花王 Liese 泡泡染髮劑


首先要謝謝花王方面的 PR 送我這個最新推出,家中 D.I.Y. 用的 Liese 泡泡染髮劑,最近在地鐵看到廣告之後,已經是很想買來試用一下 (因我一直都是家中自行染髮的,在我剪髮的那 Hair Salon 染髮可是要千多兩千塊,太貴了啦~),心想著要買的當天,想不到 PR 方面就跟我聯絡說可以給我試用,還超大方的一次過送了我三盒!非常慷慨啊!


全十色,PR 方面跟據我的要求選了咖啡色系的給我,我就選了這個「橘子啡色 Chiffon Beige」試用,家中染髮,習慣都是選比想要髮色淺一點的色號,因不像是 hair salon 會先漂過,選淺色一點的效果會比較佳。

其實選擇染髮劑的考慮不外乎是色澤是否持久,顯色度是否與包裝一樣像真,還有就是有沒有附送有修護及瑣色功能的護髮液。這個 Liese 的泡泡染髮劑,試用過後覺得在各方面的表現均不俗,除此之外,還多了一樣優點,就因其是泡泡狀,故此可以均勻地沾到所有髮絲,最重要是因上這染髮劑不用先打濕頭髮,泡泡也很輕,整個人就是輕鬆多 (濕了水的頭髮可是很重的呀~),還一點都不會滴到衣服地板,很容易打理。


用法也著實簡單,把 1 號顯色劑混到那個磨沙透明瓶子 2 號瓶,換上可按出泡泡的蓋子 (就是有些品牌都有推出的,像洗澡/洗面用可預先起泡的那種蓋子),按出染髮泡泡像是洗頭一樣塗勻全個頭。按說明書上寫是用極輕力慢慢搖勻便 OK,不要太用力,要不然整個瓶子都是就好難按出來啦。份量也很足夠,譬如像我這種中長髮的,就是用了約四分三瓶便 OK 了。

不過我最欣賞是說明書中要自家準備的東西連非常細微都有照顧到,譬如提醒你要鋪好地板,預備可棄用的舊毛巾,還有油性的乳霜 (像是凡士林一類非水溶性的便 OK) 擦一下頸項髮邊方便抹走染髮劑和部護肌膚,很是貼心又詳細啊。


這個是香港地區的 TVC,片段可見是輕按瓶身泡泡就可以擠出來,很輕鬆呢。Website 內也有詳盡教學示範,可以先參詳一下再決定買不買好。

於各萬寧獨家發售,原價 HKD$87.9,現推廣價只售HKD$69.9。
c man 說...

上星期見$69.9買左0黎試喇^^ 我天生頭髮好多, 而且長頭髮, 以前試過一次係朋友幫我染, 結果佢地叫苦連天, 因為要分好多束去染. 今次我自己一個染(第一次), 出0黎效果OK, 不過底層既頭髮就唔係好夠色, 差小小, 可能下次要分上下2層染會更好.

如果係屋企染既話(實在好怕係SALON 坐幾個鐘!!) 呢隻好推介. 我等咁粗枝大葉既人都用到, 其他人一定無問題. 成頭泡咁上下網, 睇下雜誌再去洗頭就得, 真係幾方便.
我係用'摩卡橙色' 出0黎個色都有8-9成似.(中間0個格, 因為我髮色偏深)

同埋D頭髮染完唔會好乾, 頭個幾日用番D滋潤D既洗頭水&護髮素就已經回復到未染前既7-8成~ 好想知佢包埋0個包乾髮後用既護髮素有無得賣, 我覺得好好用! *_*

yau 說...

我都有用, 真的幾方便~
頭髮幾part色, 黑髮染栗子色都上倒色, 真的good~

Suki Leung 說...

先前見到都想買呢試下,
不過就咁睇包裝上0面好似隻隻都咁淺色又唔係咁想要,就無買
arm arm跟你條link上官網睇又好似ok喎原來有深色,可以一試
不過想問下你,染完之後有無咩咩?(花味還是臭味?)

素顏天使 說...

Man > 佢包免洗護髮素效果都不錯呀. 其實市面上都好多呢類型乾髮用護髮素, 我下兩篇都會介紹下.

yau > 係呀佢可以一次過遮晒你本身的髮色, 同埋佢o的色號真係東洋味重, 偏金啡一o的.

Suki Leung > 1) 其實呢類家用染髮劑淺色號o的都 ok ga, 因為你無漂過個頭, 淺色比較易見到效果. 2) 無花味 (其實我睇包裝時都以為有), 就是普通染髮劑味, 染果時記得去o的通風o既地方呀~

匿名 說...

但我聽講話會令到頭髮好鞋同埋染時好臭, 你染時覺一覺?我買了未用啊,因為懶+怕臭,頭髮乾鞋...

素顏天使 說...

匿名 4:58 下午 > 1) 我又唔覺得呢隻染髮劑會特別乾, 但如果你天生頭髮係薄幼髮質, 最好染完之後勤力o的用有鎖色效能o既護髮素.

2)唔知你之前有無試過家用的染髮劑, 咁呢個 Liese 染髮劑的確無香味, 就係普通o既染髮劑味囉, 臭唔臭就見人見智啦, 因所有染髮劑都係類似的味道. 你去o的通風地方/近窗/開大抽氣扇咁我諗會安全同舒服的.

c man 說...

素顏: 好祈待你下篇既介紹呀!! 我天生頭髮多, 而且好多bb毛, 唔gel頭絕對有'動L'既效果, 好得人驚~ 我用過潘婷0個隻, 但有D笠, 呢隻送既我覺得佢係好在唔笠, 但有滋潤效果.
仲有,呢盒染髮劑既用量夠我染, 以前0個D我要用2盒架~ 一來量多, 二來頭髮係好深色架~
味道呢..就係好似染髮劑咁既味lor. 通風既地方用會好d~

匿名 說...

I tried this when I was travelling in Japan last month. How exciting!! They now start selling it in HK. It is so easy to dye hair at home. I luv it!!! Patricia, great recomendation!!

素顏天使 說...

Man > 咁聽你咁形容你似係油性髮質? Pantene 那個我也有用呀, 佢呢個改良版唔洗用好多就得 ga la. 但始終呢的免洗護髮素都係治標唔治本,可能轉下洗頭水護髮素才是改善的源頭啊~~

匿名 7:06 下午 > Thanks for supporting :)

Suki Leung 說...

謝謝解答=)
等我拿林買呢試試先~
另:我下星期去胡志明呀~你有無咩好食店/買野既鋪頭介紹呀?thx~

素顏天使 說...

Suki Leung > 我個遊記都成兩年前咯~ haha, 去食呢間牛河啦, 真係好好食, 我勁掛住呀, 食多幾碗呀記得~ 嗚~~嗚~~嗚~~~~

Suki Leung 說...

噢~係第5郡咁可能會近我間酒店啦~
希望佢會開夜d啦....(因為同我媽去所以跟團p﹏q)
唔該曬你呀~~~

Tung 說...

你好:)
我買了!我系齊陰直長髮;應該點染呀自己?
Thanks=]

素顏天使 說...

Tung > 其實你當自己好似平時洗頭咁染就 ok ga la (當然要盡量小心唔好整到隻眼同塊面啦), 泡泡塗均勻o的, 個盒入面的說明書有教詳細步驟o架~ :)

Tung 說...

Re:素顏天使
Thanks Very Much <3

Ada 說...

我想问下上色效果如何啊?

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates