破事兒

‧阿媽繼上次的遠洋兄弟之後,又有新「貨」推介,某某加拿大回流的 auntie 個仔,阿媽話人地阿媽話自己個仔好靚仔 (有邊個阿媽覺得自己的仔女唔靚?),因為不肯結婚和拍拖四年的女友分手 (咁唔肯結婚仲推比我做咩?)。不過,高登仔話齋:「傾偈無相無偈傾」,講咁多做咩,send 張相來睇下先。

‧之前給姪兒買了一些嬰兒服,有兩件不合弟婦心水,擱在一邊,好浪費。媽話要留給我,我問她:「我要來做什麼?」阿媽又話,「咁你遲o的都會有 BB o架啦。」,我答:「點生?單性繁殖呀?」

(iPhone拍攝照片)

‧弟弟洗魚缸,把金魚先放在膠盤內。我一見就大叫:「《崖上的波兒》呀!!!」,襯弟弟不為意,還不停用手指篤條魚個頭,哇哈哈哈。

‧有位施主叫我寫有無識到新男友,無囉。我宣佈:香港地,30 歲或以上的性格正常 + 正常樣的正常 單身 男人已經全數死清,或者 gay o既。

‧情人 / 老婆 / 老公 / 男朋友 / 女朋友的唯一作用,就是大時大節有個伴。

‧我有「聖誕節孤獨老人候群症」,有無藥食?

‧聖誕節,完全無局,無人約,但亦不想出街見到一雙一對懶係開心懶係溫馨,係呀係好 dry 囉我係酸葡萄囉咩 jet 咩 jet?

完。
匿名 說...

哈...同你一樣"單身女子"睇完你篇野極有同感!
男朋友/老公作用只係想有個人非常take care你姐~
X'mas一樣我冇特別約任何人,同屋企人過一樣咪咁開心! 講真...一家人齊齊整整過節數數下唔係好多年,同老公過節到老都有得陪啦!
黎緊下年"情人節"好彩係星期六姐^^

----- 說...

You can really start a separate series of "Single Gal Waiting / 待媾單身女".

素顏天使 說...

風信子 > 下年"情人節"<-- 咁我唯有希望我情人節果陣唔好又係咁樣響度唉聲嘆氣囉。共勉之。

肥仔 > 說笑都要一個人笑, 仲要長期待溝???? 有無得再慘o的???

聶秀康 說...

算把啦!我吾驚冇男人陪過節,反正心情好的話日日都可以過節啦.最緊要有銀兩...!
ps,我成日想寫本小說,個名都諗好叫,十二個前聖誕的分手故事.The twelve breake up stories before christmas...

素顏天使 說...

聶秀康 > 即係類似林愛華導演套《十二夜》?幾好睇喎我覺得~

卡臣 說...

小田和正話:突如其來的愛情故事
我諗愛情會突如其來吧!

素顏天使 說...

卡臣 > 最弊呀全部都係阿部寬《不能結婚的男人》囉 =_=

聶秀康 說...

十二夜係好戲,但有朋友話睇吾明...
東京愛情故事...一千年之前的事了,這套劇讓我明白有些緣份是註定了要失敗的,無論你多勞力多愛對方.

匿名 說...

Finally,你有無睇果位不能結婚的男人既相呀??

樓上有位小姐說:男朋友/老公作用只係想有個人非常take care你姐~

我覺得,分分鐘係女朋友/老婆take care返個男朋友/老公既機會比較大喎!

sze

bO 說...

ai... 不習慣一個人, 很不期待今年的聖誕... 想找個伴, 哪怕普通朋友都好呀, 誰知難到不得了, 個個都成雙成對. 見到一pair pair更是心酸, hai....

Meling Lam 說...

那些嬰兒服是不是在我家店裡買那些?如是,又未用過,可以安排換貨的啊。

素顏天使 說...

apple > 不是呀, 你 daddy 幫我揀果o的我弟婦佢好鐘意, 係我自己去 mothercare 買三o舊水一件果o的佢話唔o岩身喎......

素顏天使 說...

聶秀康 > 灰上加灰

Sze > 無睇, 阿媽唔係好似我咁 aggressive, lol

Bo > 我都係啦, 有 friend 叫飯局喎, 不過 party 有 10 個人即是 5 對 couple.................點去?

Icey Cake (冰餅) 說...

"30 歲或以上的性格正常 + 正常樣的正常 單身 男人已經全數死清"

我每年都返港數次, 好多 33+ 的女性朋友都經常對我咁講,之但係另外 d 33+ 的男性朋友又對我講相同說話...

妳會問, 點解唔介紹班 33+ 男性朋友比班 33+ 女性朋友, 答案簡單: 佢地所謂的正常樣 == 靚仔靚女囉。

㊣傻佬㊣ 說...

「聖誕節孤獨老人候群症」
這個症狀在我過去的7年里每年都復發,當別人說在英國的圣誕因該比較有氣氛吧,偏偏我就過了7年冷冷清清孤孤零零的圣誕。
所以你應該會覺得比較安慰吧。

離開了英國,踏足香港,希望今年的圣誕會比較有溫度吧,至少可以覺得自己還活著。

圣誕快樂

Icey Cake (冰餅) 說...

㊣傻佬㊣> 我極度同意, 外國的聖誕反而沒有任何聖誕氣氛, 所以我每年都會返香港過聖誕。但是孤清的感覺又會特別強烈。

Patricia> 我父母的催婚攻勢, 由從前的一個月一次進化到現在一個星期一次, 佢地到底明唔明, 催係冇用的?

中產管數男 說...

香港地真係咁少正常男人???

素顏天使 說...

㊣傻佬㊣ > 你估我變態? 我唔會見到人地慘過自己就會高興左架喎. 何況男人要識女仔, 唔難, 北望神州大把好o野食.

Icey Cake (冰餅) > 咁你仲唔結?

Audi 計數佬 > 有咩? 有, 一定有, 不過全部都有老婆呀有女朋友咁, 之嘛.

Icey Cake (冰餅) 說...

Patricia> 唔係我唔想結, 係搵唔到一個真係我想結婚的人。應該係話, 係我住的地方搵唔到, 冇乜 choice; 香港就算搵到個想發展的, 又因為 long distance, 大家唔想囉來攪。

Audi 計數佬> 同意 Patricia 講法, 我 HK 好多女性朋友都做左人地 2 奶.....

匿名 說...

真係好似《崖上的波兒》呀!!

cforcathy 說...

香港地,30 歲或以上的性格正常 + 正常樣的正常 單身 男人已經全數死清,或者 gay o既。 <===Totally Agree....消失的一群


Merry Christmas!

匿名 說...

有同感…真係自從上次甩拖後0岩心水果d都係已經名草有主﹗
d朋友仲話係我眼角高,但我覺得唔係因為想有個伴就要降低要求連街邊乞衣、總之生理上係男性都要架下話?
況且當兩個人未熟悉時第一眼點都係睇樣架啦,何況我又唔係要人整容,我要人企理都唔算過份呱?

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates