Bobbi Brown Brow Kit


這個是最近入手的「無慮即決」產品-- Bobbi Brown 最新推出的「Brow Kit 修飾眉盒」組合 (HKD$480)!全套包括有兩色眉粉 /一個眉掃 /還有一個迷你眉箝,事實上,Bobbi Brown 的眉箝和眉掃我本身都已經有一個 normal size 的了,還是想要再買!這個組合每次均以限量品的方式推出,我錯過了上一次,這一次就不容有失。


其實我是因為這個可愛的小眉箝才買的,因 Bobbi Brown 的眉箝一直都沒有獨立發售,我手頭上的那個自從跌壞了以後就買不回來,得改買同廠同樣靚鋼水的 Rubis of Switzerland 的眉箝 (購自 JOYCE Beauty,相關舊文)。而 Brow Kit 的這個迷你版本的箝嘴跟原版比較是改鈍了一點,因要方便客人在街上拔眉時不會因手忙腳亂而插損自己。B.B. 的眉掃也是好用的沒話說,掃毛較硬,可勾勒出精秀準確的眉型,單買的話光是眉掃就要 HKD$200 的了。


照片顏色有偏差,實物顏色深色一倍。

兩色的眉粉又怎麼用呢 ? B.A. 教路,深色的眉粉先用作畫眉尾及眉山;而一般人的眉頭均較粗和深色,這時就可改用較淺色那一號的眉粉了,最後可以擦上眉 gel 就大功告成。譬如像我是深咖啡色的頭髮,就可用同色號的有色眉 gel 了。B.A. 配合我的髮色選擇,給我挑了 「Sable / Mahogany」,全三色 (另兩色為「Wheat / Blonde」及「Saddie / Slate」),不過我想香港女生的話大都是跟我用同一號了。加上 Bobbi Brown 的這個眉粉其實可作 multi-purpose 的用途,就算是作 eye shadow 用也 OK,實在划算!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



如果不喜歡 Bobbi Brown (不過我想沒有愛化妝的女生會不喜歡 B.B. 的吧?),同類型的產品如 Benefit 也有推出 Brow Zings (HKD$300) 這類的 brow kit。但個人則較喜歡 Bobbi Brown,因其眉粉質地不是 wax base,相對地較易上色,加上眉箝的鋼水較佳呢~


另外關於 Benefit 的消息一則,最近他們推出了全新的 Benefit 本地網站 Beneblog,提供品牌的本地最新消息。新登記的首 200 位客戶,可獲贈免費修眉服務 Benefit brow job 一次 (價值HKD$150)。有興趣的就快去登記啦!
匿名 說...

480 其實都幾貴wo~
因為我本身條眉比較深同多, 所以眉一直都係我最忽略既地方. 最近想畫直少少, 買左枝kose 眉筆, 一個字「廢」!!
等我呢2日去bb到試下先~ 哈哈

Timandy 說...

完全認同你對bb的看法.

跟你一樣, 我也有那個normal size的眉鉗, 就是因為太好用, 所以一看到這個brow kit就心動了.

還有那支眉掃, 我有支長柄, 也是非常好用, 可以畫出很精準漂亮的眉毛.

$480雖然有點貴, 但是值呀.

反而benefit那個就差一點了, 眉鉗造得很粗糙, wax base又比較死實. 我還是喜歡粉狀多點.

Ronnie @.@ 說...

我係你fans好耐啦~
不過就冇留過言
但我今日想同你講呢
我諗我已經中左毒囉!!!
因為今日同屋企人飲茶
我大大聲咁同媽咪講
"我想食素顏雙皮奶呀~"
我家姐同細妹就勁笑話
"素顏雙皮奶係咩黎咖..."
一睇之下原來是"養顏雙皮奶" =.="
你睇我中毒幾深...哈哈 ^.^

Yvo! 說...

素顏, 唔好意思, 有另一問, 唔知你有無用過BB的FOUNDATION?
因以前初學化妝時, 第一次就係奉獻左俾BB, 個BA介紹我用的粉底係圓條型狀(粉條?!), 但覺得無論顏色及質地都不適合自己, 故留下不好的印象, 現見到好多人推介, 又想試下...
謝謝!

素顏天使 說...

didi > 我好少用眉筆, 加上我眉尾無乜毛:p 要畫的部份比較多, 眉筆的話線條無眉粉咁 soft 咁自然.

timandy > 咁 benefit 價錢平一大截, 呢的野都係鹹魚青菜, 各有所愛啦~

Ronnie @.@ > 嘻嘻嘻嘻嘻嘻~ 多謝妳支持呀, 可以叫埋家姐細妹一齊睇我 blog ga ^^

歐晶瑩 > 我自己就從來不用粉條的, 因為佢遮瑕度太高加上質地太厚, 我中至油性肌用o左會勁出油, 粉條 for on stage makeup 會比較適合. 就算冬天咁乾, 後生細女用 cream 狀的 foundation 都好夠.

B.B. 的 liquid foundation 我個人o黎講覺得 texture 係唔錯但(對於我o黎講)顏色就有o的偏黃得滯, 如果係呢類 professional makeup brand 我偏愛 NARS / E.A..

其實揀粉底呢o的o野最緊要同自己夾, 試多幾個 brand 無壞, 人地話好對你o黎講未必好, 人地話唔好也唔代表你唔o岩用, 親身試就最好啦.

匿名 說...

今日見到個同事畫左眉, d 色同效果都唔錯, 一問之下竟然係bb呢盒野~
真係魔鬼隨時都係身邊... 搞到我好想買tim~ 等我呢2日去試下~ 聽講bb可以幫你畫埋教你tim .

素顏天使 說...

didi > 係呀你可以叫的 B.A. 教左你點畫先買, 學識左先, 唔係得物無所用.

匿名 說...

素顏天使> 不過我覺得b.b既b.a感覺好似麻麻, 唔係好親切既感覺. 但都會去試下, 見到個個都推介~
題外話, 我想問下你有冇推介邊間salon拉直/剪頭髮好, 因為我去開果間佢跌斷左隻手. >< 又唔想是但搵一間撞入去試wo...

阿ta 說...

嘩~~ 又放毒呀!!!!?
好彩而家係月頭,有貨!

Yvo! 說...

素顏, 你說得對, 謝謝!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates