[Sharing] 黃 德 斌‧物 理 學@《FACE》

未結婚o架原來!邊個亂o翁話佢已婚?!

---------------------

(source from 面 對 面,#84《FACE》)


黃 德 斌   物 理 學


無 需 伽 俐 略 寫 一 大 堆 方 程 式 , 42 吋 胸 肌 加 6 腹 肌 , 我 都 識 計 — — 等 於 黃 德 斌 理 所 當 然 地 爆 肌 的 專 訪 大 相 。

「 今 次 唔 除 衫 喇 , 佢 《 珠 光 寶 氣 》 面 個 形 象 都 唔 係 咁 肉 感 。 」 經 理 人 在 拍 照 前 已 經 表 明 態 度 , 令 我 拍 這 張 大 相 時 毫 無 頭 緒 , 哈 哈 哈 哈 。

從 另 一 數 字 出 發 , 45 歲 加 入 行 20 年 , 又 有 幾 多 人 有 興 趣 知 道 黃 德 斌 的 內 心 世 界 ?

原 來 , 黃 德 斌 一 早 有 個 英 文 名 叫 Kenny , 不 是 為 演 好 《 珠 光 寶 氣 》 同 性 戀 者 而 改 的 ; 鍾 意 音 樂 , 「 Concert 我 都 鍾 意 睇 , 唉 , 晨 早 買 定 飛 睇 Kraftwerk ( 老 牌 德 國 電 子 音 樂 樂 隊 ) , 點 知 要 去 馬 來 西 亞 做 。 」 前 排 被 拍 到 去 欣 賞 英 國 樂 隊 Duran Duran 的 演 唱 會 , 陳 奕 迅 ? 「 都 有 睇 碟 睇 過 。 」

問 佢 點 解 吝 嗇 胸 前 兩 點 咁 孤 寒 , 「 喂 , 其 實 我 都 會 覺 得 尷 尬 , 哈 哈 哈 , 呢 個 唔 關 有 冇 自 信 事 。 」

仲 有 , 愈 老 愈 man 的 人 竟 然 怕 談 及 年 紀 , 「 你 年 年 都 度 同 我 倒 數 咁 , 好 似 話 , 喂 , 你 差 唔 多 喇 喎 。 喂 , 我 仲 大 把 時 間 做 呀 ! 」

的 確 , 原 來 唔 係 大 隻 佬 加 鬍 鬚 粗 獷 樣 就 等 如 原 始 獸 性 , 至 少 黃 德 斌 話 自 己 唔 會 有 中 年 危 機 : 「 時 間 無 多 喇 , 快 去 搞 多 喇 。 我 從 來 唔 係 咁 。 」 不 用 做 實 驗 , 以 Physics 、 Biology 或 常 識 推 斷 , 擺 阿 黃 生 落 酒 吧 , 應 該 引 到 唔 只 一 個 神 奇 的 A 茆 茆 , 如 果 佢 少 件 衫 的 話 。


街 有 女 fans 見 到 我 都 幾 興 奮 , 會 攬 你 , 有 多 手 繑 住 影 相 摸 我 個 胸 話 : 『 嘩 , 你 好 大 隻 呀 ! 』

幫 手 借 衫 做 形 象 的 同 事 說 : 「 ? 唔 除 衫 咩 ? 我 上 星 期 先 同 佢 影 完 相 , 除 晒 喎 ? 」 喂 , 大 隻 斌 , 點 先 ? 「 咁 唔 同 , 次 係 廣 告 。 」

都 好 , 夠 坦 白 , 「 我 都 唔 係 婆 媽 人 , 但 我 會 覺 得 係 咪 真 係 要 咁 多 呢 ? 有 冇 需 要 咁 做 呢 ? 唔 係 話 保 持 神 秘 感 , 有 需 要 就 做 , 我 又 唔 係 種 叫 你 畀 我 除 衫 露 肌 , 哈 哈 。 」 10 分 鐘 前 我 剛 和 攝 影 師 說 笑 : 「 呀 , 反 而 上 次 訪 問 黃 宗 澤 , 佢 助 手 主 動 話 唔 介 意 開 胸 露 肌 。 」 大 隻 斌 插 嘴 : 「 佢 都 露 ? 」 我 話 另 一 位 黃 生 剛 拍 完 《 烈 火 3 》 幾 弗 , 「 唔 係 瘦 就 勁 , 哈 哈 。 我 都 唔 係 天 生 大 隻 , 中 學 都 係 打 波 游 水 , 係 入 行 做 model 時 狂 操 先 有 肌 肉 。 」 縱 使 不 露 兩 手 , 對 自 己 的 身 形 還 是 很 有 自 信 的 。

如 果 大 隻 斌 入 行 時 有 港 男 選 擇 , 他 的 演 藝 道 路 可 能 會 有 捷 徑 。 「 呢 個 年 代 大 隻 可 能 係 有 優 勢 , 其 實 我 以 前 都 大 隻 , 以 前 都 有 剝 過 , 我 入 TVB 做 仲 大 隻 呀 , 係 人 觀 念 唔 同 。 不 過 , 就 算 陣 有 港 男 , 我 應 該 都 唔 會 去 選 , 我 係 對 演 戲 有 興 趣 , 又 唔 係 鍾 意 show off 一 , 其 實 都 有 少 少 矛 盾 … … 」
家 個 年 代 , 女 性 大 解 放 尖 叫 , 表 明 對 胸 肌 的 渴 求 , 「 都 係 , 街 有 女 fans 見 到 我 都 幾 興 奮 , 會 攬 你 , 有 多 手 繑 住 影 相 摸 我 個 胸 話 : 『 嘩 , 你 好 大 隻 呀 ! 』 我 女 朋 友 隔 籬 都 係 咁 。 」

「 接 受 到 , 大 佬 , 我 做 呢 行 , 唔 准 人 鍾 意 我 , 咁 我 仲 使 撈 ? 」

中 年 危 機

遇 到 差 不 多 年 紀 的 , 近 排 都 愛 談 及 中 年 危 機 。 「 咩 中 年 危 機 先 ? 你 想 我 講 咩 呀 ? 哈 哈 。 我 知 你 好 想 問 我 感 情 問 題 , 但 我 可 以 講 畀 你 聽 其 實 我 就 好 似 普 通 人 咁 , 冇 咩 驚 天 動 地 愛 情 發 生 過 。 」 普 通 人 眼 中 的 普 通 人 , 應 該 係 時 候 結 婚 生 仔 , 前 排 也 有 報 道 傳 黃 德 斌 會 結 婚 , 「 多 謝 晒 , 可 能 個 記 者 覺 得 呢 條 友 冇 咩 講 , 講 佢 結 婚 啦 。 」

呢 個 年 代 係 男 人 偷 食 完 都 仲 可 以 拗 翻 生 結 婚 , 「 結 婚 咁 又 點 ? 如 果 驚 呢 , 結 婚 咪 仲 衰 。 呢 個 女 朋 友 都 拍 拖 五 年 以 上 , 我 份 人 唔 係 咁 輕 易 同 人 發 生 感 情 , 『 喂 , 時 間 無 多 喇 , 快 去 搞 多 喇 ! 』 我 唔 係 咁 。 以 前 都 係 讀 完 書 先 開 始 拍 拖 , 讀 書 成 班 友 淨 係 鍾 意 踢 波 打 波 , 但 係 你 話 有 冇 俾 女 溝 呢 ? 我 梗 有 啦 , 哈 哈 哈 哈 。 」

大 眾 理 由 , 結 婚 係 生 仔 通 行 證 , 個 個 都 係 今 年 結 婚 下 年 擺 滿 月 , 「 我 都 鍾 意 小 朋 友 , 但 有 怕 , 可 能 我 自 己 成 長 經 歷 唔 係 太 開 心 , 想 有 一 個 好 好 環 境 畀 自 己 細 路 先 考 慮 生 。 家 咩 環 境 ? 家 都 ok , 但 邊 度 有 話 搵 夠 , 而 且 都 未 去 到 豐 衣 足 食 階 段 , 有 車 有 樓 都 係 死 慳 死 抵 咋 。

「 咁 我 細 佬 又 有 細 路 喇 , 我 唔 使 咁 急 啦 。 」


女 友 係 邊 位 ? 「 咪 成 日 影 到 , 影 親 都 係 我 同 佢 超 級 市 場 買 , 或 者 行 街 食 飯 。 」 相 中 人 就 係 喇 , 但 點 解 黃 德 斌 個 樣 咁 似 陳 豪 ? 排 興 咩 ? 《 壹 週 刊 》 圖 片


憑 《 火 舞 黃 沙 》 奪 得 最 佳 男 配 角 , 早 過 夏 雨 一 年 , 再 早 過 黎 耀 祥 兩 年 , 都 算 係 咁 啦 , 仲 唔 結 婚 ? 藉 口 咋 ? 講 笑 , 唔 好 打 面 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


全 程 打 大 個 心 口 演 《 火 舞 黃 沙 》 不 育 宋 東 陽 , 之 前 又 有 太 監 角 色 , 近 排 又 做 同 性 戀 , 全 部 係 老 友 戚 其 義 作 品 , 「 可 能 佢 暗 啞 底 唔 妥 我 , 哈 哈 。 」


《 蘋 果 日 報 》 圖 片

黃 德 斌 在 《 珠 光 寶 氣 》 宣 傳 活 動 抽 中 手 表 一 隻 , 即 轉 送 給 邵 美 琪 , 「 次 佢 話 我 一 定 會 中 獎 , 不 過 要 中 先 送 畀 佢 , 點 知 真 係 抽 到 , 傳 媒 朋 友 幫 我 宣 傳 。 」 係 , 呢 個 星 期 都 講 到 要 結 婚 戲 咯 , 不 過 都 係 為 最 愛 林 保 怡

經 理 董 事

未 結 婚 的 理 由 , 還 有 事 業 未 算 有 成 , 「 我 都 算 好 幸 運 , 好 多 角 色 都 令 人 記 得 、 《 真 情 》 越 南 、 《 妙 手 仁 心 》 何 得 廣 , 《 金 枝 慾 孽 》 小 祿 子 , 不 過 人 淨 係 記 得 個 角 色 名 , 係 到 《 火 舞 黃 沙 》 宋 東 陽 開 始 , 終 於 有 人 知 小 祿 子 叫 黃 德 斌 。 」


好 歹 也 在 06 年 憑 長 期 處 於 打 開 心 口 狀 態 的 不 育 宋 東 陽 , 得 過 「 萬 千 星 輝 最 佳 男 配 角 獎 」 , 「 剎 那 間 都 會 諗 : 『 終 於 有 機 會 上 位 喇 。 』 下 都 有 激 動 。 」 不 過 , 黃 德 斌 的 事 業 就 是 不 會 一 鼓 作 氣 , 彈 一 下 沉 一 排 。 「 做 一 段 日 子 就 習 慣 , 就 算 你 做 主 角 都 唔 會 鋪 鋪 爆 , 冇 得 你 甘 於 唔 甘 於 , 咁 唔 通 你 話 人 做 經 理 就 一 定 要 做 董 事 ? 咁 淨 係 畀 你 做 經 理 你 做 唔 做 ? 唔 做 呀 ? 」 最 弊 經 理 同 董 事 中 間 仲 有 副 總 經 理 、 總 經 理 等 等 , 「 老 套 叫 隨 遇 而 安 、 實 際 叫 知 足 , 近 幾 年 , 我 細 佬 個 仔 都 會 問 我 做 戲 , 以 前 , 佢 淨 會 問 : 『 咦 , 你 出 咁 少 , 出 一 出 就 冇 ? 』 」

或 許 , 真 正 原 因 , 是 人 長 大 了 。

這 可 能 是 理 性 和 感 性 想 法 的 分 別 。


睇 佢 個 款 , 唔 蒲 ? 「 不 嬲 都 唔 係 好 出 去 蒲 , 我 都 唔 識 飲 酒 。 」 唔 係 ? 「 唔 識 意 思 , 係 我 唔 知 枝 白 蘭 地 有 幾 靚 , 呢 枝 紅 酒 有 幾 貴 , 我 飲 得 。 」 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


「 《 真 情 》 係 第 一 個 轉 捩 點 , 出 街 有 人 嗌 我 越 南 ( 角 色 名 ) ; 《 火 舞 》 係 第 二 個 , 出 街 有 人 嗌 我 黃 德 斌 。 」

宅男


估 唔 到 , 叫 黃 德 斌 谷 肌 , 佢 竟 然 話 張 相 自 己 個 樣 太 緊 張 , 想 輕 鬆 , 但 係 , 含 笑 谷 肌 , 通 常 只 會 出 現 《 雄 風 》 封 面 … …

反 而 , 要 求 拍 一 個 鬼 馬 造 型 加 表 情 , 大 隻 斌 二 話 不 說 : 「 好 呀 , 其 實 我 都 好 想 有 機 會 拍 喜 劇 , 拍 緊 套 《 飛 女 正 傳 》 就 係 輕 鬆 喜 劇 … … 」

其 實 , 大 隻 斌 份 人 好 nice , 成 日 笑 笑 口 , 唔 係 幕 前 咁 cool 咁 硬 繃 繃 , 訪 問 中 最 柔 情 一 面 , 係 講 起 愛 犬 逝 世 , 「 家 隻 老 虎 狗 幾 個 月 , 以 前 隻 走 喇 。 好 慘 , 真 係 好 慘 , 我 仲 記 得 九 號 風 球 晚 … … 」
呢 個 肌 肉 佬 , 原 來 又 幾 宅 男 喎 !

匿名 說...

我钟意啊!!!=)----------

聶秀康 說...

素顏真係好鐘意黃德斌啊!

素顏天使 說...

聶秀康 > 又唔係真係好鍾意, 叫做呢期好 buy 咁啦, 特別係每日響 facebook 收埋晒o的鬼五馬六麻甩佬o既 message / friend request 污染我視覺, 黃德斌呢o的真係一股清泉囉.

Unknown 說...

幾時會再訪問?好期待啊!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates