自己煮.雜菜雞柳炒扁意大利麵



雜菜雞柳炒扁意大利麵 (2 人份)

材料:急凍雞柳 3 塊 (HKD$4),翠玉瓜 1 條 (HKD$3),本菇 1 盒 (HKD$6),蘑菇約 5 顆 (HKD$6),蒜頭 2 瓣剁蓉,洋荵 1/2 個剁蓉,蛋白 1/2 個,扁意大利麵 2 人份量

做法:
1) 意大利麵做法從略,請跟包裝袋上說明。過冷河後請拌點橄欖油。
2) 急凍雞柳解凍後,洗淨切粗條,下適量海鹽/胡椒粉/香草略為調味,再下蛋白和麻油少許拌勻,醃約 15 mins。
3) 翠玉瓜洗淨,略為刮去髒的表皮,滾刀切成一口大小,備用。
4) 蘑菇略略沖洗就 OK ,廚房紙巾索乾水,切小片,備用。
5) 本菇放水龍頭下沖洗,尾部髒物切去,手撕成一個個小的菇,備用。
6) 燒熱平底鑊,下點橄欖油,煎雞柳至金黃,盛起備用。
7) 再燒熱鑊,下牛油適量,爆香蒜蓉和洋荵粒。
8) 先下翠玉瓜略炒,再下本菇和蘑菇,加少許少許的水。
9) 炒至 80% 熟,下雞柳,同時下下點鹽和胡椒粉調味。
10) 最後再下意大利麵,略為炒勻即可上桌。
11) 吃時可下點鮮磨的黑椒和海鹽,yummm~

我很愛吃又愛做這種非正宗的炒意大利麵,快速又美味,整個過程還花不到半小時就做好。本來是想要加鮮忌廉,想不到因為放太久沒用變壞了,還好我平常就是有先把材料倒進碗裡去的習慣。另外蔬菜的組合放些甚麼都 OK 啦,是很隨意的說,因為我愛吃翠玉瓜就放翠肉瓜。也沒怎樣特別講究買進口的日本蔬菜喇~(月尾好窮,沒法) 如果家裡有白酒,一拼的加點去炒會更香,不過我家沒有就沒有特別的買了。
宇宙人 說...

我都鐘意咁整, 簡單方便又好食~

返香港一定唔食荼餐廳既西炒飯同炒意粉

但係我唔明點解要加 cream wor ??

Old Cake 說...

Thumbs up!

素顏天使 說...

宇宙人 > 加 cream 濕濕地易入口, 港式做法, 等你的人食快o的做多輪生意o掛~

old cake > 呢個咁簡單都有 thumbs up? 你快o的睇下我之前o的情人/新年/聖誕節日大餐 la~~

Old Cake 說...

簡單有簡單好! 大餐 is too heavy la. Trying to lose some weight here. haha

匿名 說...

睇完你之前個d大餐
你真係好勁呀
勁在好有心機煮
食完飲洗完碗仲可以寫返甘大篇野出黎

1)Risotto 吳係出面食先食到架咩 ?

2)岩岩開blog 個陣點樣吸引到人地黎睇架?

素顏天使 說...

子平学神 > 1)......一般大間少少的超市都有 risotto 賣的, 亦唔難煮. 嗯, 不過我諗你係唔會煮o野食的女仔, right? 2) 我唔知, 我從來都無叫過人o黎睇我 blog, 我比較相信有麝自然香呢個道理.

匿名 說...

我曾響 PP "GREAT" 睇D廚師做 DEMO , 佢地煮意粉係唔會過冷河 ~ 煮至七成軟 (大約煮左5-7分鐘左右), 就撈起馬上丟過另一邊0既平底鍋度落油落料炒 , 途中仲會將煮意粉的水淘一點點到鍋裡繼續炒 ( 我想呢一點點0既水,就會令本來七成軟0既意粉再熟一點, 但又不至於糊掉...) 最後加CREAM呢一步, 因為我同你一樣,要拎出黎用時多數發現係過左期 / 壞左 / 無哂 ,所以會加少少牛油及少量雞湯(真係好少) , 一樣會濕濕地厚厚地咁, 入口無咁乾 ~
我最中意煮鮮茄意粉~因為當年睇0既DEMO就係教煮呢一味 ~ XDDDD

素顏天使 說...

Q > 我知仲有一個方法係煮意粉唔用油鹽水用上湯煮, 都係唔洗過冷河的, 個意粉會好味好多, 但我唔係好捨得, 開o左盒上湯跟住要咁樣煮少少o野就倒o左. 我自己覺得煮食呢樣o野都係各家有各法 la, 總之煮出來好食就 OK. right? :)

匿名 說...

without olive oil, those pasta just stick together!!!! but many people forget to do this at last.....

匿名 說...

其實煮野邊有規限~~~ 煮得開心食得開懷就算啦 ~ 我因為唔係太識煮西菜, 所以邊度有demo 我就會去睇 ~ 當時睇完之後, 返屋企直落煮左食左2星期0既鮮茄意粉 !!!

小女生 說...

唔知道你boil d pasta 時有無落salt?
你可以試下水滾之後加 salt 加 pasta (正宗的意大利面煮法都係咁樣), 咁你就可以免去 step 11, 而且係真正的入味 :)

素顏天使 說...

littlegirrll > 有落, 橄檻油 + 鹽 + 水煮. 有時懶得寫, 簡單的做法我通常也省略沒寫.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates