是日新聞精選



6 歲 女 童 ( 中 ) 與 兩 名 8 、 10 歲 女 童 涉 嫌 以 黑 社 會 語 言 盤 問 四 名 中 五 生 , 又 召 來 童 黨 打 人 , 警 方 到 場 向 她 們 查 問 。

2006-10-23 《蘋果》頭條

「 呢 度 係 勝 和 o既 , 你 跟 邊 個 大 佬 o架 」
六 歲 女 黑 語 盤 問 中 五 生   糾 黨 圍 毆 四 人


...... 被「 細 蝦 大 」 打 傷 的 兩 名 男 生 分 別 姓 梁 和 姓 黃 ( 17 及 16 歲 ) , 兩 人 是 中 五 同 班 同 學, 將 於 下 月 舉 行 的 學 校 運 動 會 演 出 「 中 國 舞 」 助 興 , 昨 日 下 午 2 時 許 , 他 們 相 約 兩名 女 同 學 到 葵 盛 東 商 場 二 樓 的 平 台 花 園 , 商 談 排 舞 細 節 。

問 青 年 「 有 冇 煙 仔 o丫? 」
據 稱 , 當 時 商 場 平 台 花 園 內 有 很 多 小 朋 友 在 嬉 戲 玩 耍 , 四 名 青 年 坐 在 長 上 傾 談 , 至 2 時 10 分 , 突 然 有 三 名 女 童 走 近 , 其 中 一 人 約 6 歲 , 身 高 不 足 四 呎 ;另 兩 人 約 8 至 10 歲 , 亦 不 足 五 呎 高 。 她 們 問 四 名 青 年 「 有 冇 煙 仔 o丫? 」 其 中 一 名 青 年 見 她 們 是 「 小 妹 妹 」 , 於 是 便 說 : 「 咁 細 個 食 乜 o野 呀 , 有 都 唔 會 畀 你 ! 」 。


「 咁 串 … … 唔 好 走 呀 ! 」
豈 料 , 此 時 其 中 一 名 女 童 以 嬌 滴 滴 的 聲 音 , 卻 又 是 惡 形 惡 相 的 態 度 叱 喝 青 年 : 「 你 知 唔 知 呢 度 係 勝 和 o既, 你 跟 邊 個 大 佬 o架! 」 青 年 呆 了 不 知 如 何 應 對 。 另 一 名 女 童 又 大 聲 補 充 : 「 我 問 你 有 冇 跟 人 呀 ! 」 青年 見 她 們 只 是 「 小 朋 友 」 , 索 性 不 予 理 睬 。 此 時 , 再 有 三 名 年 約 11 、 12 歲 的 男 童走 近 , 六 名 小 童 將 四 名 青 年 包 圍 。
此 時 , 一 名 女 童 又 揚 聲 : 「 咁 串 , 信 唔 信 我 吹 雞 打 你 , 你 唔 好 走 呀 ! 」 三 名 女 童 隨 即 走 到 平 台 花 園 較 遠 處 , 向 大 約 10 名 年 約 14 、 15 歲 的男 童 「 指 指 點 點 」 , 三 名 男 童 則 繼 續 包 圍 四 名 青 年 。 四 人 見 勢 色 不 對 , 於 是 起 身 準備 離 開 , 該 10 名 男 童 一 同 跑 過 來 將 他 們 圍 住 , 並 針 對 兩 名 男 生 施 襲 , 另 一 名 女 生在 阻 止 時 遭 人 推 向 牆 邊 , 撞 傷 頭 部 。
兩 名 男 生 被 「 蟻 多 摟 死 象 」 推 倒 地 上 ,繼 而 遭 人 拳 來 腳 往 毆 打 , 兩 人 幾 經 掙 扎 終 脫 身 , 狂 奔 入 商 場 報 警 , 打 人 的 小 惡 霸 事後 四 散 逃 去 , 但 三 名 女 童 則 仍 然 留 在 現 場 。
警 方 到 場 停 住 三 名 女 童 查 問 , 其中 8 歲 女 童 登 時 哭 了 起 來 ; 另 一 名 10 歲 女 童 則 仍 然 嬉 皮 笑 臉 ; 6 歲 女 童 則 一 直 木無 表 情 。 警 方 事 後 以 她 們 並 無 直 接 參 與 打 架 , 登 記 資 料 後 將 她 們 釋 放 離 開 。

---------------

........你仲敢唔敢生?!!!
匿名 說...

得六歲就識認自己係黑社會恐嚇人地!!

Jacobinize 說...

應該都係睇得港產片多,,,
係呀....d 小朋友係幾歲就識背好多電視廣告...仲背得好傳神架..

匿名 說...

I feel shock when I read this news today.... :(

匿名 說...

唉, 生果報的"據稱"收料能力實在強橫, 個女係就係有d惡以及同o個d"黑"人有關, 但係同報紙所講的有所出入呢!

因今天先同警察朋友那邊聽返, 雖然未太詳細查完單案,但係打人o個幾件先係主角,6歲呢位就...

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates