Elyze「Age? So What!」blogger gathering

剛過去的週六參加了 Elyze 的「Age? So What!」blogger gathering,主要是想宣傳一下他們的最新主題「Age? So What!」,表達女性不用再拘泥於真實年齡,可以活得比實際的年紀年輕。啊,好像寫得不太好,簡單一點說就是像之前的代言人周慧敏一樣,完全看不出她的真實年齡。她當然不是吃了防腐劑,是因為有好好保養和調理身體啦,再加上有 Eyze 的療程協助就更加事半功倍了。

說回這個 gathering,地點在他們的北京道一號的 treatment center 舉行,會上有之前在恐怖片《星期二檔案 之 中女告白》(相關舊文) 分享心聲的 DJ 彭晴小姐,分享她的一些經歷 (......其實她說了甚麼我有點忘了,當時我腦子裡只是想甚麼時候可以吃桌上的點心。)。彭小姐真人超級瘦!上電視會胖 10 磅的江湖傳聞可是一點不假。

地方很大加上有落地玻璃看海景的關係,感覺很舒服。其實我也是第一次來這邊,平常都是去銅鑼灣的金朝陽中心。環境好成這樣,不如在這裡辦個 cafe 甚麼啦,在這裡吃飯我覺得很讚啊!這天的 catering 是 Munch 提供,就不過不失啦。

大會當天送了我們這些 blogger 一個專屬的卡,原來除了我們這些寫字的人(?)之外,也有其他的女生上去做療程的時候會四處拍照,不過這樣可能對其他的客人有點騷擾,所以他們就發個卡給我們,以資識別。卡上面還有我的網名!(不過如果給別人拾到怎麼辦?我身份證不是叫素顏天使啊......)

而有關方面為了答謝我介紹了一些讀友參加他們的療程,還特地送我小禮物!是一對好可愛的耳環呢!雖然這種「甜美風」不是我平常會買的東西,但又碰巧我下下月要去參加好友的婚禮,我家是完全沒有這種類型的飾物啦,這對來的正好啊!謝謝挑這耳環給我的 PR 「小楊丞琳」K 小姐。(超像!)

不過讓我最開心的是,上次寫了體驗文之後,真的有讀友試過了再寫 email 給我說謝謝我的推薦,超窩心啊~~ (因為這裡的留言一般都很少,我常常覺得有點自說自話的感覺) 當中有真的瘦了一個碼的年青媽媽;也有是因為還在讀書的讀友,試過之後很喜歡可是價錢比較有點負擔不來的,但是因為感覺真的很好的關係,也給我寫 email 說是很好的一個體驗。

如果想了解更多的話,可以參看我的幾篇 Elyze 療程體驗文

免費體驗一下這個「脂肪轉盈」科技療程 (價值 HKD$1,980) 及 個人健康指數分析 (價值 HKD$250),兼贏取我之前介紹過的這個限量紋身貼紙呢 (相關舊文),現在 Click 上面這張圖填寫簡單的表格就有機會了啦!
ジェイソン 說...

好吧, 要謝謝你的文章,
還有那抵死的文筆,
替我kill掉那上網時失落了的空隙 :)

素顏天使 說...

ジェイソン > ありがとうございます n_n

閃閃星小藍 說...

對呀!上次我去體驗既時候,因為係登記試體驗的,唔係BLOGGER,佢唔準我影相的唷... 其實我係想寫返個次既體驗架~ 哈哈~
所以有證好好多!

素顏天使 說...

閃閃星小藍 > 妳果日無去 gathering? 我見到 Alice 同 Michelle 咋。

閃閃星小藍 說...

佢地冇搵我唷!

BTW 睇你地分享返都好開心唷~ 嘻嘻~

匿名 說...

我三月中join左佢地新春價$8888做10次RF, 再送一次爆脂(accient ultra plus uniform)俾我, 不過當我上去第三次時(首次為trial), BA叫我用現時value,大概是$3500左右, (因為其中有幾次RF係"暗啞"底由其他機轉俾我的, 不計算在total value內)轉晒做爆脂, 仲叫我join六次, "會快d見效", 即$2650 x 6 = $15,900, 扣左我現時value 再加一張每買$5000 course才可以用的$1000 coupon 我都要另外再俾成萬蚊!!

咁我好懷疑根本佢之前同我講RF機好work(你唔係肥,呢部機絕對已經幫到你),其實只係想我join左先再慢慢persuade我買真係work果部既course lor>_<

上述只是本人個人分享. 不便用blgger 新份講, 因為我仲係佢地個客, 費事被起底.

素顏天使 說...

匿名 2:04pm > 會唔會係因為你 join 時未有果部爆脂機?因為我有印像部機係新出唔係有左好耐咋。

匿名 說...

唔會呀, trial完左果日佢逐部機介紹咩function時已經有呢部accient ultra 喇, 仲有當我地了解完RF同accient ultra 後都question好似都係爆脂最work, 佢好肯定咁同我地講(之前沒講我同朋友係一齊join左既)ultra for一D較肥, 脂肪好厚, 大大個肚腩的一群, 所以我地用RF就足夠見效了。但到我做完佢送我果一次ultra後, 佢就話你做左呢部效果好明顯wor, 轉做呢部快d, (我同佢講我唔使快最緊要最後outcome, 話番去考慮, 因為又要在俾多成萬,原全唔係之前預算要俾果條數) , 咁當初又有晒stat去分析個客係邊種肥, 水腫定堅肥, 有專業判斷去tailor made最合適個客既療程, 結果最終又係叫我join最貴果部機, (但之前明明JUDGE左我RF就夠架WOR), 實在有誤導之嫌。

素顏天使 說...

匿名 11:23 上午 > 不如咁丫,你 mind 唔 mind 留低真 contact (名+電話 no.) 去我 email djpatricia@gmail.com,我 forward 你個 case 比返 PR / Marketing 果邊,睇下有咩可以幫到你?

希望你明白,因為之前有其他 treatment center o的打手留言比我,都係用匿名寫有不滿之類。不過我見你寫咁熟佢地o的機果o的我知你唔係打手黎,可能當中有咩誤會咁啦,所以希望都真係幫到你呀。

匿名 說...

thanks素顏, 其實我尋日已經將成件事始末話左俾另一位有影響力的blogger知, 佢都同你一樣好好, 會幫我同marketing反映, 之後我相信佢都話個result我聽, 到時件事有明確d既交待會再話番俾你知, thank you so much.

mookbeauty 說...

恭喜你得到合用的東西。
上次都很高興能見到你真人~

janice 說...

我睇左你個BLOG之後我今日真係JOIN佢地既COURSE~好緊張呀~唔知係咪真係所講既咁WORK~

好驚有之前留言既人所講既野,因為都真係比左好多錢出黎~我今日只係講左你介紹~唔記得講返你個MEMBER NO比你有積分呀~不過我下星期再去就話返佢地知呀~

素顏天使 說...

Hi Janice, 你可唔可以留低你 contact email 比我,我比返我個名同電話 no. 比你,咁你下次返去就可以幫我儲分了,Many Many Thanks!! ^o^

你有無試做左先 join? 因為我記得我有 join course 果陣呢真係瘦好多,不過真係唔好學我咁之後暴飲暴食呀,咁就真係o徙晒o的錢了 :p

janice 說...

唔駛客氣~我E-MAIL:janice_125hk@yahoo.com.hk
我下星期返去就話返比佢地知呀~

我當日試過就JOIN左啦,因為見你講得好WORK同埋試左之後真係FEEL到有效果~我諗我唔會暴飲暴食既,因為都用左好多錢呀,都肉痛呀~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates