男人的友情飯局

男友是個挺內向的人,很怕應酬很怕跟新朋友打交道。

早幾天他看了我的 blog 寫有關朋友 X 泡妞泡到一鍋子泡的事情,問我:「唏!X 睇唔睇波?不如約佢睇波順便等我點醒佢!」嘩!很 man!!百年難得一見他主動說要約飯局,就立即致電 X 約好,而且我想也有好幾個月沒有跟 X 見面,X 約了我好多遍都夾不到時間。

地點挑了早前去過印像不俗的 Harvester,一貪其近,二貪其可以看球賽兼吃飯。一天前電話訂座,年青女店員說好了是 9pm 晚飯和 11pm 睇波兩個時段都要,女店員說無問題,也說好了晚飯是可以 cover 11pm 看球賽喝東西的 min. charge。

飯局前 30mins,店主來電 double confirm,問我是不是 9 至 11pm,我連忙說不,是 9pm 和 11pm,他就說可能是女店員搞錯了不過還 OK 也有位子看球賽,然後說看球賽的 min. charge 是每位 $80,跟晚飯分開計算,老實說我覺得挺貴 (每人消費$2XX),就算不數價錢的問題你現在才跟我說要分兩個價錢我覺得很有的點比「屈」的感覺,不過已經 9pm 了,就算要訂其他的餐廳都已經來不及了,也就沒有辦法得「焗」去。

--------------

dinner set 每個 $98,我們分別都點了不同的主菜。



先來一客南瓜忌廉湯,麵包是自家製的,有點點紅蘿蔔的。還不錯可是沒特別。



男友的鮮茄蓉煙鴨胸扁麵,我嚐了一口,還不錯。



X 的鐵板 T 骨扒。沒吃,不知道味道怎樣 (X 你自己來說啦~)。



我的錫紙包焗龍利柳,難吃得不得了!龍利柳是沒有任何味道的,得另外加鹽,魚肉是霉的。旁邊的伴菜也是不新鮮的。



甜品是 Mövenpick 香草雪糕。餐飲我要了熱咖啡,menu 說是高級的(名字忘了),可是只能說是普普通通而,可能是龍利柳太難吃,令我把他所有的東西都扣分了。

total 連加一約 $340。

--------------

掉位子後又得再吃一次,因為價錢由從頭計起,每位得消費 $80 (三位就是 $240 了)。才剛吃飽哪吃的了那麼多啦?:(



小食拼盤 (雞寶+薯條+蒜蓉蜜糖雞翼+越式春卷),每一樣都不好吃的,連薯條也是軟趴趴。而且這小吃拼盤現在回想起來有夠瘋了,開天索價$120!!卡啦OK也不用這樣貴呀!!!

喝了一杯橙汁,一個 england breakfast tea,一個 rose tea,一個 mint tea,三杯凍檸茶。

買單 $270。

--------------

其 實呢整個飯局都是 X 說話比較多,不過都是這樣啦,要說甚麼也做說了,要不要聽都是他自己的選擇。不過 X 說了一件事也很有趣,女人們看到喜歡的東西,都會拉著她男友老公去看一下明示暗示想要。

那麼那女的跟 X 出去逛街,帶了 X 去看甚麼呢?(逛了好幾遍)











答案是一隻四萬多塊的 Cartier!!!

包個明星仔也都夠了!

--------------

Harvester Cafe & Bakery 季仁
地址:側魚涌海光街11號漢威大廈地下1B舖
電話:2110 4882 / 2110 4883
菜式:西式
匿名 說...

哇~ 你岩岩好番又去食得咁肥'利'.
小心 d bor~

哈哈~
其實那女人早已以為自己係被包的那種女人.
(在上次討論你朋友 x 時已想說的)
那女人其實幾睇得起你朋友 X. HAHAHA~

又是 CARTIER...
(曾有一男性朋友送一個女仔 CARTIER 而溝到女的)

素顏天使 說...

Tracy > 如果那女的靚到/索到值這個明星姐仔價也無可厚非...可是...

你男性朋有是打工仔嗎? 如果是的哇送 Cartier 溝女也好大手筆喎~

匿名 說...

咩話?"四萬多塊的 Cartier"?下次叫x同佢去廁所比d屎佢睇就對la~
千萬不要做水魚~如果真係送左比條女先溝到甘而後都ma煩la~唔好癲ar~
有錢係一回事,比人當水魚又另一回事~

匿名 說...

送一個女仔 CARTIER 而溝到女的?
乜而家興未拍拖先送禮?

我真係上一輩了.

匿名 說...

比果個姓趙 o既花甲公子四皮幾應該夠包半打.

真係發得有道理.

素顏天使 說...

losing loser > 嘿嘿~ 趙老公子溝女 $ 都唔洗用o架,o的女戴果o的鑽飾問阿媽借o架之嘛, 戴完要還o架~

匿名 說...

問多句:唔奢望x先生會諗得通,不過睇見你兩口子,唔通佢一d多多羡慕都無?

素顏天使 說...

losing loser > 佢話羨o架, 成日都想「埋街食井水」但係成日都遇到o的唔o岩o既女咁都無法子喎~

匿名 說...

當然當唔知la.自己想買Omega都未買la.上星期六去shopping. 都好,都無expect 我俾.問完我意見自己俾,如果真係等我俾,我真係立即GIVE UP LA.
Dinner ar?大概值$60 la

匿名 說...

朋友 X 好像醒悟.

我那朋友都只是打工仔. 但人工算幾 OK.
但好多時都用哂係那(老女,PM 常說沒救的那種啊.) 我都唔覺那女的係索/靚,因為我都識她. (或者真係男人同女人睇女人係唔同)

我在想... 溝佢要 CARTIER 指環...
咁要娶佢咪非 TIFFANY 鑽戒不可???

(又諗起一樣... 女人未嫁要男朋友每月俾錢佢使的, 又唔係家用. 她地會當係乜呢? 唔會覺得自己是受僱嗎?)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates