CHANEL nail @ Tiara Nail

繼續都是 Chanel (之後還有兩篇也是 XD)。昨天在 Tiara Nail 做了這個 3D 水晶雕花做的菱格紋,加上 CC logo 的裝飾銅片;其餘手指也是做全黑,只是簡單的加上了銀灰色水鑽。實在太愛這次的指甲!又 cool 又好看!謝謝美甲師 Koey 的好手藝啊~

價錢方面,Gel甲HKD$298,2 隻手指 Ice Gel 3D雕花連銅片Logo HKD$400,8 顆閃石 HKD$64,即全套 HKD$762。這個 3D 雕花很貴,但無辦法,因真的只有 Ice Gel 才可以做出這個效果,而且手工需時,我每隻手指都雕了差不多30分鐘!!

美甲店的老闆 Leona 也有建議,如覺得太貴,可以用這個銅片 Chanel Logo (HKD$20@),加印花菱格紋 (HKD$120 / 一套),襯全黑色底色都會很漂亮。

我另外也有推薦,這套黑色的扮經典 Tweed  格子紋也是很高貴漂亮。在 2011 年 3 月號的《Nail Up!》見到!不過要找個畫花高手來畫才似,Tiara Nail 有個型男美甲師 (呀....哈哈哈我忘了他叫甚麼),他是個畫花的高手,如果想要做這套的話可以找他去畫,不過他是 freelancer,不是駐場,找他一定要預約啊!

最後想澄清一點,因為聽到有某人說我收了 Tiara Nail 的錢,說我每次寫都是讚不絕口一定是收了錢,實牙實齒得好像她在看我的銀行戶口一樣。我以我人格擔保,絕!對!是!一毫子都無收過,如果有收,我樓都買得起啦!還用每天三更半夜還在做我 design 的 freelance 嗎?!我讚,是因為人家真的做得好,舉個例說,這點我之前一次都無寫過,他們連免費送客人的飲料有 7-8 款的選擇,凍飲熱飲都有!這份貼心已經不是很多美甲店都會做得到的吧??沒有不喜歡的地方就是沒有,難道要學那人胡亂編些假的東西去罵人嗎?

-------------------------------------

Tiara Nail
地址:銅鑼灣富明街 1-5 號寶富大廈 3 樓 L 室 (即么鳳樓上)
電話:2890 1610 (敬請預約)
營業時間:12pm-9pm
備註 (1):Facebook 專頁 - http://www.facebook.com/pages/Tiara-Nail/154119181301717?ref=ts&v=info
備註 (2):新浪微博 - http://t.sina.com.cn/tiaranail
teddyiris 說...

菱格好好好美啊!!!!!!
不過如果每隻手指都要做30分鐘, 一對手便是5小時了?? 我想問...中間可以....上廁所嗎? (我也不知何解立即想到這XD)
但還是覺得淺色系指甲較襯妳的白淨雙手.
PS) It's ridiculous when the people who know the least about you always have the most to say.

素顏天使 說...

Iris > 其實我就唔 suggest 10隻手指做晒菱格 pattern,因為太 loud 太多啦。不過我對手都 total 整左 3 個鐘,中間就最好唔好去洗手間啦 (當然就唔係話一定唔得既.....最好唔好啦....)。

phyllis 說...

呢套甲真係好靚好靚啊!!!
尤其那屬於香奈兒菱格啊!!

Maggie 說...

啲甲整得靚係有眼都睇得出,關乜野收唔收錢狂讚事…啲人真係鍾意搞風搞雨,唔好動氣,唔好理佢~

Tram Tram 說...

上次見到KOEY整時我都嚷著話下次要! 真心鐘意佢地及其服務,Koey真係好好呀!

睇你既博文一段日子,絕對知道你係一個咩人,撐!

miss p 說...

唉,我諗koey係整花叻。我琴晚去左做soak off,真係唔得,我諗佢好少整soak off,唔係好熟手,挫甲都幾粗魯,而且今日已經有兩隻指甲崩崩地。我做左年幾soak off 都未試過會咁樣...都幾失望。

miss p 說...

唉,我諗koey係整花叻。我琴晚去左做soak off,真係唔得,我諗佢好少整soak off,唔係好熟手,挫甲都幾粗魯,而且今日已經有兩隻指甲崩崩地。我做左年幾soak off 都未試過會咁樣...都幾失望。

素顏天使 說...

Miss P > O really??? let me pass your comment to them.....

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates