好書兩本


上一次的《偽科學鑑證(1)》和《標童話集(1)》好評如潮,最近出了第2次的結集,名為《偽科學鑑證(1)殺出香港》和《標童話集(2)消滅九龍》。買崇基怎可能漏了崇德,要買就兩本一起買,錢真好賺。

因為已經幾百年沒看過《東Touch》,對我來說書裡面篇篇都是新奇事。光是阿德那篇《初哥投資入門秘笈》條「五十天平均跣」就笑到我流眼淚。小克的金婆婆(貓)離世,我就看到心酸酸的要掉眼淚了;當然那隻聾的熊貓的故事,forward email 時也早閱過幾次,仍然覺得很好笑。也不消說談到被無良老闆拖欠 freelance 數的血淚史《達文西報價 The DaVinci Quote》(好多字但我真係有睇晒喎!),designer 們會很有共鳴的。即例如呢,寫明要收 XX% deposit 但從來無人肯比,或者隨時幾個月先找數,更甚是從來都唔找數此等仆街o野~

已經很少本地漫畫家能畫本地事物又同時搵到食 (or at least,出到書),無論如何都要支持支持一下。

每本公價 HKD$88,好貴!灣仔三聯有唔知咩 sale 有特價,全單 15%off,有買襯手。
anf 說...


等我得閒去買先!

素顏天使 說...

anf > 上一集都好睇 ga~

匿名 說...

嘩...我係商務印買,係正價呀T.T

係呢,你鍾意阿德定小克呀?

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates