styling?

如果,你是某個明星藝人的 fans,而你好憎恨你偶像的對頭人,咁,發奮向上,成為一個 Stylist 啦!只要你成為一個 stylist,你要玩死任何一個明星藝人,真係易如反掌呀!


這是前年出道時的謝安琪。


這是轉投新藝寶產後復出的謝安琪。

肥,不是罪,特別是我們人人都知你因為生了 BB 才肥,何解要把自己搞成咁呢?過期金髮!紅色格仔!!粗 Belt!!!錯晒囉大佬!


這是初出道時的可愛衛蘭,又瘦又 cute。



這是台慶當晚和劉家昌老師合唱《心在香港》的衛蘭。紅色襪褲!!!唉,個髮型先害死佢,傷多幾錢重!我甚至有少少懷疑,這個台慶衛蘭是盧苑茵扮的囉!(有個離題的問題,何解《心在香港》不是用香港人的語言廣東話唱的呢?其實這首歌是唱給誰聽的呢?)

重申,肥,真是不是罪,但何解要亂著衫呢?其實她兩姊妹的 styling 都超有問題,衛詩好過衛蘭少少只是因為她瘦過衛蘭少少囉。

愛之深,責之切,以上兩位女藝人都是我近年難得真心很欣賞很喜歡的女星,麻煩黎老明的 A Music 和新藝寶好好考慮,換左個 Stylist 佢啦,頂!
塞米一條揚陸轟炸機 說...

救命~~~謝安琪呢個style真係邪惡到爆燈!(本來想說是"妖孽",不過既然素顏姐姐說是喜歡的artist,那就給點面子吧...)

myblahblahblah 說...

睇完衛蘭個造型, 我覺得纖體公司應該要佢賠返廣告費囉!!!

匿名 說...

唔知謝安琪遲D係咪會做減肥代言人呢?!

藝人好鐘意喺減肥前做D咁ge嘢架 @___@

匿名 說...

第一次見謝安琪復出個樣...
嚇死我真係....=.=""
一路都好欣賞佢(外形+歌)
不過咁鬼樣真係好趕客..
新藝寶係咪想玩殘佢...

匿名 說...

「衛詩好過衛蘭少少只是因為她瘦過衛蘭少少囉」 << 這句好賤, 但又好中!! hahaha

我覺得紅色襪加黑色裙都不是大問題 (因為我都這樣穿 keke), 問題是那條項鍊和外套... 不過最大問題, 都是因為肥啦!! 完全型不起來!!

匿名 說...

我覺得衛蘭除左本身肥肥地外, 最大問題係頸太短, 就好似hello kitty咁, 頭接住就係身體, 所以望上去好腫脹.... 頭髮束起會比較好^^

Cha Vi 說...

謝安琪那個應該是新一代最潮師奶裝!

Old Cake 說...

盧苑茵好象瘦過衛蘭少少囉 :P

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates