新玩具入手

新買的玩具。



12月初時已出了個 post 話想買 headphone,一直沒看到合眼緣的。直至有天偶爾看到青山黛瑪的上一張大碟 《Diary》的封面......叮的一聲!哇~~ 就是這個啦!!我想要它啊!!



Panasonic RP-HTX7,HKD$398,購自百老滙 (印像中 HMV 也有,顏色更齊)。希望白色不要太快弄髒啦!另外有一次在銅鑼灣,見過一型格氣質女生,用同型號淺藍耳罩配淺啡色頭箍的那個顏色,好有型。



當務之急是要找個漂亮的小包包裝著這耳筒,好讓我可以把它放進我的大包包裡頭。這是 09 年 3 月號香港中文版 《mina》中,青山黛瑪分享她的化妝包和手袋小物的專頁。啊~~ 彩繪玻璃圖案耳機小袋好漂亮!!



我本來是想把林積積和 Headphone 放在一起拍張照的,想不到這死仔一啖就咬落去!!喂!個 Headphone 又無得罪你,好兇狠呀!
悟樂 說...

佢真係好快"口"wu~~~

佢要整個記號落去証明舊O野係佢的~~

^_^

Meling Lam 說...

佢咬得好大力!

聶秀康 說...

林積積可與陳新治結婚啊!
大都都咁鐘意咬野!

不是公主 說...

我一直都想買個headphone..
不過又驚整亂個頭.. 同埋用慣earphone, headphone又相對地無咁方便

anf 說...

呢個model嘅headphone好好襯~

匿名 說...

呢個我都想買好耐,不過我人矮,驚用到好似頭重腳輕,'型'唔到````哈哈

匿名 說...

好似以前小學上listening用的那個呀~

匿名 說...

夏天用會唔會好熱?

ee 說...

這款headphone一出產,我就買了!
而且跟你的是一樣的...米色。

可能告訴大家,這個戴得耐,真的好真!而且音質跟Bose差遠了!(之但係,Bose三千幾蚊,我又實在不應拿來相比較的!)

一直,我只在室內使用,怕在戶外,會太熱了!

teddyiris 說...

其實用塞耳仔那種EARPHONE是否對耳朵造成損害?:)
大大耳兜好像很舒服,但不太方便呢...

Billie 說...

ur cat is so cute~ hohoho!

匿名 說...

貓真係令人又愛又恨既生物hehe~~~我家的m仔都係咁樣._."

期待你再開筆喔^^

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates