Utada《This Is The One》



宇多田光的最新英文大碟《This Is The One》是我近期的至愛,playlist 長播。


最喜歡的就是 sampling 了《Merry Christmas Mr. Lawrence》(即電影《戰場上的快樂聖誕》的主題曲,導演是大島渚,有當時還是好靚的 David Bowie。) 的《Merry Christmas Mr. Lawrence -FYI-》,我連電話都用了其中一段音樂做 ringtone。


除了傅穎和 Stephy 唱 live 會失準之外,原來日本歌姬宇多田光都會的。這個她在美國宣傳新碟時的 live 片段,鬼佬版香港早晨《2nd Cup Café》at CBS......《Come Back To Me》真是非常不適合作 live 演出之用。希望她在美國發展順利啦,唉。
abcdxman 說...

《Merry Christmas Mr. Lawrence -FYI-》同《Come Back To Me》我都好鍾意,不過後者chorus聽得耐會有d悶

GαRrㄚ5+2 說...

come back to me 副歌一路係utada的真音同假音之間.... live唱真係玩死佢...=.='

匿名 說...

我比較喜歡佢之前唱既LIVE
http://www.youtube.com/watch?v=5zxmCpELmCA&feature=related
依一個正好多.
佢依家唱LIVE 唔係好得.

From sakura

宇宙人 說...

Be Honest, 成隻碟係得呢兩首得囉唔該.

Merry Christmas Mr. Lawrence 個音樂, 係音樂大師板本龍一既經典作. TVB 以前 D 旅遊節目果 D 乜野大江南北, 成日播 GA.

KKdance 說...

宇多田光好似起啖...真係唔好彩..>.<
d 人成日話佢係ABC, 但我唔明點解佢d accent 咁重...

KKdance 說...

sorry...更正...ABJ 先岩=_=

Lomiko Yip 說...

隻碟真係幾好聽..
Merry Christimas開始個段中樂真係幾特別
taking my money back呢首都幾好聽
我都係日日都聽呢隻碟...

匿名 說...

唱錯音..聽佢把聲好似唔係好好,沙左,連佢自己都開始緊張..
不過佢隻碟真係好好聽

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates