口頭禪

.最近的口頭禪是「喂呀~~~~~」(要帶兩毫子的嬌俏),由我的一班酒友發明。

.「喂呀~~~~~」亦已經取代了「飲啦!」成為酒吧內對話與對話之間的一個 ice breaker。

.你想像一下一堆男人同時間一齊「喂呀~~~~~」,是何其壯觀的一件事。

.另一個口頭禪是因為大家都看了詹瑞文的《o靚模襲地球》(土豆連結) 引申而來的「咩o黎o架?」,說時同樣需要作嬌俏狀加反「V」手擺 pose。

.我覺得「咩o黎o架?」是比「喂呀~~~~~」殺傷力高很多 -- 我的意思是說了之後比人打的那個殺傷力會高很多。

.友儕間最近都很喜歡《志明與春嬌》,(上面預告片的 00:25 起) 聊到裡面有一段講余文樂和楊千嬅遇到警察警告他們隨地掉煙頭,兩人扮作日本人,警察說了一句「打咩 Smoke」。

.這時女友提供另一個異曲同功;麻雀檯上,話說有時拋出麻雀牌手勢太快,看不清打的是甚麼牌,於是下家就會作其 cute cute 狀說一句「打咩呢?」

(補) 喂呀~~~~ 乜下底個 LinkWithin 咁鬼醒知我寫咩o架 jet!XDDDDDD

.完。
Fun 說...

我都勁like《志明與春嬌》,尤其係余文樂! “我唔戴眼鏡都咁靚仔架喎”.. 癲x咗~

我哋班朋友都有個口頭禪,就係“嘢”..

總之咩都“嘢”(作嬌俏狀),一班男人大大聲都好壯觀架,不過隨時會有被陌生人摑嘅危險,因為實在太克人憎..

素顏天使 說...

Fun > 咁「喂呀~~~」勁過「o野~~~」啦我覺得,你下次試下「喂呀~~~」睇下會點。XD 我前晚響 Tony's 係全間o野o的男人個個都響度「喂呀~~~」,十級咁好笑。

K先生 說...

妳做乜爆我嘅口頭禪出嚟
嬲嬲~~

moon 說...

我 do 估唔到自己咁鐘意 志明與春嬌, 做到時下 港/中男&港/中女o既愛情態度. 睇完覺得余文樂好靚仔,不過 do 係冇乜星味)

a reader 說...

that's not police, that's the officer of FEHD

little man 說...

OMG.... LOVE what u said here ar... wish i can see that in person ar >.< LOL and that movie seems very cute ar... i really wanted to see that now ar~~ thanks for the post
Seems to be a good movie ar

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates