Chantecaille compact makeup



其實我還有幾廿篇 blog 要寫未寫,但怎麼都要寫了這一篇先!

The BEST foundation compact ever! 這個 Chantecaille compact makeup 應該是我用過最好最好的粉底了,當然,價錢也是我買過最貴的一個了,真的好貴,粉餅連 case 要 HKD$580/10g (還好朋友有連卡佛卡打了九折,折後 HKD$522)!但它真的值得,甚至比我以為已經很好的 Giorgio Armani 還要好得多!

傳聞中這是 Madonna 至愛的粉底,現在我都知道為甚麼了!

話說之前大彈 IPSA White Protect-C 濕粉的那篇文 (相關舊文),讀友 Kate 留言提到這個粉底很好,其實我也早有聽聞但一直嫌其價錢貴就沒有試的衝動;卻湊巧我和 S 小姐在 IFC shopping 去,又碰巧來到了 Chantecaille 的專櫃,一場來到,不試白不試,一試就真的是不得了!實在非買不可!

首先它的粉質極佳,讓皮膚看起來是極細緻滑溜;用了這兩天,大暑天隨街走,一點面油都沒出過!非常 long lasting,遮瑕度又高卻又完全沒有厚重感;保濕又夠強,一點都不會乾;我只用薄薄一層 Laura Mercier 的 foundation primer 打底就足夠,真的是超讚!顏色選擇方面有八色,我的那個是「Cashew」,看起來帶黃但塗在臉上卻是剛剛好,這個要謝謝 BA 向我和 S 耐心的推銷和試顏色了。含青蘋果多酚 (Polyphenols of green apple),可幫助預防 UVA/UVB 的侵害。但要留意一點這粉底本身不含防曬成份,上妝前要另外選用防曬品了。

很多時候美國品牌的粉底顏色都會偏紅或者太過強調亮澤感 (我們黃皮膚的用了看起來臉會顯很大),這粉底最讚是可選偏黃的色號,且是啞色的 finishing,塗了沒有臉大的問題。其實我也試了它的其他質地的粉底液如 Just Skin 等,好是好,但都不及這個 compact 讓我有驚艷感!超後悔現在才來買呀!

Chantecaille 官方中文譯名叫做「香緹卡」,在 IFC 的連卡佛和 PP Seibu 都有專櫃 (位置選的不是很好啦),與及各 Joyce Beauty 均有代售。我向各位女生誠意推薦!
M 說...

Chantecaille's loose powder is so good too!! No talc, classy packing and the power is really fine.

char char 說...

我用的是它家的 future skin (濕粉), 也是超好用, 由它 $49x 加到現在差不多 $600一瓶, 也不離不棄. 雖然間中手痕試了第二牌子, 但都不及它好. 搵日我也試試 compact 先.

另外素顏, 想請教一下, 我有一塊兩三年前買落的 GA two-way cake. 全名類似係 Silk UV Foundation Powder, 有三層, 下層海棉中間粉底(這隔可郁動)上面是鏡 唔知係咪 discontinued 呢? 我在美國找來找去都搵唔番, 唔知香港仲有無呢? thanks

cc 說...

I am Chantecaille addicted...
being ur fans for long time, just wonder why u didnt try Chantecaille nei?
hehehee.. .finally see your post..

nepenthe 說...

因為你推介,今天就去買了 compact foundation 來試了。(敗家女...)
我用了 GA 快三年,它家的 Compact foundation 也真的很不錯,我買過3次refill,本來即將要買第四次。但 GA 唯一的問題是它並不 recommend 用來上直接上妝——其實也不是不可以的,只是妝感會有點厚也比較乾(必須輕手及上得很薄),直接上妝的話妝感較 matt,用來作補妝則非常好。(話說我也一直希望 GA 會出新 Compact foundation...)
今晚用新買的 Chantecaille,我的色號是 Bamboo(偏黃色),比 Cashew 淺一號,上妝時感覺粉質的確超幼滑,但重點是,上妝六小時,也是全無出油或結塊卡粉,暗沈好像有少少,但其實並不明顯。
小小用後感分享及感謝素顏的好推介!!(大推!)

Serena 說...

Like u said, just simply amazing... I don't even think my skin looks like makeup for hours, almost as if I was born with the great skin... haha, gals and guys (gay lol) highly recommended!!!

Chloe 說...

俾你講到想即刻走去買...之前用GA雖然都算控油,但我塊大油面都會有dd溶妝.依家用緊Albion個,覺得好好用,呢隻你咁推我一定去買!

kate 說...

用過Chantecaille就好似走上不歸路一樣...我仲帶埋好多朋友and同事一齊走呢條不歸路tim...

佢係唯一令我連續買完一個又一個...用到見底又乖乖走去再買嘅粉底...我次次都係Future Skin + Compact Makeup咁買...9折埋每次都要過千先得...連續差不多三年用住同一品牌仲同一款product...對我都算係創舉!(仲咁鬼貴tim)...
直至大約年多前加價後...買埋果次...我就決定試下其他牌子...主要係價錢la...二來真係有d悶...另外就係個粉盒唔係幾吸引law(香港無refil)...

試過bb...rmk都只會令我覺得自己浪費金錢...唔係好差...但要比較就真係還是Chantecaille最好...

而家用ipsa新呢隻foundation已經係我呢年來試過比較又薄又貼加上價錢合理而且遮瑕度唔錯嘅粉底(遮瑕度始終係Chantecaille好d!)...但我本身(膚色白底但黑眼圈勁)就用ipsa來遮黑眼圈就自然d...但就有朋友話我面上果幾粒雀斑明顯左d...我估都同遮瑕度有關...咁對於我黎講...就寧願果幾粒雀斑再遮多層好過對眼遮咁厚(睇落老d ma!)

不過睇完你呢篇...我又有d身痕想買番Future Skin嚟雀遮斑...
佢不單令人難捨難離...就算離開左都係咁掛住...

-----------------------
見到你提到我個留言...
唔知點解感覺好興奮(好變態!)...

忍唔住同朋友講:[你睇唔睇到呀?...係我黎ga..講緊我呀!]
朋友又真係"鄧"我高興...
haha...好似上電視咁...

YumiAmane 說...

我之前就喺一個彩妝達人個blog度睇到佢推薦呢只product,話好過佢用緊只Guerlain喔~我經已好想試下。
不過我去she.com,又睇到啲人話唔last,又話1hr就出油。
但係睇到妳咁盛讚,我決定一於買返嚟豪一次啊~!

想請問喺九龍區有冇counter啊?

素顏天使 說...

YumiAmane > 尖沙嘴 Lane Crawford 同 Joyce Beauty, 又一城 Joyce Beauty 都有, 我都係睇佢地 official site check 的.

YumiAmane 說...

Thanks!
要勞煩妳去check添~> <

不過今日喺雜誌睇到IPSA有個特價pure protect粉底set裝,原價$980,而家$680,早啲去仲可以攞埋粉底同cleanser sample,好似又好筍咁~ = =
個價錢一樣,不過一邊就得一盒粉底,另一邊就成set嘢,之但係個粉嘅質素又確係有分別~
唉~心大心細…

其實我今次都只係第二次買foundation,以前覺得自己皮膚底子唔差,搽blocking+loose powder就OK,不過女人到廿五歲就真係轉捩點。
而家覺得唔搽粉底,對眼又化行妝好似好傻咁,兼且我仲要戴眼鏡嘅~
上一年無端端喺CLINIQUE counter買咗支粉底液,到而家凈喺用咗一次咁多。(其實感想not bad嘅~)

素顏天使 說...

YumiAmane > 如果你 skin type 同我差唔多 (中至油性肌, 夏天會有比較嚴重出油問題) 我更加推薦你用, 我用過呢個 Chantecaille compact makeup 之後好後悔點解唔早的買, 咁就唔洗 waste 了買其他 brand 果的錢!

YumiAmane 說...

嗯,查實我個心早就經已揀咗Chantecaille嘅~一於聽日就去海港城買返嚟啦~!> <
多謝妳嘅熱心推薦啊~!令我更加堅定決心~
聽晚再嚟分享用後感~XDD

但係我覺得佢啲counter分佈唔多合理,九龍區得3個counter,其中兩個都喺海港城 = =

YumiAmane 說...

(*^__^*)
今日傍晚去咗,順便買咗支Just Skin,埋單果然好嗱利
跟住喺FACES同屈銀紙兜咗轉,就咁洗咗我下個月買ORIGINS嘅budget = =
個粉果然好貼薄,不過冇我想像嘅咁滋潤,亦或者係啲tester擺耐咗比較dry啩~

個BA話我可以揀Petal or Peach,我覺得都係自然啲好,就揀咗Peach。
我睇到啲tester入面Peach係用得最多嘅,用到見底,可能係最多人揀嘅顏色?

不過唔知係咪因為我一身油麻地街市look+踢拖之故,啲BA對我愛理不理,我問咗好幾聲先至有個人過嚟。埋單嗰陣,男嘅去幫我排隊俾錢,女嘅就咁由得我自生自滅,喂,收咗錢就唔使睬人噶? = =

Unknown 說...

I just buy color "Bamboo", BA highly recommend this color instead of cashew, hope this suit meand good for coming hot humid weather la~

K 說...

看了您的推介後有點心思思想買,請問筆者有冇用過YSL ge粉底?

素顏天使 說...

K > 無呀~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates