[火爆仔時間] Smartone 的 iPhone 3G 用戶請留意

越窮就越見鬼。

各位像我一樣用 iPhone 3G 兼用 Smartone 的 add on 3G plan 的讀友們請小心。

話說前兩月本人是在 apple.com 購入 iPhone,而我本身跟 Smartone 方面亦有合約未完 (每月約HKD$158),但因為滿意其一向的服務,所以也沒打算轉台,但又因為有合約在身,不能轉用那比較划算的 HKD$98 IOM air time 連 data plan,只能選用每月 on top +HKD$38 的 data plan,每日只可瀏覽約 20 版的網頁,不能收發 POP3 email (其實都好 ridiculous),但都沒所謂,我本來也是在想約滿就跟他們續約轉 IOM plan 的。

而用了這兩個月以來,每個月都大約要交 HKD$250 左右的費用,當中總有幾十元是甚麼額外使用的 data。我以為是自己大懵啦,雖然每月交 HKD$250 已經都比一般人的電話費高好多,但我都不以為然,以為真的是自己用過量 (但其實我好日都不會用 3G,因長開 3G 的話好耗電,電話是長期設定在 disable 了 3G 的狀態)。

但是上個月 (11月份) 收到賬單,嚇到我面都青!總數是 HKD$1200!!!

HKD$1200?!這是回到石器時代用高貴的 1010 電話 plan 嗎?!而且已經經過我的 credit card 直接過數,我查看賬單,當中有一個巨額的費用 HKD$900 是某一晚的零晨 3 點收發過 POP3 email。但個問題是我跟本不會蠢得零晨 3 時在家開著 3G 用 iPhone 收 email 那麼痴線,因我家有 Wifi (無線寬頻),除非是跟自己的荷包「過唔去」啦。

即時打上 CS hotline,交代了事件,那位小姐話會替我覆核。兩日後 CS 來電,話的確是發現有大量的 data 經過我的 SIM card 收發。那我那一刻還怨自己倒霉,以為是自己可能不知道碰到哪顆 button,下載了那麼大量的電郵 (差不多 1Gb 的 email?)。為求安心,問小姐會不會可以把我的 internet 上網服務 block 了,小姐表示因為我下個月 (12月份) 的 +HKD$38 data plan 已經經過 credit card 自動過數預繳,就提議我還是暫時不要停用 internet,好待截數日前才再聯絡他們停用會較划算,我想想看也覺得有點道理,因為既然已經付費,那停用的話又真的好笨。

想不到我真的好笨。

話說昨天起床,我拿起電話看時間,不小心碰到收發 Pop3 電郵的 button,一共收了 10 封的電郵。當下也沒為意,然後再細看清楚,竟然見到那個 Wifi 的訊號沒有亮起?!(註:順帶一提,「放射性」的訊號是 Wifi,「圓點」是無 Wifi 又無 3G,「3G」則是代表使用 3G 模式中) 後來就發現是我的貓把 router 的線踢鬆了,這個情況時有發生,因為是牠好喜歡躲在那個櫃睡覺。

即是說,我在沒有 3G 又沒有 Wifi 的情況底下收發了大量的電郵!!喂,但我明明就已經選用 3G plan 啦,照理這是不可能的喎,又打上 CS,這次是一位先生負責我的 case。這位先生話,因為他們的服務是,就算你無 3G 或者無 Wifi,他們都會自動設定使用 GPRS 連線上網。GPRS?!!!!! 那我為什麼要用你們的 3G plan 呀?!

簡單一點來說就是,如果你光顧了一家寬頻公司的寬頻上網服務,但忽然間有一日見到賬單出現巨額收費,而那個收費竟然是 charge 你用 56Kb dial up 的服務,是不是整件事情都完全說不過去呢?明明用寬頻,卻收的是撥號上網費用??

雖然他們的 CS 方面是好客氣亦很有禮貌,但完全是幫不了整件事。今早有關方面跟我聯絡,說是我這個月的 data plan 又用滿了,額外收費是 HKD$30多元 (which means 是月費 plan HKD$158 + data plan HKD$38 + 再加這個 data charge HKD$30 多),Smartone 方面為了聊表心意,會把這個 HKD$30 多元半價,「大方地」豪送 HKD$15.7 給我。嘩,乜咁多謝?另外這位先生亦表示,是不可能獨立地設定不用 GPRS 而只選用 3G,要不就只能選打出打入和 SMS 的功能,那我的 3G 手機要來幹啥?好笨呀!!!

至於上個月我枉交的 HKD$1,200,很明顯就去如黃鶴了。

那不緊要,HKD$15.7 是買不回我對這家公司服務的信心了,下個月合約就滿,會轉過去 PCCW Mobile,講完。
匿名 說...

係貓仔報因既時間啦, 叫佢一齊俾!

素顏天使 說...

André Kostolany > 我都知 GPRS 好貴, 所以先會用 3G plan 呢樣野嘛~

匿名 > 可惜佢無睇《貓之報恩》:{

匿名 說...

所以我重用K610i~~~

X

匿名 說...

PCCW 的服務不見得很好。
唉,滿街都是不良商人。

匿名 說...

素顏> 你唔俾佢就係貓王子?

聶秀康 說...

我重用緊2G喎!傻強:no teach 撈野,high teach high野...!
實情係一出3G電話我巳經用了,因覺得視象電話好新奇,怎知根本無人要同我視象通電,而且電話質素也很差大又重又快冇電...之後用反生果台的2G,最近剛轉了csl $88/mth 方便與友網內免費了sms.手機是超薄NEC巳用了2台,這個在武漢買入,香港巳經冇日本行貨機了! 以妳的個案應可以投訴一下,千二文喎?又吾係自己用,係意外...不過要些牙力例如:我會轉台架!如果吾幫我adjust反條數...妳太面皮薄啦!

素顏天使 說...

x > 係喎你唔係有部 iPhone 2G 咩?

匿名 (1) > 講 service 1一定係 Smartone 好, 但無計, 得 3 個台有 3G? 3 / Smartone / PCCW Mobile, 唔用 Smartone 即係無得揀, 3 就我死都唔會用的了.

匿名 (2) > 貓太監就有佢份.

André Kostolany > 係, 個設計好 仆街, 無得好似 3G 咁 disable 左 GPRS 個 function, 個台又係咁講, 賴晒野.

聶秀康 > 我有呀, 我話我下個月約滿即 cut 唔洗講野, 佢先肯果 $15.7 比我囉!! 身邊朋友多是 Smartone 客, 咁用開都覺得好好, 我咁 loyalty 都係 $1200 平 $15.7, 個台有幾咁好呀真係.

anf 說...

要"disable" GPRS, 試下咁:

Setting -> General -> Network -> Cellular Data Network -> APN, Username and Password field

求其打d字入個field, 之後當iPhone要用GPRS時. 佢會話 "Unable to Connect to the GPRS Network".

當然將來你真係咁睇唔開要用GPRS, 就要入番正確username/password啦.

另, 個零月前我打去Smartone CS, 簡直係雞同鴨講, 我有我問, 佢有佢照model answer答, 激到我要問佢"係唔係我表達能力好差? 你識唔識聽我講緊嘅中文呀??"

Unknown 說...

我建議你去買張PCCW嘅儲值卡用用,睇下自己經常出没嘅地方收唔收到先好轉過去。因為PCCW係我住同返工嘅地方係一格都無!轉左簽左約就後悔太遲!

素顏天使 說...

anf > 多謝你!!!!!!!!!!

即 set 好!!!!

係呀, 我講左好耐, 佢地淨係識答我地公司無 iPhone, 無 guide line, blah blah blah, model answer 過o的港姐問答環節.

我話我係落你地門市 set 部機上網, 你地門市同事話比我知 disable 左 3G 就上唔到網, 又話無 record 口同鼻拗. 我最後直頭問佢咁係咪你地全個台得我一個客用 iPhone? 講到我勁火!

素顏天使 說...

Bella > 謝謝提醒, 我印像中我常出沒的地方收得ok, 因之前佢地初初 launch 我有羅部免費機試用 3G, 呢邊收得好好.

聶秀康 說...

有朋友與妳相同case,佢落鋪投訴,最後claim反啊!不過佢好勞氣話死好多細包血燕都補吾反...又似個痴線女...blah blah a!

匿名 說...

我近來轉左電話,有GPS,我玩左一陣就收到smartone send SMS黎warn我數據用量over左,佢地係呢方面一路都算誠實wor,不過經你一提,都真係要小心d。

匿名 說...

PCCW Mobile is the same

eu 說...

我都係用SMV, 話說我上個月買左部nokia 6210 netvigator, 因為我想要GPS. next day, 我收到SMV sms 提示話我已超歌限定用量, 要收extra$2xx, 我岩岩先買機,又無上網, mo la la 點會exceed quota, 後來打上 CS, 先知nokia preset 左 AGPS, 一按GPS 個button會自動download d data, u know GPS is FREE, but AGPS need to pay the GPRS fee. 家下我好似你一樣用 3G plan but disable all 3G + gprs function. but still have to pay $2xx/month for 3g plan.

Mic 說...

"3 就我死都唔會用的了." <=====做李生公司客仔即係等於將自己嗰手機號碼俾左N咁多間唔知乜嘢公司,好使佢哋無時無刻打俾你講廢話。

捲毛貓 說...

努力嘈拒啦,死都唔認自己有錯,話拒無理收費,嘈得耐就有得waive ga la :P

又:
轉台road show offer可能會抵過counter,試下問左街邊sales先
而收到固網/上網/mobile renew contract既電話, 記得唔好即刻應承
等拒減多幾十比你先 =]

捲毛貓 說...

努力嘈拒啦,死都唔認自己有錯,話拒無理收費,嘈得耐就有得waive ga la :P

又:
轉台road show offer可能會抵過counter,試下問左街邊sales先; 而收到固網/上網/mobile renew contract既電話, 記得唔好即刻應承, 等拒減多幾十比你 =]

Unknown 說...

pccw, 好咩 ?? 小心.....
香港 mobil services 最唔公平...
但對我無影響..因為....

Meling Lam 說...

我老公有2個秘技,請聯絡。

匿名 說...

PCCW 的service都係激死人無命賠,我個case係3星期打左10打電話去追續約問題,hotline又難打,到而家仲未有確實既答覆,呢人好似機械人咁答你, 但係幫唔到你解決問題,我發誓我永不用pccw,你千萬要三思

KennyT 說...

Hey Patricia, I had similar experience w/ Smartone but my contract w/ them only ends in late March! Hv sent an email to you about my bad experience w/ them, if you're interested, pls feel free to have a look at it. Cheer up!

匿名 說...

其實素顏同eu個cases就算係用其他台都一樣發生, 係電話setting問題, 去到邊都一樣.
個人覺得smartone的service已經係比較好同有良心

Mayan

匿名 說...

oh no... I am using iphone and under smartone same as you

BTW, hi Patricia
I am CC ... I like to visit your blog very much, nice to meet you

KKdance 說...

如果落鋪面嘈一論, 發癲一論可以拎返1200 蚊, 我會做囉 >v<~~ 橫掂周圍d 人都唔識日後撞倒亦唔慌會認得我=P

肥貓 說...

這就是我為何選用ipod touch的原則!!

Unknown 說...

that's bad... i'm still planning to shift from CSL to Smartone as i found that CSL is also charging high on data fee and they play around with a lot of T&C which is ridiculous...

it seems that the cheapest one is Hutchison, tho. their CS sucks, however, it might be better than being over charged which we can't really do anything.

do ask ard if there's anyone using PCCW lol before you make up your mind. good luck with it.

悟樂 說...

收我 $1200 電話費,
比我就同佢死過~!!!

大不了停台 cut 咭!!!

匿名 說...

閂左3g唔等如上唔到網..
平時我都唔會開3g 但係都一樣上到網的

所以以后要自己小心d~唔好亂禁到d制

匿名 說...

我昨日都收到張單....
無啦啦...交多800幾蚊...
我都唔知自己幾時上過GPRS...
佢話我約有1GB.....唉~~~

佢地D supporting都唔知信唔信得過

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates