素顏天使即時新聞


last update 9-3-2007, 11.35pm

【露透寫最新消息】我的的好友 E 小姐亦即敝 blog 特約戰地記者現場報導。H&M 門外現已集結為數約四至五十人的排隊黨,清一色男士!而且大部分為無論怎樣看也絕不像是會穿 H&M 的金毛飛。相信很大機會是 ebay 放貨黨來搶 M by Madonna 系列。

而其中一群印巴籍男子跟門口「食Q」有所爭執,相信亦是排隊問題引致。據記者 E 的報導,印巴黨下午三時(!)已經開始排隊,入夜後卻被一堆 ebay 黨麻甩仔插隊打尖,故向食Q投訴引起爭執。另,亦發現一名賓賓身處「長龍」之中,相信是替其 master 效勞,亦襯亂抽水插隊。

特約記者報導完畢。辛苦晒!

*********

延申閱讀 --《蘋果日報》相關新聞 (link)
匿名 說...

幾回經過h&m也沒有走進去...
或.. 沒心情...
但.. 某天.. 一定會入去興modaonna有個約會..

素顏天使 說...

Anonymous > no offense, but H&M 係o尋日 11am 先開咋喎......你o既意思係你尋日經過幾次都無行入去? 不過無都好正常o既, 排隊要排 15 mins 或以上呀!

匿名 說...

我昨晚大約六點去都唔需要排隊了,而且仲有大量M by Madonna 系列...

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates