《影相佬》





香港電台的一個節目名位《首作影畫》,全 8 集,節目內容就是一些本地年青人拍的短片。

我剛剛因為在某討論區看到一個 topic 所以知道有這個節目,推介其中一條朱嘉茵導演的短片《影相佬》,documentary 性質。

網上可看到足片播放,click 入《首作影畫》的網頁,再 click 右手邊的《影相佬》,然後 click 「放影室」就可看到本片了。

故事主要是探討現在流行的一個社會現像,常常走在街上會見到一大群一大群的男人拿著長短鏡相機甚至手提電話也好,猛拍那些宣傳女模。也訪問了一些路人,這些業餘攝影師和女模對於這個現像的意見。題材很有趣。

比較特別的是,我發現於本片接受訪問的女模說話懶音都很強勁。
小坤 說...

片中所見這班攝影痴漢都係屬於比較"騎呢"o既一群. 可能佢地認為只有用攝影先可以令佢地走近班Model 一米範圍內而不被當事人大叫. 至於入面訪問過D Model都好業餘o下...我心入面不停咁問: "咁都可以做Model?"

最好笑係個所謂o既業餘婚紗攝影師, 係咁話班叔父破壞形象, 但好明顯佢都係痴漢一大個.

素顏天使 說...

小坤 > 受訪其中兩個女仔好似係o的好紅o的 cosplayer o黎o架, 大把 fans.

"所謂o既業餘婚紗攝影師" 佢都係五十步笑百步啦, haha.

匿名 說...

To shoot and to be shot,各取所需ge, 無話邊個對與錯。btw,愚落呢期好多妹妹仔,都係DD地方「跑」出頭來。

匿名 說...

記唔記得上次去食tea見到D part time model同photograher?條有gum 有型, of course 多女圍la..

匿名 說...

It's an interesting topic. But I don't know what the director tried to point out??

匿名 說...

第一幅相好似呢個blog 裡面的Dada 呀...
http://hk.myblog.yahoo.com/mami-mama

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates