primer

想買新的妝前打底霜。

心目中的品牌有 Lola ...... 或者繼續用 Laura Mercier。在 Lane Crawford 走一轉,Lola 的那個份量好像太小了一點,最重要的是那售貨員沒甚麼禮貌,好敷衍,而且黑面。



沒問題,我還是把錢給 Laura Mercier 那個有禮貌的小妹妹賺好了。這 hydrating foundation primer ($260) 是新出品,跟舊的分別在於加強了補濕的效能。另有 Oil free 和原裝的選擇,售價一樣。這品牌的 primer 質素很好,用完以後再上妝很貼服自然,也不易掉妝。這已經是我歷來買的第 4 支了。

記得有一次,跟男性友人 B 去逛中環的 Joyce,他竟然站在 beauty counter 前,跟我推介這牌子的 primer!!!友人 B 本身當然不化妝,其實是他的眾女友給他的推介。

另,原來 Laura Mercier 也有提供新娘化妝服務,約 $3800,但包些甚麼則不曉得了。

Official Site:http://www.lauramercier.com

------------------



給男友買的。

剪髮時我的型男 stylist R 跟我推介了美國品牌 JOICO I-C-E 系列的 molding clay。這髮泥質感很好,乾髮用,用後看上去 texture 會比一般髮泥多一點。最重要的是容易清洗!早前男友常投訴一直用開的 Gatsby 髮泥(黑色盒六角型的) 很難洗,所以我二話不說就買了。

打折後 $95。但不要問我另外甚麼地方有售,因為我也不知道啊!

* 網友 moody 話一般賣專業護髮用品的店舖也有出售,只售約 $55,我笨了!!!T.T

Official Site:http://www.joico.com
匿名 說...

i've been using LM make-up products for years, love its primer a lot, but haven't tried this new hydrating primer yet. that wedding make-up service includes the make-up (morning and evening) only.

匿名 說...

wow
好似真係好多唔同o既 source 都推介呢支 primer 喎, 搞到我心郁郁想試下!!
不過我想問 tinted moisturizer 又係點用o既呢? thx!

素顏天使 說...

mad dog > 咁 $3800 好唔抵 wor......

busybee > tinted moisturizer 顧名思議即為有顏色o既 moisturizer, 有o的人唔想搽粉底, 但又想膚色均勻o的就可以搽佢啦.

都係 LM o既名物之一.

匿名 說...

我都想試Lola呀,有日去 PP Lola 諗住買,點知個Sales敷敷衍衍咁,跟住我將啲錢比左 Armani 洗呀!

匿名 說...

Tinted moisturizer真的好正!不過夏天用有少許"lap"。

我近來買入Smashbox的調色base也十分不俗!

匿名 說...

hi.近來才發現你的blog,很喜歡看你煮的食譜:)我男友也是用這支molding clay,一般賣專業護髮用品的店舖也有出售,只需$55!在hair salon and sasa買最貴呀.

匿名 說...

素顏天使 & puiyee*
thanks! 不過咁奇?! 其實而家好多粉底都係 moisturizing 架喎... 都係搵日去睇實物研究下 =P
係唔係預人地冬天好乾燥時用?

m-ba*
之前去 pp armani 反而俾個後生 sales 睨!
去 la mer 兩個中年o既又 service 好好, 但第次去轉左兩個後生o既又睨喇...
而家 d sales 同旺中 d 靚妹 sales 有咩分別? >:(

素顏天使 說...

m-ba > 都話你兩個係隱形富豪啦, GA 新出個 foundation $7XX 呀, 支 brush 郁o的又 $4XX. 買唔起呀我~~~~~~

puiyee > 聽聞 Smashbox 個類似 primer o既 product 都係好得, 上鏡影相用一流.可惜個包裝好醜樣呀~ 唔係我諗都會好賣好多.

moody > !!!!!!!!!! 多謝你話比我聽我笨o左, thanks. T.T

busybee > 應該係話預唔想 fully makeup 時用. btw, 早一個奶拜見 PP GA 果兩個 sales 係中女o黎喎, 好串樣的. 可能又轉o左人.

匿名 說...

我唔覺得LM個foundation primer好用呀,可能我唔識用啦.

匿名 說...

講開base,RMK隻liquid base(玻璃樽裝那隻)都係好好用的,超滑、易推、夠薄、易上妝,係我過咁多隻base最好既。

Smashbox那隻透明(都係玻璃樽裝)都ok,好滑,但有時搽在moisturizer上面會起一舊舊。

另外Nars就一般,Fancl同HABA就麻麻地,d色太白,亦唔算易推。
(註:我是combination skin的)

至於LM,睇完你既review下次應該都會試下。

Unknown 說...

我都係用呢支 molding clay,易洗之餘仲幾香添呢,不錯之選~~~

Meling Lam 說...

LM 新 base 是否仍有臭膠味?

素顏天使 說...

rach > 咁你有無推介?

melanie > RMK + Smashbox + Nars + Fancl + HABA 我全部都無試過. Fancl 有用過佢其他 product, 印像都唔係幾好. 實在我 foundation 都係最鐘意 iPSA. 哈!

see > 我都覺得幾香.

apple > 無啦, 同埋個質地無咁水.:)

Meling Lam 說...

咁都好d~

匿名 說...

你好啊!我係search joico i-c-e黎到呢度架,因為我見到你支髮泥,同我見開同用開既都唔同,所以想問吓你,張相係咪你自己影架?我去過joico個網,紅i-c-e都係同你果張相唔同(應該樽頂有白邊吧?)你果支有冇貼住d特別標籤或香港代理資料?因我怕買左假野呢,如果可以,請你盡量回覆我吧,THANKS^^

素顏天使 說...

小貓 > 相係我自己影的, 我無留意樽身有貼住o的咩特別標籤/香港代理資料, 鑑如支o野已經用完兼掉o左, check 唔到啦. 但我相信我果支就一定唔會係假, 因為我係響 Hair Culture (星級 hair salon) 旗下 Hip3 買的.

希望幫到你, Happy New Year.

Joey 說...

Woot... i am using the Joico clay as well!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates