幾段對話

從來無覺得《高朋滿座》好看,但由於這劇安排在晚飯時段,少不免也看過幾集。剛剛的星期六是這劇大結局,對於各位每晚被逼著看這劇的觀眾來說無疑是一種解脫,但竟然被我看到有精句。

劇中李思捷愛玩電腦愛上網,參加一個 Marco-hard(?) 辦的網站設計比賽贏得大獎,興奮的跟家人報喜。怎料被家人一盤冷水的揶揄。

伍詠薇:「o車~ 有幾叻呀,咪係樓下個社區中心搞果o的網站設計比賽仔咋嘛。」

陳敏之:「係呀係呀,最多咪贏隻得幾 Gb 果o的手指。」

超賤呀!哈哈哈~ 為甚麼賤?我諗起我有幾個朋友囉!

*********

跟男友在家吃飯,邊吃邊看 now TV 的衛視電影台。


電視在播《黑社會2之以和為貴》,開首古天樂帶著他的太太跑上山頭,跟她說著未來的期望,要起三層的大屋,兒子要做醫生,女兒要做律師。

男友忽然間跟我說:「你唔係幻想佢(個女人)係你呀嘛?發夢都無咁早呀~!」

(頂!!!!因為我真係幻想緊囉!)

*********

後來,古天樂被張家輝暗算,古的太太爆張家輝樽,怎料古跟張竟然一笑泯恩愁。生死關頭過後,古把太太一把拉著擁入懷。

男友又跟我說:「你唔係又幻想緊佢係你呀嘛?食懵你呀~!」

(慘!點解佢會知我諗咩o架?!我睇果時明明無表情o架喎!!)

*********

小妹失魂,把辦公室開門的電腦匙卡弄丟了。不成文規矩,丟失匙卡要罰 $1000 大元!!!!簡直是在我的信用卡傷口上面灑鹽,我把丟了匙卡一事寫在 MSN 的名字裡頭。

友人 F 先生見到,問道。我告訴他要罰上千元,他即時的反應是:「鑲金o架?!!!」

(係囉,我都好想知囉。$1000 夠買好多 H&M 啦!!!!) (殺死我吧啦!)
咪嘈 說...

啊哈哈,我睇到macro-hard果陣,我bf就笑“玩鬼人哋micro-soft啊?”

anf 說...

我其實好鍾意睇李思捷做戲
所以有機會都會睇高朋滿座 (once a week)
覺得個編劇幾有創意
胡鬧得黎有時又幾有theme
不過太太太太多product embed嚮入面...
駛唔駛成日坐osim呀~~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates