《Prison Break》season 3

WARNING:以下內文含大量劇情,不喜勿讀。

好啦,終於有劇睇啦。


昨夜看了《Prison Break》season 3 的第 1 集。

第三季加入了不少新的角色亦都陸續出場了,不過講新角色前又講一講舊角色的去向重溫。

Michael,Agent Mahone,T-Bag 和 Bellick 都相繼入獄,這一季的監獄「SONA」位於巴拿馬,SONA 被設定為一個人間地獄般的監獄,任由犯人自生自滅自相殘殺。囚犯之間要打鬥都會放下一隻雞腳(!)作為記認,而打鬥亦都必需要有其中一方死亡才算完結。所以很明顯,大量打鬥和死傷是於本季中可預見。


James Whistler


Susan B. Anthony

Michael 於本季要拯救一個名為 James Whistler 的囚犯,要不然,一個以新角色 Susan 做代表的神秘人組織就會殺死 Lincoln 個仔 L.J. 還有 Dr. Sara (但 Dr. Sara 今集完全無露面我懷疑她今季其實無份),固之然,這個也是「搵戲o黎做」的情節之一啦。而 Lincoln 亦都要為 Michael 四出奔走,務求可以盡快循正途釋放 Michael。


Lechero

其餘的舊角色呢,Agent Mahone 試圖親近 Michael,T-Bag 則埋獄中大佬新角色 Lechero 堆,Bellick 則淪為被虐的對像,打至遍體鱗傷之餘連衫仔都無件著下,陰功。Lechero 則因為 Michael 擁有「明星般的領袖氣質」(!!) 而擔心自己地位不保,不停設計 set up 要致他於死地,Michael 將會無啖好食。

嗯,看完第一集,又要等一個星期啦,慘慘。




申延連結 ── 第二集預告片段
宇宙人 說...

好似係 911 之後, 美劇搵劇黎做既情況愈來愈嚴重, 特別係 24 睇到我大嗌 chi cin !!

SEX & THE CITY 係我唯一追晒既

當年 X-FILE 既質素已不覆已

所以轉睇英劇

數奇門 說...

你好快喎....

想借問聲你係咪睇NowTV ?

Thanks !

素顏天使 說...

二打六 > "你係咪睇NowTV ?"

唔係.

數奇門 說...

甘係邊度睇到呢?
Thx

匿名 說...

近來睇哂o既只有 House MD...

我記得以前Friends真係集集追, 不過睇完10個 seasons 都唔明點解係 NYC 都可以唔鎖門囉.

素顏天使 說...

小坤 > "Friends" 我勁唔得, 好怕罐頭笑聲同o的假到不堪的佈景.

匿名 說...

我鍾意D對白囉, 勁攪笑. 同埋諗...有一班咁o既Friend一齊生活好正囉.

House 都係一樣, 我鍾意佢D 好 sarcastic o既 comment.

匿名 說...

我當年比較鐘意睇 ally mcbeal & gilmore girls
好鐘意果 d 人講對白對得好快 & 夠 sarcastic!
所以近年 house 都係我杯茶...
仲有 heroes & prison break 都幾好睇...

btw, 聽講 dr. sara 大左肚丫嘛...
唔知幾時先會出返唻呢?

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates