又有瘋人

有好心網友某天在隨意瀏覽其他人的網誌,看到有一篇文很眼熟。正確點來說除了那個標題,還有某些時間上 (e.g. 6年 改做 1年) 和少許字眼上的改動,整篇東西,正正跟我的一篇舊文《分手不要太悲哀 2 (link)》一模一樣!!!!

我明白很多女生都討厭自己的舊男友,分手也著實是離不開某些因素,但無論如何也不可能是一模一樣的吧?我也不介意在這裡寫明這篇文章的靈感,是某天晚上跟我的一位好友之間的 girl's talk,我覺得有些對答很有趣就把這個寫出來用在文章之間。如果問你,你能答得出來嗎?

不敢說每一篇都是甚麼嘔心瀝血的經歷,至少寫關於自己的過去我是很認真的,一字一句都經過反複思量,你看我打的那 50 個字我可能已經改了三稿才寫出來。

總之,我不是好惹的,如果正在閱讀的閣下就是這位女士。煩請盡快把一切抄文 delete,否則後果自負。

呀,順帶一提,約大半年前有另外一個女人抄我 blog 的內容,照片呀等等,經過幾天風雨以後事件算是告一段落。不過一向有看我 blog 的讀友大概會記得那個女人因為事件鬧得大大,得出來道歉了好多次,我也不曉得那女人在工作的那家大學有沒有把她給開除掉。

----------

另外,謝謝網友 nana 提供,有人冒我的名字在香港討論區發出多個帖子,而且全都是最近的事,包括今天早上 6 時多在那便發出一個買了三折 Fendi 手袋的帖子 (link)。

現本人嚴正聲明

1) 我從來不去香港討論區的,也不曾在那邊發出任何帖子/回應。

2) Fendi staff sale 不用認識任何人都能內進。

3) 我寫出來不是為了耀武揚威還是甚麼,區區一個幾千塊這樣的包包,跟 Chanel 動輒上萬塊的比算是甚麼?只是想分享一下,讓各位女讀友趕得及去 sale 撿好貨而已。

4) 很明顯冒我名的人是立心不良,想挑起些甚麼是非糾紛,壞我名聲,更甚是引申來這個 blog,又或是做些俗稱是「起底」的事情,找我的照片呀,翻我的舊帳呀甚麼。

首先,給你找到有如何?我不知道你的動機是甚麼,你討厭我大概可直接省略我的 blog 不看就可,小女子行得正企得正,對得起天地良心。找到了照片又能怎樣?拿回家打小人??拜託~

還有,下次要裝我,麻煩用書面語,我發帖不喜歡用廣東話發的。
匿名 說...

其實d人鍾意抄咪由得人地抄law, 洗咩理佢呢?
哩個世界奇怪的人咁多, 要理? 可以理得幾多個?
呢d 野你都會concern, 唔似你會做喎.(不過你的形態都只不過係睇你的blog 而黎.)

匿名 說...

沒法子,所謂樹大招風。
不過, 正如你所說,行得正企得正,米由得果d 連用下自己個腦寫幾隻字都唔曉,借人家生活偽裝,或許這班抄襲的人只是連自己生活都不會過又強裝充實的可憐人罷了。

btw, 我時時來這裡, 多謝你每天都提一提讀者神呢。加油。

匿名 說...

係一次偶然既機會睇到你同蘋果既blog,
真係好好睇呀~
睇得出你好有心機寫,
嘻嘻!唔知講咩,但我每日都有追你既blog!

加油!

匿名 說...

名高引謗(syn. of 樹大招風), d無聊人仲係徘徊o係小學雞o既階段,真係hopeless.
日日都睇你o既blog,好喜歡你同我o地分享o既每一件開心事,正o既推介!繼續努力呀!

匿名 說...

人地要做影子人你又真係吹唔脹,遲日你有人界親手,撞親腳佢都又會界親手,撞親腳咁的。嘿。

宇宙人 說...

實不相瞞,我也是從"分手不要太悲哀 2"一文才開始到訪的

Nana 說...

其實除左關於個袋,我見到果個ACCOUNT都有去內衣同美甲[我唔係每個區都去睇]出TOPIC-__-[不過係出完同你講果個留言先見到]

我望見覺得好奇怪,不像你嘛...

素顏天使 說...
此留言已被作者移除。
素顏天使 說...

匿名 > 雖然我好怕人用匿名留言不過都多謝你.

Re:歡樂滿becca > 多謝你支持, 我鐘意你個 nickname ah, 好得意!

mayyu > 係o架, 我真係好有心機寫, 平均每篇要寫 1 粒鐘. anyway, 也很多謝你支持, 得閒就多留言.

jj > hahahaha~ 無錯呀我都唔明做咩要做埋的小學雞野, 又要冒人名出一堆 post, 最慘係佢 post 完又無人 reply, 大佬啊, 扮我無 so o架喎, 有鬼人識我呀響果個 forum.

菲力士 > 稀客! 有時我都會諗, 佢咁樣搞風搞雨都唔知為乜, 想激走我激到我唔寫 blog? 咁佢自己都無得睇無得笑無得鬧 la. 咁費神做埋呢o的兩敗區傷o野自己又無實際利益落袋勁戇居 lor.

宇宙人 > 無所謂o既, 早睇遲睇無問題, 會繼續捧場咪 ok lor.

Nana > 的確唔係我o黎o既, 多謝你等我及早發現.

匿名 說...

這個世界卑鄙小人的存在,就是為了證明我們是多麼高尚...你話係咪?好多野唔需要去理會,大家心知肚明,覺得你寫的野幾好睇,都是平時自己的經歷,寫出黎,當然想人睇,一齊分享.但有d人,可能平時冇人注意到佢,見到你個blog咁受歡迎,咪抄d野過去博多d人去睇咯,但講講下又覺得奇怪wor...佢抄你個blog,都係想人睇o者...佢難道唔知呢個世界好細,分分鐘俾人見到佢抄野....所以人的心態有時真係好奇怪,見得奇怪人多,就會發覺我們好正常..................哈哈哈哈^_^

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates