是日新聞精選 20071101

我個人覺得,雖然呢,G.O.D. 明顯是玩出火了,但是明光社真的超級乞人憎,頂,道德西。

*********

(source from 《蘋果日報》 ,2007 年 10 月 31 日)



隔 牆 有 耳 : 潮 Tee 明 玩 拾 肆 K

新 潮 傢 俬 店 住 好 o的 ( G.O.D. ) 早 前 推 出 粗 口 諧 音 Tee 「 Delay No More 」 , 近 日 又 有 踩 界 搞 作 , 出 o左 件 印 有 「 拾 肆 K 」 字 樣 T 恤 , 讀 音 同 本 地 社 團 一 模 一 樣 。 呢 o的 懶 有 趣 印 字 T 恤 未 必 個 個 人 受 , 八 方 噚 日 去 住 好 o的 銅 鑼 灣 分 店 睇 過 , 見 到 仲 有 得 賣 「 拾 肆 K 」 T 恤 , 有 藍 色 同 綠 色 兩 款 , 每 件 賣 280 蚊 。

住 好 o的 市 場 部 經 理 馬 小 姐 講 , 呢 款 Tee 出 o左 近 兩 個 月 , 未 收 過 投 訴 , 佢 聲 稱 冇 標 榜 黑 社 會 o既 意 思 , 純 粹 係 「 字 款 得 意 」 。 三 間 分 店 會 繼 續 賣 , 亦 唔 會 加 警 告 字 句 或 者 包 膠 袋 。 明 光 社 對 呢 件 衫 睇 唔 順 眼 , 批 評 美 化 黑 社 會 , 教 壞 細 路 。 八 方 奉 勸 大 家 著 出 街 前 都 係 三 思 三 思 。

the next day 警察馬上有所行動,好有效率。


(source from 商業電台即時新聞)


連鎖家品店涉管有三合會物品
[01/11 星期四 14:55]

警方搜查家居用品店G.O.D,檢獲一批涉三合會字句及徽章的T恤及明信片,拘捕17人

警方搜查五間位於中環、銅鑼灣、元朗及尖沙咀的家居用品店 G.O.D. 的商店及貨倉,檢獲88件印有與三合會有關的字句及徽章的T恤,及五百多張明信片,拘捕八男九女,包括公司東主、設計師及售貨員,年齡 21 至 51 歲,涉嫌管有三合會有關物品,警方提醒市民,擁有這些物品亦是違法,初犯會被罰款十萬元及監禁三年。
Frankiewoo2001 說...

聽新聞重以為個design有幾咁驚世駭俗,咁架乍?咁都要拉人封艇呀?

匿名 說...

痴線....

匿名 說...

警察又真係走去拉人.... "拘捕八男九女,包括公司東主、設計師及售貨員"... 做sales無情情俾人拉上警局, 有冇攪錯.

Stella Bella 說...

They made a big fuss! :P

匿名 說...

又係明光社 !!!! 呢班人真係得閒成咁 ?
可恨上次響街度比佢地捉住唔知簽咩名支持咩時無狠狠地鬧佢地一鑊金 !!!

eu 說...

to be honest, i don't like the tee's design, bad typography and don't think it's funny!

匿名 說...

如果個design係
"14 k" (Flat K, 14/F)
"1 4 k" (字與字中間隔少少空位)
"14
. k"
"fourteenk"
"10 4 k"
or
"10 4 Kay"
唔知算唔算犯法...... 好似好多走盞位hehe.....

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Meling Lam 說...

咁「黑社會」DVD又可以賣? 黐線, 咁都拉!

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
素顏天使 說...

Gia > 做 sales 同果個 shop keeper 最慘, 勁無辜.

Q > 明光些班道德西, 除左報警同埋籠絡淫審處搵sponser, 無野做架真係. 個道德標準咁Q高, 仲高過民初時代, 叫班L頭時光倒流做民初人啦.

eu > to be honest, I don't like MOST tee design selling in G.O.D., esp. those "Delay No More" series, 低能當有趣.

apple > 雙重標準, 我諗如果有人報警話"黑社會"(電影)真係有黑社會, 佢地都會照拉人.

melanie > 唉, 乜你由細到大個性格都無變過, 除左我知留言果個係你之外, 無人知 ga wor and I don't think it's 無聊, anyway, as you wish I deleted it but no next time.

匿名 說...

其實可以出禁制令唔比佢賣架~ 拉人做乜?d 售貨員好無辜囉我覺得.
另外,我不嬲無乜興趣去睇佢d衫褲鞋襪野,得啖笑~我係設計師0既話 ,就一定追加番個 "我愛共產黨"系列, 分分鐘可以拎番個一級國家榮譽勳章 !!!

匿名 說...

其實多年前報章都有報導過, 有人穿上寫著相同社團字眼的T恤上街被警方以違犯三合會條例檢控. 根本法例一向如此的, 不是今天才有. 作為一間大型連鎖店, 應有相關法律/法規部門去檢討產品是否有機會違規. 畢竟 GOD 不是街邊檔吧? 由此可見, 這間公司的負責人跟設計師都常識不足. 至於美化黑社會, 咪傻啦, 早有大量電影美化了, 一件Tee 的影響力太少.
其實香港廣播條例在這方面更嚴厲, 甚麼"架襾/大鑊/黑超"都不可以在電台講, 只要有人投訴, 有關方面就可以作出檢控. 但電視電影呢, 又有另一套標準喎.

匿名 說...

^^"

匿名 說...

我都整左個 design...
haha...

http://blog.mike7.net/2007/11/02/god-14k/

說...

glad to read MM message

"其實多年前報章都有報導過, 有人穿上寫著相同社團字眼的T恤上街被警方以違犯三合會條例檢控. 根本法例一向如此的, 不是今天才有. 作為一間大型連鎖店, 應有相關法律/法規部門去檢討產品是否有機會違規. 畢竟 GOD 不是街邊檔吧? 由此可見, 這間公司的負責人跟設計師都常識不足. 至於美化黑社會, 咪傻啦, 早有大量電影美化了, 一件Tee 的影響力太少.
其實香港廣播條例在這方面更嚴厲, 甚麼"架襾/大鑊/黑超"都不可以在電台講, 只要有人投訴, 有關方面就可以作出檢控. 但電視電影呢, 又有另一套標準喎."

睇o左咁多呢單野o既 news, 終於有人講 D 中肯o既說話

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates