iPod touch



應該今日全世界的 blogger 都在寫它了。

買硬 (......或者等人送啦)。講完。

一部有 iPhone 最重要 function ── multi-touch interface 的 iPod,而且平!哪裡還有不買的理由?那麼貴買部 iPhone 都是為了那個 multi-touch,現在 HKD$2000 幾就有交易了!又有 Wi-fi,可以看 youtube 短片,玩晒啦你!!!!!(所以 iPhone 亦已經要即時劈價 30% 了)

8Gb $299 (約 HKD$ 2400),16Gb $399 (約 HKD$3200)。

就連關機那麼微小的地方都型過人!

Official Site
匿名 說...

精華遊?

素顏天使 說...

匿名 > 咩精華遊?

匿名 說...

我就覺得要睇定d先....16gb其實真係唔多夠用(本人用緊30gb既第5代video,用剩2gb多d...XP)

eu 說...

相對ipone低d wor

匿名 說...

5天精華遊話可去星巴克聽歌,部機有WiFi會即時Show歌名,鍾意既即刻上iTune買埋,當然暫時係美國至有呢個功能啦~

我覺得係過渡產品,俾無iPhone用的地方頂住癮先~

仲有個肥版nano少有地係唔靚~

素顏天使 說...

Jericho > 香港 Starbucks Wi-fi 比 PCCW 壟斷o左唔係 free access (except HKU 學生), 再加上 iTunes 買歌亦都一向只 support 美國. 但撇除Starbucks/買歌呢一樣, 有 Wi-fi+multi-touch 對我o黎講已經殺晒有餘. 16Gb 夠玩 la, 講真, o的人入 8000 首歌落去, 聽鬼得晒咩. 當 mobile HD 用裝 file 16Gb 都 OK 呀.

尋日下晝睇到已經覺得部肥仔 nano 唔靚, 講開又講, 新果部銀殼黑蘋果 iMac 我都覺得好肉酸. 作為死硬派 Mac fans 如我就覺得......我唔會買囉.

素顏天使 說...

(續) iTunes 買歌點解只 support 美國, 除左 technical issue 之外. 歌曲本身的版權問題都係一項好重要的完素, 要完全解決呢個問題我相信仲有一段好長的時間. 講來講去, 都係 $$$ 拆唔掂啦~

素顏天使 說...

Kly > 我 agree 要睇定的, 但對我來講可能係佢硬件上的問題, 你知所有o的第一代 Mac product 都有勁多問題, e.g. 電源可用o既時間la, 易唔易死機諸如此類.

匿名 說...

其實買野都唔駛太理性既, 呢d始終係開心錢, 見到鍾意買就買啦.

Old Cake 說...

好靚!可以話係接近完美嘅價錢...心都郁哂喇

M 說...

係好抵,不過得黑色太悶,有其他顏色我會考慮買。

puiyee 說...

我也在心動中,剛好舊ipod又奄奄一息。不過最怕自己粗魯弄爛個screen呢。

匿名 說...

新 nano 見過實物冇相咁核突, 同埋個 screen 好靚

我訂左兩部 touch, 28/9 有得拎, 我都覺其實應該睇定 d, 佢 d product 通常出冇耐就減價或出新 version, 不過算啦, 都係開心錢, 能夠早 d 擁有心頭好都有其價值

最擔心係舊電, 有 5 個鐘 video 我覺得都 ok, 希望冇吹水啦

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates