得啖笑二揀一得閒得滯篇

(延續上一篇的《得啖笑加加減減》和《擇偶這回事》)

‧ 貓 / 狗,揀

‧ CocaCola / Pepsi,揀CocaCola

‧ Diet Coke / Coke Zero,揀Diet Coke (Coke Zero 有怪味)

‧ 海洋公園 / Disney Land,揀海洋公園

‧ F4 / 飛輪海,揀 F4

‧ 黃德斌 / 林保怡,揀 黃德斌!(no doubt!)

‧ 陳豪 / 關禮傑,揀 陳豪

‧ 阮經天 / 明道,揀 .....其實係同一個人o黎o架下嘛?

‧ Dr Lecter / Season,揀 Season!(no doubt!)
(關於呢題,唔知我寫咩的網友們可看此 blog)

‧ 周慧敏 / 張茆,揀 邪不能勝正

‧ Angela Baby / Janice Man,揀 ....其實我唔係好識分佢兩個

‧ Theresa / Stephy,揀 唔到

‧ 趙碩之 / E Cup Baby 劉欣宜,揀 唔落手 (趙碩之係咪男人扮o架呢其實?)

‧ 咖喱味o既屎 / 屎味o既咖喱,揀 ......你唔係真係覺得我仲會揀呀?!
匿名 說...

我都幾好奇點解你揀season喎!因為佢似黃德斌?唔係掛...

sze

素顏天使 說...

Sze > Dr. Lecter 好細個呀個樣, 幼齒 feel 我不是太好. Season man 好多喎, 你唔覺咩? yeah~~ 我係 Season fans.

KennyT 說...

俾條難 (無聊﹗) 題你揀﹐如果你第時個老公/男朋友﹐好不幸患上眼疾 (touchwood!!!)﹐可能會變成射哩or鬥雞﹐o甘你寧願佢變成射哩定鬥雞?

匿名 說...

Dr. Lecter應該唔細掛都廿幾喇(我估)又識彈琴喎!我只可以話,我buy斯斯文文look多d...

(不過,其實我想睇下zz條針果樣多d囉!)

素顏天使 說...

Garden of Eden > 我睬過你呀!!!!!!

匿名 > ZZ 話佢條針好型架喎,陳永仁喎大佬!

Dr. Lecter <-- 我估呢, 比到盡 25, 但個樣好o靚, 似 20!!!

唔......我只可以講我鐘意男"人", 唔鐘意男"仔", 太嫩啦~

KennyT 說...

Oops... 哈哈哈哈﹐但其實要我揀﹐我真係寧願鬥雞﹐起碼知道佢望緊我。(逃)

imak 說...

‧ Angela Baby / Janice Man / Theresa / Stephy / 趙碩之 / E Cup Baby 劉欣宜 <----- 呢抽人有d似果班乜乜黑x美眉會, 無可能分到邊個打邊!!!

聶秀康 說...

係呀,趙石支巴提雅之星 no 1. 巴提好雅最多乜? 未人x囉!好彩冇人知我係乜水.
Dr. Lecter 係too young to be too good,佢係youtube solo 的連綺真係女仔都暈啊,大殺傷力武器,好彩吾係我杯茶.
黃德斌真係man到流油...但我係西貢見過佢同gf又幾住家男feel.
我都吾中意zero coke 好怪的味道.中意原味多些,重有香港沒有的cherry coke 超變態的味道但我好中意.

阿湯 說...

「周慧敏 / 張茆,揀邪不能勝正 」

這個當然要揀正氣那位!

聶秀康 說...

玉女與張小姐?兩個都吾揀.

素顏天使 說...

imak > 黑澀會美眉 <-- 其實係 20 幾個一樣樣的細路女𠵱嘩鬼叫, 唔明有咩好睇.

聶秀康 > 我認同 Dr. Lecter dressed really well, 但係"連漪" 呢就......彈得麻麻地 ja wor, hee hee hee. (fans 不要打我).

玉女與張小姐 <-- 我從不喜歡周小姐, 直至呢鑊野, 佢直頭係我等痴情/傻女子之典範.

Cherry Coke 是咳藥水, o意~~~~~

湯記 > 係男人 at this moment 都要揀周小姐, 你唔揀, 就等於你有份出去玩架啦~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates