《Transformers 變型金剛》

求求其短評一則。


昨夜和男友去了看期待已久的《Transformers 變型金剛》,絕無冷場,計算準確,本年度娛樂片之王。o拿,要笑位有笑位,要索女有索女,Megan Fox 索到啪啪聲,導演驚死你覺得佢唔夠索仲比o的好少布o既窄身衫佢著,再加鏡頭慢鏡掃勻全身,嘩你o的麻甩佬仲唔死?


要強勁 CG 的又睇到你目瞪口呆,變身變得超細緻,戰爭場面又拍得好認真無馬虎o架喎!甚至可以想像到,將來 DVD 推出之後會是各影音店的試電視天碟。o拿大黃蜂又好搞笑啦,柯柏文就 sell 有型有情有義,各取所需。我想買隻大黃蜂公仔。

暑假檔電影推介第一位,我想睇多次呀!!!睇清楚佢地點變身囉要~

**********

昨夜看完電影後我不停懷疑究竟我的手提電話會唔會識變身o架呢其實?(我真係咁諗o架!)原來,係真係有可以變到身的手提電話o架!謝謝台灣網友 E 先生。


手機變機械人!!!!(原文 LINK)


相機都得o架喎!!!(er....不過呢個就好明顯係玩具啦~)


連 iPod ...... 個喇叭都係o黎o架!!!~ 白色拖頭!(原文 LINK)



Nike 波鞋。(原文 LINK)

woooooo~ 真係開心!
宇宙人 說...

麻甩佬報到~
Megan Fox 係有身材, 但係果樣太美國, 點睇都唔順眼囉

Unknown 說...

麻甩佬2
我點睇都覺得佢好醜樣...

puiyee 說...

不是麻甩佬,但我覺得佢真係好索,不過同主角唔match,似姐姐多d!

Xavier 說...

我見到個手機,第一句訧話"撞鬼囉,真系有transformer電話架?!"

... 唉,而家d CGI真系勁,我真系白痴...

惡女 說...

我都覺得勁好睇,想睇多次
上次睇坐第二行,幾乎暈低
我又係好冧大黃蜂呀,覺得佢好鬼sweet

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates