自己做‧味噌南瓜雞翼煮

又是「自己做」系列的出場時間,其實會不會真的有人跟著做?如果有的話,不妨留個言,暱名都 OK 呀~

這一次做的是日式料理。

------------



味噌南瓜雞翼煮

材料:雞翼 (6-8隻),日本南瓜,空運直送,$30/半個,好貴!黃色的那種味噌一包,洋蔥 1/4個,薑 2-3 片,沙律油

做法:

1) 雞翼解凍後洗淨索乾水,用 料酒一茶匙 + 味噌一湯匙 + 日本萬字醬油一湯匙 + 麻油適量 + 糖適量醃 30 mins。

2) 南瓜洗淨,鐵匙去囊去子,切小件去皮。(切南瓜是超花氣力的事!)

3) 洋蔥洗淨切大粒。

4) 燒熱油鑊 (用沙律油),先下雞翼,煎熟至兩面金黃剩起備用。

5) 剩下的油不用倒掉,油可再多下一點,因為南瓜要多油煮才夠香,燒熱鑊,下洋蔥粒,聞到洋蔥香,下南瓜大火炒一會,下雞翼,再炒一會。

6) 下水 1 1/2 飯碗,蓋上鑊蓋,焗 5-10 mins,至汁收乾即可。

男友回家的時候我在做飯,已經頻說好香好香,然後吃飯又對這一味讚口不絕,連下了兩大碗飯,日本南瓜貴是很貴,可是粉粉的又甜真是超好吃!總之這人對我煮的東西真是絕不留情非常狠,好吃的會不斷吃,他覺得不好吃的真的連碰也不會碰,嘿!

------------



日式炒雜菜

材料:日本本菇($9),鮮冬菇 ($6),蓮藕 1 段 ($3),洋蔥半個,薑 2-3 片,沙律油,味 酉林

做法:

1) 本菇洗淨切去尾部,拆小份,鮮冬菇洗淨去蒂切絲,蓮藕洗淨切薄片,洋蔥洗淨切粒。

2) 沙律油開油鑊,炒洋蔥粒 和 薑片,先炒蓮藕,再下本菇和冬菇絲。

3) 最後下味 酉林 一湯匙和少許鹽,炒至水收乾即可。

------------



牛油洋蔥烤銀鱈魚

材料:加拿大急凍銀鱈魚扒 ($3X),洋蔥 1/4,蒜頭 1-2 粒,薑片 2-3 片

做法:

1) 焗爐 pre-heat 180 度。

2) 銀鱈魚扒解凍後洗淨,索乾水 (我的廚房紙巾剛好全數用完,索的不夠乾,但這個步驟是超重要的)。塗 鹽 + 胡椒粉 + 黑椒,稍醃備用。

3) 洋蔥洗淨切絲,蒜頭剁蓉。

4) 錫紙平鋪好,塗牛油,順次序放洋蔥絲,鱈魚扒,蒜蓉,薑片,包好。

5) 180 度 焗 30 分鐘即可。

這個做法其實是錯的!-_-

我本來是想烤那種有點焦的,可是一時記錯了做了個錫紙包來烤!所以魚肉是很滑,可是就不夠香囉~ 銀鱈魚是男友少數會吃的魚類之也一。

------------

晚上邊吃桃駁梨邊看夏里遜伯伯的《Firewall》,虎頭蛇尾,電影上半也不錯,可是鬥智鬥了一會竟然變了做成龍大哥單打肉搏!連說了三個頂字!還有那女秘書真有夠忠心,但是她的眼神好奇怪;為甚麼夏伯伯逃難也穿西裝,還要一整天也是好筆挺的樣子!
匿名 說...

我舉手!
之前跟著你寫的做了菇炒雞柳啦,勝瓜湯啦..

對呀,我在hompy那邊已幫襯你啦! ^__^

匿名 說...

睇左你個hompy都一段時間架啦~我真係有跟住你個自己做系列>去整野食架...而且食果個都讚口不絕架...另外我都有去過你推介果d食店...真係幾ok~

素顏天使 說...

kakami + miyoko > 很好, 謝謝你們的支持,原來也有 2 個 -_-,我還一直以為是 O ,在想把這自己做系列的食譜給刪掉。

匿名 說...

嘩~唔好delete呀..我係之前問你有關NDSL果個呀..我之前想雞翼..唔知點整..就諗起你個蔥油雞翼..咁咪即刻搵番出黎睇囉~哈哈~但係都整得唔似你果碟o既..我日日都追你個hompy架..因為你個hompy真係好正..一D都唔會悶囉..成日都期待你update個hompy~嘩哈~

匿名 說...

我都有試過跟你的食譜做鼓椒排骨呀. 但不知怎的, 做出來的排骨都好tough和很深色呢. 不像在酒樓裡吃到的那麼"淋"和淡色. 可以教教我嗎???

素顏天使 說...

bon > (請先幻想係蘇絲黃式語氣)

1) 請問你有無跟足我個食譜?

2) 酒樓o既製法同家庭式o既製法係唔同, 無得比較. 家庭式就係家庭式, 家庭式唔會用梳打粉醃肉, 所以唔好妄想會同酒樓一模一樣.

3) 排骨唔夠淋原因一, 你買o左o的咩排骨 /會唔會係切得好大件? 只建議用一字排斬細舊, 你自己斬唔到o架, 叫豬肉佬幫你斬.

4) 排骨唔夠淋原因二, 你蒸o左幾耐?

5) 淡色, 好明顯, 老抽 / 豆豉落得唔夠, 豆豉一定要先搗爛.

唔明再問.

素顏天使 說...

原文 - http://hompy.netvigator.com/main/page/djpatricia/20060114

匿名 說...

ok, let me try again and report to you later... thanks a lot.

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates