IPSA White Protect-C 防水粉底 + 三色遮瑕霜

話說上次船河一役之後,「後遺症」可是不少。首先是曬紅了的膊頭部份開始脫皮,還好不痛不癢,只是穿背心時會掉皮屑還是蠻尷尬的。第二是因為曬黑了,原先夠期要去 Dermes 做激光脫毛療程都得推遲一個月了,因為剛曬完皮下的黑色素激增,怕激光會讓其沉澱不散。(題外話:之前問我拿了試做體驗卡的讀友們,請盡快跟療程師聯絡,要預約時間呀~)

最後首當其衝就是我的臉,黑了一度。所以就立即去買了新的粉底,選 IPSA,當然是因為他們有可準確測顏色的機器。不過這一次,顏色是選對,粉底卻就選錯了。

原本用 102 色的我,現在要用 103 色。我想買的那個霜狀 2-way cake 的 103 色卻湊巧賣光了!我一心就想是夏天要躲懶,這霜狀 2-way cake 夠貼薄。BA 這時推介同一系列的另一支液狀粉底,謂其不用上碎粉定妝云云。


最後買了這個 BA 推薦的防水粉底 White Protect-C Liquid Foundation 透白水潤粉底液
(SPF 25 PA+++),全5色,HKD$320/25ml。產品介紹是如是說的:「質感水凝濕潤,特別加入Neo-multiple Polymer新多防因子,具多功能防水、防汗、防油脂功效,有效保持肌膚水分充盈,更能自然遮蓋色斑及雀斑,締造持久不脫的透白粧容。」

我見是防水粉底,問 BA 要不要用特別卸妝品去卸。該位小姐則強調此粉底不用用特別的卸妝品卸,因其可以下水的關係,亦不用上碎粉定妝。結果是,我用了一星期,跟足該位小姐指示,真的沒特別去卸放水粉底,也不上碎粉,我的回報是換來上完妝三十分鐘不夠便滿臉油光的後果,還有長了兩顆因臉部清潔不足長出來的大(毒)暗瘡!(停用兩天暗瘡立即消失)

Holy Shit!

我喜歡 IPSA,是因其粉底比其他的品牌薄;但這個防水粉底的質感較品牌的其他液狀粉底明顯濃一點,換句話說也是厚了一點。炎炎夏天加上香港的極潮濕氣候,不泛個滿臉油光才有鬼!

好啦,錢花了,卻買不到我想要的。現在又要再去買,誰來賠給我呀?!


不過這同系列的遮瑕膏 White Protect-C Creative Concealer 透白水潤修飾遮瑕霜,我本人卻是很喜歡。首先其有達 SPF 25 PA+++ 的防曬成份已是很讚,質感也很貼服,而且因其是三個深淺色的關係,混合調配之下,是可以全臉使用的了,甚是划算。另 BA 提醒說是那個遮瑕掃仔要小心使用,如果不小心弄丟了/弄壞了是沒有單支出售配備的。HKD$260/4.5g。


買滿 HKD$620 送了照片中的這些贈品。不過我全部都未試用,好用與否還是未知之數。

(左) Cleansing Milky Foam 水潤保濕潔面乳,$190/125ml (這個也有 50ml,即約HKD$76)。網上資料:「泡沫細緻,質感柔滑,蘊含高度保濕的海藻糖及百合精華,深層滋潤乾燥肌膚,讓肌膚迅速回復柔潤嫩滑。適合乾燥脫皮肌膚。」

(右) Refiner Skin Clear-ize Clay 透亮淨膚保濕面膜,HKD$300/100g (這個 sample 有 15g,即約 HKD$45)。網上資料:「具雙效淨膚成份,有效去除帶有黑色素的老化角質,吸走油脂污垢。輕柔粒子配合1分鐘按摩動作,能促進血液循環,即時明亮肌膚。讓面膜停留5分鐘更能達深層保濕效果。」


還送了一次修眉的服務,同類品牌服務價值約 HKD$150。BA 小姐另外又送了兩小包熱賣中的 METABOLIZER EX 2 更生活化緊膚液 2 試用裝,這樣一小包已經夠用兩次的了,我可以帶去 gym 用。

買 HKD$600 的貨,可算起來都送了約 HKD$300 的禮品,也都相當不錯了。
Yvo! 說...

那兩件贈品我長期用開, 個人來說蠻不錯的, cleasing milk喜歡它洗面後覺得乾淨而不會面繃緊, 而那mask 我當深層清潔磨紗用, 用後再敷mask, 感覺更吸收呢!

至於修眉服務, 我試過好幾間分店, 水準十!分!不! 穩! 定! (個人覺得ipsa d BA 質素非常參半, 有d服務好/ 有d夠膽死一路同你修眉, 一路周圍望其他客人/亦試過修眉時成個身捱落你到, 唉...)

匿名 說...

hi素顏,我上年summer 時,又係用呢支white protect C粉底液(都有用那個creamy cake),之後暗瘡暗粒爆到一發不可收拾,我初時都唔知乜原因,但睇醫生睇了足足半年,因為真係滿臉暗粒暗瘡,停用佢後,而家好返(touch wood),而家仲有2/3支O係度...都唔知點算!

其實ipsa剛登陸香港時,佢的水粉底真係好正,但好快停產,又不停出新品..越出越衰。

kate 說...

我皮膚都算係好果種...除左黑眼圈都無咩要遮...但我都因為IPSA既粉底真係比其他的品牌薄...所以25歲之後就轉左用chantecaille...

chantecaille係真係好...用左兩年...但始終真係貴...所以近排再試返ipsa...佢隻pure protect foundation加上用smashbox base打底...再上好簿碎粉("kanebo" or "gi & gary")...真係超得!!!
特別係個base同foundation係超夾!!!!

因為我都係好白既(ipsa我都係用101或102)...所以黑眼圈會更明顯...以前我一定要用遮瑕膏先得...但而家我已經冇用遮瑕膏...當然唔係遮得哂...但效果用左遮瑕膏差唔多...仲有朋友話覺得我黑眼圈好似好左咁...
最重要係簿d梗係好d(遮瑕膏始終厚d...眼紋就明顯d..唉...25歲後都係煩...)
如果有機會你都試下...真係好得!!!

kate 說...

不過要提返...我係極極少出暗瘡既人...係屬於中至乾性同輕微敏感既皮膚...唔知大家效果會唔會唔一樣...

另外...因為冇留過言...講開就好想講埋:

想多謝你一直以來嘅分享...無論products/食/或你個人感受...老土d講你教左我好多嘢...

我已經投左你一票la!!!

每日一返屋企打開ie..yahoo首頁之後下一步就一定係喺"我的最愛"click去Sù Yán Tiān Shǐ...咁點可以唔支持你....

很喜歡你(唔洗担心!我係鍾意男人嘅!)...
加油呀!

cherryb 說...

HELLO~我都係第1次留言~

我上2個禮拜都買左IPSA 個Concealer, 貪佢一盒3隻色又連埋個掃仔 夠晒方便~ 我用過幾次, 我黑眼圈都幾勁, 又有D印, 都遮得幾好, 不過用左之後D眼紋都幾明顯

至於個MASK, 我都有用開, 同埋都覺得幾好用~用完之後塊面好似真係乾淨左,BRIGHT左

我都好認同O係IPSA 修眉時,D BA一路周圍望其他客人AR, 叫你坐低左又等好耐, 修修下眉又可以叫你等等去serve 下d客先, 可能我去o個d 時候,佢地唔係好多ba 返工,或者咁岩去晒食飯行開左掛

yau 說...

這white protect-c粉底我也有買過,大概兩年前吧,當時應該算是新product.但可惜,BA選錯色給我(101!但我不算很白的人),當時看又覺得OK,可能是櫃台燈光太光看不清楚...
因為太白的原因,我都沒多用...而且用起來也不覺得很好用,妝感偏厚,我不愛。
但聽說今夏新出的PURE PROTECT FOUNDATION不錯~
如果想再買過支新FOUNDATION,我會推薦DIOR新出的礦物水粉底,好用!又薄又透又遮暇好!只是供參考啦~~

Unknown 說...

我覺得IPSA個concealer比bb個好用,雖然好多人話bb好,但我自己用都係太乾,可能我個黑眼圈太黑要另加corrector,搞到現晒乾紋(!)

IPSA D BA好多都唔算nice既,反而shiseido d ba感覺好D...

KATE 說...

遮瑕膏我又係試過好多隻牌子都效果唔係太好...而BB係令我最失望...因為期望太大!咁多人都讚...但我遮得唔好仲要好乾!!...用左兩次就放左入冷宮...真係見一眼就心痛一下)...

直至我個妹介紹我用naturactor(唔記得素顏有冇介紹過?)係最遮到而且效果最貼簿既遮暇膏!!無諗過咁平效果反而係最好!

因為太平($70以下)我就買左兩隻色試...我膚色比較白...就用140遮黑眼圈...130覺得白左小小用黎遮其他印仔會適合d...

唔知效果會唔會因人而異(好似我用bb就完全唔掂咁!)但我介紹左身邊七八個朋友用...個個都係覺得效果好好...

但最重要係咁既價錢...唔work都唔肉痛...所以都推介大家試下...

不過呢個月轉左用ipsa隻pure protect foundation(長氣d講多次:用smashbox隻base打底...真係夾到不得了!!)...發覺上完粉再輕輕重點去遮一遮黑眼圈效果都已經唔錯...我就咩遮瑕都唔再加...況且我都唔係要求化到零瑕疵咁既樣...始終多一樣野皮膚就負擔重d啦!

Fai Fair 說...

有時d BA應該叫BS(bullshit), 究竟係邊間shop既BA亂講?? 粉底唔需要上碎粉? 仲要係d咁熱咁humid既天氣下唔上碎粉定妝....

BTW, 我(中性皮膚)都用緊white protect c liquid fdt, 覺得好適合夏天用, 薄得黎又好貼. 冬天就用essence in, 感覺保濕滋潤好d. 最唔o岩我用就係新o個隻pure fdt, 又乾又深左一度色. 但唯獨ipsa既碎粉保妝能力一般, 還是RMK略勝一籌, 顏色自然且long lasting.

贈與Refiner Skin Clear-ize Clay亦是my favorite之一. clay mask磨沙合二為一 .而且最最最重要係一d都唔乾, 唔似得borghese 搽上面一兩分鐘後就乾崩崩. 我已經唔記得左用幾多支嚕 =P

Anyway, 佢送既gift都好實際, 係product既細size, 始終都會用得著.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates