我的5個擇偶條件

在 一些英文網站看到這種有趣的Blog Tag遊戲規則很簡單,開始遊戲的人出一個題目,在自己的blog上寫下答案,然後把題目丟給另外5個人,在文末附上這5個人的連結,並且到這些人的留言 版留言,這5個被tag到的人在自已的blog註明【並附上連結】是從哪一個blogger那裡傳來的題目【可用(引用)功能】然後寫下自己的答案,再去 貼另外5個人,如此繼續下去。

(嘿嘿~林生你係咪好驚呢?)




感謝 pmo428,終於輪到我有得玩了!

1.
解說:(我好shallow的) 難聽都要講,高唔過5呎10的都唔係男人。:p

2. 有 taste 有見識
解 說:甚麼叫做有 tatse,其實無一o的既定o既定義,簡單o的o黎講,就係認同我o既 taste或者令我認同你o既 taste,例如:會明白點解我咁唔鐘意李克勤同埋啤梨,明白有好多 so called bad taste o既港產片其實都幾好睇 etc. 相對地,因為你有見識,品味才會一點一滴地累積起來。

3. 誠實
解說:呢個係o的好基本o既o野,一段關係入面,兩個人都要互相欺騙,仲發展o黎做咩?你估《酒店風雲》馬德鐘同郭可盈呀?拍戲咩~

4. 有自信
解說:食飯,對我o黎講係一件極度重要o既事,曾經 date 過一o的男人,同佢去一o的比較高級o既餐廳食飯,e.g. 類似 ....... (都係唔開餐廳名,省得惹人誤會) 果o的,竟然表現得周身唔自然,呢o的男人,點帶你出街?

5. 專一地愛我
解說:唔駛解釋啦o掛?

lucky me,我依家o既男友,中晒!嘻嘻嘻嘻嘻嘻~:em_48

[我TAG你]
恭喜以下「中獎」o既朋友~hee hee
1. 朋友 apple13
2. Random Tag beyond76
3. Random Tag fubigla
4. Random Tag 木火
5. Random Tag 波屎
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates