have yourself a little Poladroid

謝謝友人 F 先生的推薦。

身邊不少友人都是寶麗來的擁躉,何惜近年已經停產,菲林影一張少一張,還好有這個神奇的 Poladroid 免費軟件。溫馨提示,暫時只限 Mac 友,PC 客要等到今年的 11 月。

其實早兩天已經在 Plurk 那邊簡單寫了,但是實在太好玩,再寫一次作推介。


步驟簡單,首先到 Poladroid.net 下載這個 freeware。裝好了之後,drag and drop,就可以得到「寶麗來化」的照片了。以下是一些試玩作品,照片都是在首爾時拍的,個人建議室外有陽光的照片效果最佳。


南山公園的山腳的一家餐廳外拍攝。


牆上的圖畫


南怡島 (冇搖)


南怡島 (有搖)

最有趣的是,這個 freeware 仿真度奇高。按制會有「喀唰」的聲效,照片真的要等一會才會浮現圖像,如果不停的 drag 住張相猛搖,又可以得到不同色的效果 (但真的寶麗來還是不搖為妙),甚至會有手指模!就好像真的寶麗來一樣,非常搞笑。

每次可「影」 10 張,之後要 quit 了再開,跟真機一樣要重新入菲林。

真的太好玩了啊!




申延連結 ── Flickr 「be Poladroid!」 group
匿名 說...

多謝您的介紹,真的很好玩!

Unknown 說...

謝謝,超讚!

匿名 說...

睇咗你個blog一排,好鐘意您.
樣子原來咁可親.
係耶,頭先有條友又要睇你blog,又要話你喎!呢個世界乜人都有!!

bO 說...

好玩!~ 多謝推薦呀 ^^

匿名 說...

早排先同朋友傾會唔會有software可製作Polaroid效果,估唔到你就介紹啦。

真的好好好玩!尤其覺得要等一下先出影像真係無聊得來又有趣。

Ada 說...

haha,多謝你的好介紹啊!

... 說...

很好的推介。thanks

123456吉 說...

謝謝你的分享, 小妹是貴blog忠實讀者

提提你, window版已經推出. 很好玩呢.

匿名 說...

你好, 我岩岩dn左泥玩-0- 但系佢話save吾到張圖t__t 點解會甘?

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates