中港台 MK-POP 特集

朋友說,一覺醒來,香港樂壇多了個新品種叫「MK-POP」,才發現聽歌嘅嘢我真係識條鐵。

商家看準 K-POP 全球大熱,找來毛都未出齊少男組團,明抄韓式衣著化妝打扮曲風,但又抄唔足人家實力歌精舞勁,東施效顰,抄啲唔抄啲是為「MK-POP」之精神也;誰說 Boy Band 已死?一時天堂鳥一時又 FAITH,百家爭鳴,百花齊放。鄙人收集了這兩日在網上流傳的好幾個 MV,看完之後即時覺得其實 Tommy 仔扮 G-Dragon 都不是那麼柒。


天堂鳥BOP《登陸太陽》,豁!豁出去!太~~太封閉!那種 Off Beat 式唱腔令人失笑。又,完全不理點解為何要化咁濃妝,塗了牛眼淚是想要見鬼嗎?(藍色 Eye Shadow),似三個唔靚嘅人妖。(我點解會睇晒個 MV......?) 不過說實在單以舞蹈來說,比起下面要介紹的男團,已算合格,多謝 Sunny!(*郭富城腔*)

天堂鳥BOP成員包括:Gordon (舞蹈老師 Sunny Wong 徒弟,郭富城御用舞蹈演員)/Lincoln:男藝員 (曾拍 HKTV 電視劇)/Tyrese (美國留學),平均年齡 22 歲,平均身高 183cm。為新公司創富文化旗下藝人,雖然這 3 個男生都是港仔,但這家創富文化,有網民起底其紅色資金及大陸人老闆背景惹人懷疑,藝人出席的活動主要亦與親中團體有關。

Facebook 專頁:https://www.facebook.com/HKBOP


呢隊「男孩組合」FAITH 好勁,三個細路唔開口的話我都唔知佢哋變聲未......(唔知有無成人身分證......) 喂真係連 search 佢哋資料都唔想 search,今日《蘋果日報》搵佢哋同張如城比係委屈咗城城囉好無?!首支單曲《Stop Peeping》不知何解會是唱國語,Youtube 官方資料話「FAITH 會繼續向著『平民天團』的目標邁進!謹此送上這首帶有Jazz 味道的華語跳舞作品 Stop Peeping」.......^&%^%#^$&^* 哪來的 Jazz 味道?!!!!!

FAITH 成員包括 HiuYong, Wave 及 Sky,為獨立製作公司 Wode Creative 旗下藝人。

Facebook 專頁:https://www.facebook.com/pages/FAITH-Official/630608733663384


台灣代表有這隊 ICE MAN ,這首《要在一起》較少網民 Forward,但絕對不輸香港代表,同樣是超低成本製作 MV,藍色頭主音有像黃小柔啊!(笑) 其餘那兩位完全是《警訊》裡面的壞人首選,金髮那位有四十歲嗎??大家一起唱「在一起,要在一起,要在一起,噢,要在一起一起」x 2046次!好台啊媽咪~~~~~ 為資深藝人白冰冰的經紀人公司簽約的旗下藝人。

Facebook 專頁:https://www.facebook.com/super.iceman


大陸代表有來自廣州的拾音社 (TENMUXIC),超級洗腦歌《Kiss Kiss Kiss》,以後說甚麼都會變成無限 Kissy Kissy Kissy 再來兩輪 Kiss,然後 Kiss Kiss Kiss Kiss,才能 Kiss Kiss Kiss Kiss......令人聯想到深圳蒲場,MV 同樣慳水慳力,應該是在某位成員家裡拍的吧!兩位成員分別是何柏誠 (主唱/制作人) 及李滔(鍵盤手/和音),看官方資料曾獲「2010年全國音樂先鋒榜年度先鋒新人組合獎賞」及「2012年全國音樂先鋒榜年度最佳進步組合獎賞」......不過呢啲獎張如城都攞過 (好似係)。

Facebook 專頁:https://www.facebook.com/tenmuxic
Ashley 說...

Road show成日播拾音社。煩音。

Wing Ka 說...

看完我感覺拾音社應該是粉紅色頭發明星夢,然後他老爸拿錢出來支持。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates