終於成功貼到假睫毛 之 工具分享篇

距離上一篇的《自我挑戰賽 之 貼假眼睫毛篇》花了差不多年半的時間終於學會了貼假睫毛!!


麻煩掌聲鼓勵一下我啦!(........這有甚麼好慶賀的?哎唷~ 我手腳笨是要花點時間學習啦.........接納等於支持嘛........)

還是末有成功啦,給「秒殺」留言指正說我戴錯左右啦,嗚呀~~~~~~~~

這是我第三次成功貼到的一刻!我「成功」的定義是沒有貼歪 (譬如說距離真睫毛太遠) + 完整貼到兩隻眼睛 + 一整夜沒有掉就當成功啦!因為太興奮,真、假睫毛沒有夾好就拍照了,哈哈哈哈...... (假睫毛是台灣公主李的#交叉8黑)

這一篇是要介紹一下讓我這笨手人都貼到睫毛的好工具!

首先當然是膠水,這支小小一支的 KOJI 「Eyelash Fix」睫毛膠水是我用過最最最最好的!其他任何的品牌都沒有它穩!真的可以完全一整晚都不會掉!以前有很多化妝師介紹的膠水都沒有它好,even 是知名星級化妝師幫我直接貼的,捱不了兩小時邊邊都會掉 (可能因為我是油眼型的人......),如果在街上掉假睫毛邊邊,而又沒有膠水在身邊就會超尷戒,但是用這支就不會有這個狀況發生。

我買的款式是 Clear 透明膠水 (光面,不是啞面),另外還有傳統白色的膠水和黑色的膠水。如果新手買透明或者黑色都會很方便,黑色的話貼歪了就塗粗黑眼線遮醜就行!XDDD

HKD$13 一小支 (這個價錢真神奇,因為日本定價是 210円 比香港買還要貴!),比較大間的 SaSa 都會有售。以前我推薦過的任何一支睫毛膠水都不及這一支好用!!!


再來是笨手人絕對要買的假睫毛輔助夾,這個是 so far 我買了的五個同類型產品之中最好用的!因為是手柄比較長的設計,有點像小夾子戴起來比較方便;而且夾嘴很細,就是做微調也絕對很細緻。用途又多,尾部可以用作睫毛邊邊加膠水;夾子的角位用來輕力拿下睫毛,當然事前要敷一陣子卸眼妝液讓膠水先溶化啦!(見包裝盒附圖)

日本 NOBLE 出品,HKD$45,同樣是 SaSa 有售。

最後要送上一段很恐怖的影片,之前我在微博都有貼過,是我在 Youtube 偶然看到的。 台灣一名辣妹因眼部不適讓醫生檢驗,顯微鏡下發現有蟑螂腳和蟲卵!! 原因是她連續配戴同一副假睫毛一個月 (正確方法使用下也最多只可戴一星期),加上清潔方法不當所引致。片段也有講解正確的配戴方法啦,大家也要注意安全喔!
Unknown 說...

恭喜你!!我都努力緊
其實貼到既
但點都有點歪歪地
而且唔夠持久 -_-

素顏天使 說...

Fa > 大家一起加油!!!

M 小姐 說...

好似調轉左,,,,左右錯左..你係唔係係盒度左右拎一隻?

素顏天使 說...

M小姐 > 這個有分左右的嗎?? XDDDD 我是隨便拿的 XDDDDDD

M 小姐 說...

有丫,,,佢一格就係一對...眼頭睫毛會短D...眼尾會長D,,,我都係用交叉8..^^

素顏天使 說...

M小姐 > 仔細看也是喔.....謝謝指教.......

M 小姐 說...

加油...我當初都痴得好衰嫁...不過為左唔想用睫毛液..日日痴..宜家合咪眼都痴到啦

素顏天使 說...

M小姐 > 點解唔想用睫毛液呢?

M 小姐 說...

我成日一邊茶得靚一邊唔靚..同埋落妝好麻煩..宜家好快就落完啦

素顏天使 說...

M小姐 > 但係有江湖傳聞話痴得多眼皮會鬆+眼會下垂呀,我係唔忿氣點解人人都識貼得自己貼唔到就逼自己學咋。

M 小姐 說...

鬆都唔到我地鬆啦..人地痴成把扇果D都未怕^^...老左個個都鬆...但係宜家個個都痴丫...我地唔痴點夠人地靚..

ΟFAYΣ 說...

哈哈哈~ 我比較懶, 因為怕痴得多會上癮>>>眼下垂, 所以未痴過XDDDD

其實會眼垂最主要係痴完落妝果陣, 好多人都求求其meet出黎就算, 咁咪易扯鬆眼皮囉~

不過你好勁呀, 因為不忿而努力學識, 恭喜! : )

素顏天使 說...

ΟFAYΣ > 我是專門在這等"唔等洗"的事情上努力的.......wahahahaha~

凱西 說...

雖然我經常幫人家貼
但貼自己時也很手拙 :P

加油啊~
日子有功 有天一定能master it!


P/S: 雞婆建議一下 妳的眼型可以試試選中間較長兩邊較短的假睫毛. 新手用粗梗的會比較容易喔!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates