自己做‧旺菜卷


昨夜包餃子剩下了一些餡料,還有半棵旺菜。因為不想浪費,動一動腦根就做了這個旺菜卷。基本上是很容易做的,餡料剩的不多,只夠做 5 個,再加個蘋果就剛好夠一頓營養豐富又簡單的午餐了。

材料:旺菜的菜葉(選大塊和完整的),餃子餡料(見前文)


做法:
1) 燒一鍋水,下菜葉煮軟。盛起,滴乾水放涼,備用。
2) 以卷的方法包好餡料,用牙籤封口。(見附圖)
3) 燒熱易潔平底鍋.下菜油(vegetable oil) 1 湯匙,煎菜卷至兩面金黃。
4) 下點冷開水,蓋上鍋蓋煎至餡料全熟即成。(就是以煎餃子的方法來煎)

家裡的蠔油剛好用完,想打個蠔油獻也不成,就隨便的灑了日式飯素湊合湊合。另外這個菜卷也適合醮o急汁 / 浙醋 / 鎮江醋,或者任何酸甜的汁料也是可以的。

吃的時侯記得先拔出牙籤呀!:)
Johnny Thunder 說...

Looks quite delicious and more importantly, healthy!

素顏天使 說...

Johnny Thunder > 我自己就覺得o的肉個調味可以再濃o的仲好味o的, 不過為健康的話調味料當然又唔洗落咁多啦 :)

KKdance 說...

hello ~ 我睇左你上一個關於rosebud salve 既entry, 所以令我到今日行sephora 時買左佢~ 原來真係好受歡迎, sephora d 既sales不停話佢amazing and is good for ANYTHING!
但加埋tax要成 9 個幾加幣, 乘返港紙要$70 蚊呢..>.<
用過真係極好用! 你既推介真係好得!!
thanks ah :)

素顏天使 說...

KK0548635 > hello hello, 最緊要你覺得好用啦. :)

p.s. 留言可以留返去 related topic ga, 如果唔係其他想買的人咪睇唔到你讚個 lip balm 好用 lor , 係咪?

Johnny Thunder 說...

嘻嘻, 我食慣淡口嘢, 唔慣濃味:P

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates