泰成菜館

跟好友 A 小姐在銅鑼灣 shopping,買到肚子餓。又碰巧在登龍街附近,就來了這條街找吃的。泰成我吃過一次 (相關舊文),印像中這店的菜做的還算可以 (事後發現我的印像是不太可靠的,哇哈哈)。見這店有位,就跟友人內進。

我們點了三個菜分著吃。


沙律要了 泰式撈媽媽麵 ,這麵的伴料有魷魚 / 蝦 / 肉碎 / 洋荵絲 / 芹菜條 / 荵段之類的。最初我還以為是另一種乾撈的 (在 Bangkok 吃過,很回味。),不過原來這個麵是濕撈的。菜譜上附有辣的標誌,我們吩咐改了做小辣。但對我來說也是不能接受的程度了,頻頻喝水。A 小姐愛吃辣,她吃的很高興,頻頻讚賞,所以這麵有 3/4 都是由她一手包辦啦!哈哈~


海南雞飯套餐(HKD$40),A 小姐愛吃雞胸就轉了做雞胸肉,反正我在減肥,這樣更好。套餐有湯,有油菜。油飯和雞都是平平無奇,談不上好吃,但又未到難吃的地步。還有付飲料,不過我加錢把它轉了做特式飲品。


蒜蓉炒芥蘭,水準一般,芥蘭尚算是嫩的。


天時暑熱,當然要點杯凍飲啦!這個龍眼冰超好喝~ 其實只是煲過的龍眼水加冰,清甜滋潤。不過大部分的店連煲都懶,只是用浸的。

環境較擠,服務一般。買單連加一約 HKD$130。

--------------

泰成菜館
地址:銅鑼灣登龍街36號登輝大廈地下
電話:2834 2500
菜式:泰國菜
匿名 說...

係bor係bor最近勁煲你屋企煮因為都好鐘意煮野....係屋企煮內容知你六月生日所以係到講聲生日快樂先!!你寫d煮食譜真係好正..我會試下做..

JZ1 說...

龍眼冰睇落都似幾好飲... 想問問,龍眼冰邊度最好飲?

素顏天使 說...

yen > hee hee hee, 多謝你先.

jz1 > 其實不如自己煲呀, 好易的. 煲滾水後落大量龍眼肉, 大火煲佢 15 mins. 再浸到出晒味就 OK 啦. 甜得滯就加水, 唔夠甜就加糖. :)

JZ1 說...

真係咁易? 得閒試下先! 龍眼肉要幾大量呢?

Thank you! 預祝你生日快樂!

素顏天使 說...

JZ1 > 嘩好難答你, 你當你第一次煲係預半碗龍眼肉先. 咁你就知下一次應該落幾多幾少. 你知人人對於甜的口味都唔同o架啦~

btw, 多謝:)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates