最近想買但又未買的



Cholé 香水,我明明不是用這品牌的香水也不特別喜歡那個香味,可是那天在 Lane Crawford 的 counter 試完又心掛掛。現購滿這牌子的香水產品滿 HKD$1000,即送(偽)羊仔皮米色小錢包一個 (其實我只是想要這隻小錢包) (而且原因是因為好抵,不是覺得它靚)。

明明不塗這種香水也不愛用香水味道的 body lotion,明明羊仔皮是假的明明米色最不耐髒,但是「好抵好抵」這幾個字不停纏繞著我,女人的購物慾有時是實在令人費解。





順帶一提,Chloé 的童裝今季的 image 發相是我看過最有型的童裝,你睇個 Tiffany blue 的 bow 襯落去靚到呢!!!不過只有女童的,Stephanie 妳快點給 Isabel 買啦,個 B 好似你個女!

‧巨型可罩耳式的 headphone,黑色 / 白色,也有想過「扮 Pro」買 Technics。純計外型,之前閒逛 HMV 看中一個,白色耳罩黑色箍,想買,但十五十六中,怕它得個樣靚音質差 (但我又明明只是聽 Mp3 192kb,學咩人講音質呢又 ? )。如果真的好想送我(!!),麻煩順便加多個轉 iPhone 專用的 adapter,有 speaker 那種,HMV 都有。

‧暖風機。還未買,10月的時候已經說要買但還是沒有買,究其原因,還不是因為香港那十五十六忽冷忽暖的天氣?想要一部可以放進浴室都 OK 的,可以自轉風向,有時間制的。

‧一對好看但鞋跟不太高兼且好穿的黑色高跟鞋。Lane Crawford 減價中,都 OK 抵,本看中有對 AMAYA,藍黑色,半價定好似係六折,但是鞋肧剪材好像不是很適合腳掌大的女生,而且是漆皮,慾望又減一點。又,我穿 40 號。



不過其實今年給自己的聖誕節禮物早就到手,早前在 Fifi 訂了圖中這張畫,Fifi 身上穿的是我最愛的 Chloé。我選 digital print 不選 hand drawing,主要是因為她穿的是 Chloé 囉,價錢也較相宜,加上同樣都是限量版,也不太差啦。上年某些時候送了一張給某位女友,不知她有否把畫放出來啦,因我其實也超愛那張畫,可惜後來想再買給自己就發現早早已售罄,希望這位施主有好好珍惜啦。



說起 Fifi,可能是下期 (?) 的《Milk X》會送 Fifi 的聖誕卡 (這一期是包到實的 Juicy Couture 做 feature,不知到會否藏在裡面),實在太靚,有的話完全不想送人呀!

不過以上種種,唔該,各位 freelance 客戶,快點出糧給我!否則完全得個睇字囉。

多謝合作。
Meling Lam 說...

Jelly Beans size 25-25.5有看過嗎?很好穿,又便宜。

anf 說...

我都想買個headphone, 嚮街度見到有妹妹戴住個白色有粒黑色星星print覺得好靚, 不過唔知咩牌子呀...

唔理係咪好聲, 完全只係想懶型

852 Bunny 說...

Wow I am impressed with Chloe children collection! Do they have them in HK?

素顏天使 說...

apple > Jelly Beans 無試過呀. 日牌好少有我 size.

anf > 係呀, 主要係為有型, 懶係有 styling 過咁 lor.

Shanghai Bunny > 唔知呢, 我又真係唔多覺, 可能 Paris 先有. 你快的帶 BB 返香港比我玩啦~~~

聶秀康 說...

呢排冇乜野想買喎!
Jelly Beans以前都ok但吾多舒服,好耐冇幫襯.講到鞋我最近至愛的稀有品牌...有興趣可以去看看...

http://moonflowing.blogspot.com/2008/12/blog-post.html

匿名 說...

which fifi picture have u brought ?

I would like to buy some picture to decorate my home. But I don't want landscape picture. Any place/website suggested ?

char char 說...

Dear 素顏,

剛看到雜誌廣告, LeSportsac 找了 Fifi 合作出袋, 可到 http://www.lesportsac.com/artistinresidence/ 看看

(不過我發現它們唔多對 print 喎, 好心搵得人合作就唔好咁求其啦 ^___^)

素顏天使 說...

char char > 好得意喎! 可能買隻化妝袋用下先. 多這分享!

匿名 說...

FiFi Lapin has a collaboration range with LeSportsac.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates