搬屋記 (二)

星期日繼續灣仔睇燈之行。

我發現無論我同男朋友一齊行o的燈飾舖又或者我自己一個人行 ─

都係無人主動招呼我 (o地) o架喎!:em_46

會唔會係因為我個樣生得細?:em_41無可能哇!又或者因為我著 tee 老牛咁樣 hea 得滯似係去運吉呢?

anyway,睇中兩盞,會買其中一盞,但係要等男友星期三放工先一齊再去睇多劑,我一個人唔敢買呀,廢事林生佢唔鐘意啦~

是日收穫─

‧訂o左全屋o既窗簾 (竟然度漏o左個冷氣機位,哇哈哈哈~)
‧買o左我間房o既檯燈
‧買o左個擺 remote o既 tray

(係咁o架啦~!我係專買o的唔等洗o野先o架啦!點丫?點丫?:em_38)

丫係啦~ 我棧檯燈係兩腳插蘇(因為 made in japan),去邊度有得轉做三腳呢?

仲有,鄙人之風水顧問兼友人陳子才先生意見,叫我買塊屏風擋一擋個大門,唔係就會漏財喎~ 但係我睇o黎睇去都睇唔o岩,有無 suggestion?我見到 franc franc 有塊個樣都 O,不過千幾銀:em_36,價錢唔 O,IKEA 有塊 $300幾,價錢 O 但個樣唔 O,好苦惱。

匿名 說...

你鬼馬啦~ 呢篇文算唔算帶個男朋友仔出黎俾我地知~

素顏天使 說...

didi > 唔係我鬼馬, 係我 backup 緊個舊 blog, 出錯日子 je...... 06 年架啦呢篇野.

匿名 說...

2腳轉3腳, 我知道就有2個方法, 1. 買個插座轉換器, 好似我地去旅行果d, 不過係2腳換3腳.
2. 去深水埗會有d整電器既店,可以幫你拆左個腳, 換左隻3腳.

屏風大唔大塊嫁, 如果大既話買塊貴既都唔緊要啦~ franc franc 好似用某張信用卡有9折.

匿名 說...

o... sorry...咁你快d搞返個d日子佢, 因為我見佢寫2009/10/04...

素顏天使 說...

didi > haha, 你好好人啊!! 後來我咩都無買, 日子咪又係咁過~ 唉~

素顏天使 說...

didi > 已改 :) 係你快手 je~

匿名 說...

唔洗唉~舊既唔去,新既唔黎!! 乖~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates