如何挑選合適的晚裝 (一)

雖然還有一整年的時間去籌備婚禮,我已經急不及待的四處去看漂亮的晚裝。好的先不說,以下有些照片是剛辦的這一界 2007 年度 59th Annual Primetime Emmy Awards 的「Worst Dressed」 得獎人做的示範。


第一-
Hayden Panettiere (亦即是《Heroes》的 Claire) ,穿 New York fashion designer Marc Bouwer 的作品。而這張照片清楚告訴我們--無論你本來有多青春,身材有多好,高腰線設計都是萬萬不可!!!拍照看起來比較像孕婦.......我可不想被誤會是有了「餡」才結婚呀!


第二-
Elizabeth Perkins (from《Weeds》) 。剪裁和布料的重要性,這塊花布的 patterns 比較像是窗簾布。


第三-
Kate Walsh (from《Grey's Anatomy》) 。髮型影響有多深遠,不知何顧這令我想起 80's 紅極一時的海濤髮廊。


第四-
Vanessa Williams (from《Ugly Betty》) 穿 Kevan Hall。feathers on couture is cheap but not chic,可能這是我個人問題,我個人來說是接受不到任何白色以外的羽毛 (.......其實白色也不太 OK),雖然這個蘋果綠其實都幾靚,不過實在太多太 fussy 啦。




第一集完。
Frankiewoo2001 說...

啋,乜阿Claire搞成咁呀!

Yvo! 說...

素顏, 期待你的第二, 三, 四...集..thanks!

Meling Lam 說...

中環 Exclusivities 內有個 Barney Cheng 專門店, 有好多好靚晚裝但價錢唔知.

Franca Lee Eco Fashion 說...

上星期有個朋友結婚!送客條晚裝裙就係纇似Vanessa WilliamsO個條咁, 都係有D湖水綠咁!衰就衰在佢D RENTO既晚裝D羽毛唔係真羽毛!只不過係個SHAPE似!用O既料係纇似柯根紗做O個D呢!=_="(滴汗)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates