《月之戀人》

看了第一集《月之戀人》,麻麻o地咁啦。

那當然又不是難看,只是林志玲的戲份會不會真的太多了?我比較喜歡篠原涼子啊,可能是對於外剛內柔 + 聰明又漂亮的女生有「不可抗力」。

富士電視台的最新劇目《月之戀人》,因為木村拓哉和林志玲主演的關係受到中日台三地注目。故事講木村演一家大型連瑣傢俱店的老闆葉月蓮界,在上海開分店,遇上原本為工廠女工的林志玲,並發掘其為模特兒界的亮眼新星;木村身邊有擔任設計師的篠原涼子,也有任職模特兒的北川景子,劇情走下去明顯就是多角戀的路線了。另外也有因為看了《Love Shuffle》而頗喜歡的松田翔太,本劇他扮演木村的助手,並暗戀篠原涼子。

就第一集來看,劇情是非常的老土,我覺得甚至比《Hard To Say I Love You》(相關舊文) 有過之而無不及。不過既然是木村擔綱的劇,再難捱還是會忍一忍,多看幾集再作定奪。如果是林志玲的 fans 則會看的很高興,第一集最尾就有林志玲跳椅子舞,超勁索。

最新一期《Men's Non-no》的封面

為了為新劇造勢,盛傳工籐靜香親自監場,木村對林志玲一見鍾情,傳出緋聞云云.....但以兩者的身高比例看來,這個可能性也是相當的低,雖然,志玲姐姐話木村比她高三公分 (志玲姐姐認錯人乎?)。宣傳都主要集中在林志玲和木村的身上,譬如於《月之戀人》首播當晚,就隨即播出 Live 版本的《Smap x Smap》,嘉賓當然也是林志玲啦,還在 Bistro Smap 的環節親吻了木村一下。

最後送上林志玲做女主角的 Smap  2009 新曲《そっと きゅっと》PV。
君兒 說...

聽講林志玲和木村有吻戲tim啊........T.T 我反而鐘意林志玲變索之前, 有氣質d! 但木村抱住林志玲o個段我唔太明白, 到底佢"要"林志玲係要發掘佢, 定係已經係一條感情線o既開始? 暫時今季我都係覺得同窗會最好睇! 如果素顏你最value演技同劇本的話, 一定唔會失望呢!

另, 木村o係呢套劇跌watt不少...歲月不饒人啊!

Flora 說...

卡士係就係吸引,不過個人還是覺得篠原涼子做第一女主角會好好多,以志玲姐姐的演技和日語水平...感覺會拖垮整套劇吧?!
不過,為左木村,我都會忍!

志玲姐姐在記招強調木村高過自己,是此地無銀三百兩嗎?XDD

同樓上的有同感,暫時覺得同窗會算是比較好的一套(我有睇hard to say i love u,月之戀人,同窗會),起初係為左黑木瞳而睇,睇左兩集都覺得ok,原來男主角高橋克典都幾有型!

我覺得個"要"係指公司需要佢,不過劇情做得有D突兀囉...

kAt 說...

未睇套劇, 但單睇poster林志玲同套戲好唔夾; 個個都咁隨意, 偏偏林志玲擺個80年代貨車月曆post(尤其對手想點?), 非常唔自然.....

men non-no封面同樣擺出一副"我係靚/淑女"既樣, 好趕客.....

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates