人流 2

不知各位有無留意到右手邊的 menu bar,我新設了一個投票的東西。

其實都是八八掛啦,想知道在看我的 blog 的以男或是女多。

我還以為好歹我也寫寫食評食譜,尚算老幼咸宜丫,男讀者該不少是吧,但從那個投票的東西看來,這裡的男人少得可憐,跟女讀者的比例是 2:8。

咁點呢?我還想用貼相這一招來谷人流收視的喎!都無男讀者,貼來把鬼呀!

好啦,這個投票的東西尚有一天就完結,要想想下一次貼個甚麼題目好了。

又,一直以為這裡以 OL 讀者為主,但原來我的讀友年齡層其實都頗闊的喎。前一陣子說要送我老麥驢仔玩具的 J 小姐,原來是個中五的學生!(我讀中五已經是 10 年前囉!!!!) 不知早兩天放榜的她考得可好。
Nana 說...

如果不是你這篇文章也沒有留意得到旁邊新增了個投票...(因為一向一直拉下去看你的文章,哈哈)

我想也有不少中學生是你的讀者,至少我是其中之一...

匿名 說...

你貼啦
我同你谷收視勒^_<

Blogger70th Floor 說...

我都有睇不過我是個女的呢嗚嗚
快點貼婚照
讓大家一同從你的笑靨感受你的喜悅

素顏天使 說...

七十樓危危下望 > 無得快, 我都未影. (之前去格下價/格下 package je)

匿名 說...

咦咦....我都係你中五播...
係你既忠實讀者呢~(你係hompy0個陣我已經睇緊你個blog)

Frankiewoo2001 說...

我是男的,已經唔記得點樣link過黎勒,繼續努力!

Unknown 說...

見大家咁熟,要唔要幫你係高登宣傳下?

Old Cake 說...

"我還想用貼相這一招來谷人流收視的喎" <---What kind of photo? hehe...Just kidding.

匿名 說...

I am 57. Surprised?

素顏天使 說...

nana > 好好, 後生呀下~ 嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿~

子平學神 > 我想知你可以點樣幫我谷呢?

Dawn > 嘩! 又係學生妹!!!!! 咁你考成點呢?

pm>> > 唔洗啦, 多謝. 何況高登仔對我呢o的中女無咩興趣.

Frankiewoo2001 > 多謝多謝. :)

old cake > 內臟.

匿名 > Oh WOW!!!

Old Cake 說...

牛雜定係豬雜先? 唔係人雜ar? haha Never mind!

匿名 說...

i am a form 7 student ah.
read ur blog from hompy time.
more than a year lah wow XD

變幻原是永恒 說...

^^第一次來, 留個言先! 講美食對我來說係好吸引的.

Siu Meow 說...

I am 27, gal... from USA. I found your blog from FA Elaine's blog. I have been reading it for more than a year now. Keep it up and wish u the best.

匿名 說...

im a 28 yo guy in USA. i found your blog through a friend, and have been reading it. not bad :D

匿名 說...

24 分呀..入左去李寶椿(有無聽過?)
遲d 效法下你寫個blog關於我間學校先~

匿名 說...

Hi, i am 22 ,F, from canada. 我好喜歡你的blog.我也有去投票哦。

匿名 說...

比D时間先 la

奇實我都上開个blog
奈何空完全吳色打中文
-_- 要用 mouse ..

惡女 說...

我大過你,女,唔係OL,熱切想睇婚照。

素顏天使 說...

chocoholic > thank you for support so long :)

siu meow + 28 yo guy in US + 點 > 海外的讀友你們好~

Dawn > 叻女! 唔怪得你可以咁他條睇 blog~

子平學神 > haha, 有無試過用廣東話輸入法?

惡女 > 未影 ar, 有或者都會貼o既. 如果我係想摺 blog 趕客的話.

Alex 說...

我是一個男讀者呀!!! 加油!!! 你的食評很好看。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates