MAJOLICA MAJORCA

剛才 lunch time 襯有點時間,走去康怡的靚靚買 INOUI 的 eye liner refill,之前已經寫過介紹,這裡就不贅了,真的超好用,又因為在打折加上知道這牌子快停產,就一口氣買了兩個筆芯,原價 HKD$70@,打折後 HKD$63@。

當然啊,又是「不小心」買了其他的東西。囧



MAJOLICA MAJORCA 的系列也在做特價優惠,4-color eyeshadow palette 減半價!!!原價 HKD$156 減至 HKD$89,便宜過在日本買!!(平均一格才HKD$22.25!) MJ 的 眼影顏色漂亮,顏色也夠實,二話不說就搶了個咖啡色系 BR355,這應該是我第二百四十萬個的咖啡色系眼影盤吧!囧 這一類的顏色我買了很多,可是還是會一直的買下去。



另外也買了個唇彩(圖中1號),可是我買了之後才猛然想起我早就買了同牌子兼同顏色的圓盒裝唇彩 (圖中2號)......我想我是瘋了,這個原價 HKD$48,減價後 HKD$38,不過牙膏 tube 裝是比較方便就是,化透明「心機」妝的好幫手 (可見我這人真的「心機」很重啊,lol)。

關於 MJ 的彩妝品其實我還用過它的濃密系列的 mascara,塗了之後翹是很翹也非常的 long lasting,防水度超高,不過就正正因為防水度高這 mascara 實在是超級難卸,卸到我的眼睛都痛,還因為卸得不夠清潔長了眼瘡 (相關舊文,那段日子我就是剛轉用 MJ 的 mascara),所以用了沒多久就忍痛掉了。



2007 年度的秋季主題是「Beauty in Black」。



這一季的的新產品香港暫時未見,可以看看 website 的照片止止渴,還有 CM 呢。
匿名 說...

mj 呢個眼影 , 我都有一個呀~~ 我本來就好怕金屬色0既眼影,但呢個真係好靚 !
mj mascara , 真係好難落/洗,尤其我呢d懶人 .... 用左2次之後都無用......
睇下 , 女人d錢就係咁無左喇 ~ :ppp

KKdance 說...

我覺得make up forever 既liquid eyeliner (waterproof 既黑色)都好好好好好用!! 真係超好用!!
第一次用係sephora 入面d 化妝師勁recommend, 用完之後我就真係以後用呢隻, 佢又係超幼細, 而且真係防水防得好勁, 落妝時當然亦要點時間=.="
不過佢個筆咀好在係可以好幼細之餘, 想晝粗d 亦唔難~ :)
唔好就唔好在冇"筆芯"呢回事可以替換, 次次要買枝新的=.="

P.S. 再次謝謝你的叮噹!

匿名 說...

I lkie this palette too but the lipgloss has a funny scent.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates