Oliva

我知道這家 Oliva 專攻新界區的市場,元朗和大埔都有分店,看 Openrice 的食評風評也很不錯,能夠開幾家分店加上風評不錯,想是也吃得過的。這天去荃灣探望女友,順道一起吃個午餐,就選了在她家附近的這商場去吃。

環境不錯,光猛且很開揚。牆上掛著很多照片,簡單但看起來舒服。客人都是附近的住客或者上班族為主,女友說這店午餐時份必定要先預訂位子,否則只有乾等的份兒。

午餐約有五六款左右的選擇 (HKD$37@),也有特別為素食人士所設的素類午餐。

先奉上麵包,蘸橄欖油和紅酒醋,據說這店晚市是賣意大利菜的,我想跟這個有關吧!麵包水準則只是平平,有點太乾了。餐湯選了雜菜湯 (沒拍照),水準也是普普通通吧!

主菜吃煎香草雞扒搭橄欖做的汁料,其實這種港色西餐廳,賣的也不外乎是白汁 (忌廉) / 紅汁 (番茄汁) / 啡汁 (燒汁或者是黑椒汁) 幾款,穩穩陣陣,雞扒烤很不錯,醃的入味,雞皮脆雞肉也嫩。焗薯和灼的蔬菜都好吃,算是有點誠意啦。

友人吃這個煎龍利柳,我試了一點,不夠雞扒美味。也附有餐飲,不過那個我沒拍照了。

服務有待改善,偌大點店子只有幾位侍應,看他們忙到連喘氣的機會也沒有,客人也得不到應有的服務。不設加一,街坊價位,兩人都只是 HKD$74,食物水準就不錯啦,街坊的話也可以一吃的。

---------------------------------

Oliva
地址:荃灣大壩街4至30號荃灣廣場3樓343至345號舖
電話:2611-9974
菜式:港式西餐
Fire 說...

嘩講起呢間, 真係火都黎X埋...
我之前去呢間食晏(返工時間), 我地一枱6人吖既嘢完全唔知去咗邊~~ 遲我地黎好多既都食緊啦, 我地都無. 算! 但最勁係我地問咗幾次D人都無幫我地跟, 甚至我想吖佢地, 佢地都當見唔到閃走. 勁!

我噤大個人第一次起身行去落ORDER部機到問個經埋"你D嘢到底黎到唔黎".. 最后只係黎咗2個餐(差不多凍既), 我地其餘4件起身走...

我講過以后都唔會黎呢間... 係得裝修靚, 但服務真係不知所謂.

素顏天使 說...

Fire > 無法啦咁大間餐廳,連 5 個 waiter/waitress 都唔知有無,我見佢地都做到踢晒腳咁呀~ o的老闆慳錢,員工辛苦,食客又受罪啦!

hoyoyi 說...

酒漬櫻桃 T_T

I WANT!!! BTW, I got my koji mascara clip from my friend that work in hongkong, i like it... ^ ^ it worked very well on me compare with brand S.

Thanks for your blog post ^ ^

匿名 說...

大埔果間好食好多囉,呢間真係不知所謂-_-,不過聽講大埔果間已經無開張頭果2年禁好食,大埔果間宜家仲要無book唔比入!crazy!明明仲有好多位!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates