第27屆金像獎觀後感

‧作為一個熱愛香港電影的觀眾,我著實為自己在今屆的入圍電影之中看了有八成感到很高興。而且,當中很多很多,都是不用買票的,呵呵,I 小姐萬歲!!(I 小姐是我的電影組同事,常有電影贈票送我。)

‧賽果大致上正路,不過替《神探》失了最佳電影輸給《投名狀》則有點不值。唉,不過今屆著實對手都很強。

‧最感動一刻,邵音音得到最佳女配角獎 (電影《野‧良犬》)。


‧對吳君如講斯琴高娃的機倉爛 gag 感到很厭煩和不尊重,又一年如是。

‧我知,鄭秀文有很多的忠心粉絲,以她是晚的表現亦比演唱會上的剛病癒燥狂表現正常多了,但是,真是,不好再扮 cute 了。在鄭裕玲和吳君如面前擠眉弄眼說自己是細路,我知我知,是為了氣氛好為了效果嘛,但那不是五十步笑百步嗎?

‧王晶個女,幾靚喎!



‧全場最靚,我揀舒淇和溫碧霞 (補充: 數漏了趙雅芝),雖然都少少「波榮」啦。(舒淇 Valentino 晚裝 HKD$252,000,Bvlgari 珠寶 HKD$300 萬)


‧全場最驚,趙薇。佢究竟想點?!(from Dior)


‧全場第二驚,恭喜鄧麗欣,條裙應該是給有 5ft10 以上身型的女子穿的。三人之中我覺得 Mikki 著得最靚,配合年紀。(鄧麗欣晚裝 from Fendi HKD$38800。吳雨霏晚裝 from Alexander McQueen ,Chaumet 珠寶 HKD$260 萬)


‧數學題,梁詠琪用了多少個胸墊才有那 30AA 變 36C 的效果呢?(all from Loewe)


申延連結 -- 香港電影金像獎 Official Site
塞米一條揚陸轟炸機 說...

查實,溫碧霞我好似小學睇電視果陣,已經好好好buy囉 (唔好以為我真係細細個就咸濕, 但係點解由細到大都印象深刻呢......我只能夠用女性魅力黎概括囉)

相比於三位MC...我覺得任達華同城城互拆果下比較好睇同埋好受囉....

不過老實說,單是看看代領獎的次數有幾多,都睇得出行內對呢場show既重視程度有幾高。

P.S. : 我係嚮屋企被逼看的.

匿名 說...

邵音音~蘭桂坊??
那個是黃莎莉!曾經在斜路KFC對上...

素顏天使 說...

難渡怖山car > thanks for the correction, 女人老了連樣子看起來都有點相像.

匿名 說...

我反而好喜歡趙雅芝一身打扮,好高貴大方!不愧是香港小姐 !!!

素顏天使 說...

Q > 對對對!!! 仲 keep 得好正又 fit!

南方舞廳 說...

stephy 個垃圾袋夠驚啦!

南方舞廳 說...

STEPHY 個垃圾袋夠驚啦!

匿名 說...

我反而好喜歡趙雅芝一身打扮,好高貴大方!不愧是香港小姐 !!!
_________

me too!! 她很petite,氣質又好,和老公兩人很等對,很幸福小女人的感覺!

素顏天使 說...

南方舞廳 > according to 蘋果, Stephy 條裙好歹都係 Fendi o架~ 不過佢著得唔靚就真. 反而佢個好姊妹阿 Miki 條黃色裙著得佢幾靚.

不是公主 說...

gigi真係好心佢無咁大就扮咁大... 係人都知佢咩身材..

kary個妝好嚇人..

sammi有時好頂佢唔順.. 不過更加頂吳君如唔順...

sa我覺得佢今次算係著得最正常.. 最岩0既一次... 不過對耳環唔match...

桃紅三點式 說...

我都覺得鄭秀文好難頂,幾廿歲人啦,想點o者,真係睇眼到反鬼埋。

梁詠琪點止個胸嚇人呢又,個頭夠癲啦,好似一起身直接o係張床度行出黎咁囉。

說...

舒淇, 靚, 但個頭好亂。

莫文蔚的roberto cavalli 都好靚呀, 佢carry 得好好。

匿名 說...

wow Gigi looks amazing in Loewe dress.

K

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates