羅拔圖卡化利

行街見滿街滿巷都是 Roberto Cavalli X H&M 的廣告大相,11月8日中環店開售。

真身未見先睇相,不是說不漂亮,但九成九是豹紋爆金 Deep V 吊帶。香港女性們如沒有 5ft9 100 磅的模特兒的身段,或者《神鵰俠侶》姑姑一般飄逸氣質,一個不小心,良家婦女都會變撈女。不過見雜誌有些 item 又幾 OK,希望 website 見到的只是這系列某幾件 signature item 啦。


個人覺得成個 series 最靚這件,HKD$1490,不過我自問就著不到了。


男士們不用失望,連 smoking 都有 (圖右),嘩!HKD2490。


一家團聚。


30年代閃閃生輝金色珠仔裙,HKD$1990,睇相好靚,但又係唔知買左可以著去邊。


最右手邊件流蘇皮褸,好 O 喎!可惜無寫價錢。男士西裝,HKD$1990。


blazer 都幾有型 (圖左),HKD$799。


我覺得睇相左手邊果件係得o既!買買買!

翹首期待中。呵呵呵。
小坤 說...

既然妳唔知下一次貼咩好, 一於夠100萬人就貼妳著條 Smoking o拉! XD

匿名 說...

良家婦女都會變撈女

你真抵死:p

匿名 說...

上2件我亞媽應該會鐘意

fox

Meling Lam 說...

流蘇皮褸$1999, 抵買架!

匿名 說...

i bought the leopard print tights x 2, as i love leopard print, i honestly found its really sexy! however the quality is so poor...i hate shaggy tights, its gross!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates