CHANEL nail @ Tiara Nail

繼續都是 Chanel (之後還有兩篇也是 XD)。昨天在 Tiara Nail 做了這個 3D 水晶雕花做的菱格紋,加上 CC logo 的裝飾銅片;其餘手指也是做全黑,只是簡單的加上了銀灰色水鑽。實在太愛這次的指甲!又 cool 又好看!謝謝美甲師 Koey 的好手藝啊~

價錢方面,Gel甲HKD$298,2 隻手指 Ice Gel 3D雕花連銅片Logo HKD$400,8 顆閃石 HKD$64,即全套 HKD$762。這個 3D 雕花很貴,但無辦法,因真的只有 Ice Gel 才可以做出這個效果,而且手工需時,我每隻手指都雕了差不多30分鐘!!

美甲店的老闆 Leona 也有建議,如覺得太貴,可以用這個銅片 Chanel Logo (HKD$20@),加印花菱格紋 (HKD$120 / 一套),襯全黑色底色都會很漂亮。

我另外也有推薦,這套黑色的扮經典 Tweed  格子紋也是很高貴漂亮。在 2011 年 3 月號的《Nail Up!》見到!不過要找個畫花高手來畫才似,Tiara Nail 有個型男美甲師 (呀....哈哈哈我忘了他叫甚麼),他是個畫花的高手,如果想要做這套的話可以找他去畫,不過他是 freelancer,不是駐場,找他一定要預約啊!

最後想澄清一點,因為聽到有某人說我收了 Tiara Nail 的錢,說我每次寫都是讚不絕口一定是收了錢,實牙實齒得好像她在看我的銀行戶口一樣。我以我人格擔保,絕!對!是!一毫子都無收過,如果有收,我樓都買得起啦!還用每天三更半夜還在做我 design 的 freelance 嗎?!我讚,是因為人家真的做得好,舉個例說,這點我之前一次都無寫過,他們連免費送客人的飲料有 7-8 款的選擇,凍飲熱飲都有!這份貼心已經不是很多美甲店都會做得到的吧??沒有不喜歡的地方就是沒有,難道要學那人胡亂編些假的東西去罵人嗎?

-------------------------------------

Tiara Nail
地址:銅鑼灣富明街 1-5 號寶富大廈 3 樓 L 室 (即么鳳樓上)
電話:2890 1610 (敬請預約)
營業時間:12pm-9pm
備註 (1):Facebook 專頁 - http://www.facebook.com/pages/Tiara-Nail/154119181301717?ref=ts&v=info
備註 (2):新浪微博 - http://t.sina.com.cn/tiaranail
Iris Chan 說...

菱格好好好美啊!!!!!!
不過如果每隻手指都要做30分鐘, 一對手便是5小時了?? 我想問...中間可以....上廁所嗎? (我也不知何解立即想到這XD)
但還是覺得淺色系指甲較襯妳的白淨雙手.
PS) It's ridiculous when the people who know the least about you always have the most to say.

素顏天使 說...

Iris > 其實我就唔 suggest 10隻手指做晒菱格 pattern,因為太 loud 太多啦。不過我對手都 total 整左 3 個鐘,中間就最好唔好去洗手間啦 (當然就唔係話一定唔得既.....最好唔好啦....)。

phyllis 說...

呢套甲真係好靚好靚啊!!!
尤其那屬於香奈兒菱格啊!!

Maggie 說...

啲甲整得靚係有眼都睇得出,關乜野收唔收錢狂讚事…啲人真係鍾意搞風搞雨,唔好動氣,唔好理佢~

Tram Tram 說...

上次見到KOEY整時我都嚷著話下次要! 真心鐘意佢地及其服務,Koey真係好好呀!

睇你既博文一段日子,絕對知道你係一個咩人,撐!

miss p 說...

唉,我諗koey係整花叻。我琴晚去左做soak off,真係唔得,我諗佢好少整soak off,唔係好熟手,挫甲都幾粗魯,而且今日已經有兩隻指甲崩崩地。我做左年幾soak off 都未試過會咁樣...都幾失望。

miss p 說...

唉,我諗koey係整花叻。我琴晚去左做soak off,真係唔得,我諗佢好少整soak off,唔係好熟手,挫甲都幾粗魯,而且今日已經有兩隻指甲崩崩地。我做左年幾soak off 都未試過會咁樣...都幾失望。

素顏天使 說...

Miss P > O really??? let me pass your comment to them.....

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates