Greyhound

源自泰國的時裝品牌 Greyhound,相信作為香港人的你一定不會陌生,試問有哪個香港人去 Bangkok 無試過跟住旅遊書去它的 cafe 吃蘇絲黃大讚的雞翼呢?(我都有去過,港燦丫嘛~)

不過這一次要寫的就不是雞翼,因為 Greyhound 於月前已經正式登錄香港。專門店設於尖沙嘴 LCX 裡面,有男/女裝。我的友 E 小姐今早發我 email,是它們的 2007 FW 系列,名為「Military Couture」。

嘩,本 blog 得到率先曝光,快過你o的香港傳媒呀!連 official site 都未有相。







嗯~ 但係點講好呢,靚又確係幾靚,品牌本身亦都一早已經脫離了抄上抄的年代 (不似某些本地品牌越做越衰)。但唔 wearable 囉 (就咁睇的話)。點著呀?無 10 頭身或者 5'8 + 90lbs 都著唔到啦~ 男裝亦然,cutting 偏細和窄,肥仔無份,睇相似 Dior Homme.....一樣咁細件囉。



不過我到過 Bangkok 的 Greyhound,大部分的貨都易著易 carry,但不算便宜 (以泰國生活指數計)。附圖則是 2005 年時去 Bangkok 玩到它的 cafe 攝下的,嘩個電話款已經好舊,不過是兩年時間咋!
宇宙人 說...

我諗就算有返咁上下都未必著到, 除非你晚晚去 Ball, 又或想上娛樂版.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates