新發現

原來......

Se7en 同 安七炫 係兩個人!!!!!



(呢個係 Se7en)



(左邊係吳建豪, 右邊係安七炫)

我一路都以為係同一個人(講真的),咁安七炫又係有個七字個人又七,Se7en又叫阿七個樣又係好七,當然,呢兩句打完可能即刻有小妹妹 fans 入o黎聲討我了...... (但我因乜事要討好全世界?痴根!)

實不相瞞,我最初連 Rain 同 Se7en 個樣都分唔到o既...... 又,你就咁比 Se7en 張相我,我係答唔到你佢係邊個,囉。

面 目模糊,髮型一樣 (一係就 摟摟休休 / 一係就用o的激硬 hair clay 巢到o的頭髮企響度打風都唔郁),賣點一樣,sell 下勁舞,同一堆 Dance Beat o既歌,同一個 arrangment,插兩首中板懶過 R&B 舒情,一模一樣的 styling。

講真,點分?

我開始懷念 F4,起碼仔仔真係靚仔,言承旭都幾型丫(雖然就 sissy o左的......)~

p.s. 男星們可唔可以唔好再梳o的「立」起一條條o的髮型,好難退地o架大佬呀.......
匿名 說...

哈哈哈~放心~我唔係入黎聲討你gei...其實我都覺得d韓國仔好得娘娘腔...我鍾意kangta (即係安7絃) 唔多唔少都係因為呢輪佢成日痴住吳建豪...我係真係鍾意vanness架...(你話我係小妹妹都係咁話)

不過其實唔係淨係得你一個分唔到佢地gei...仲有好多人都係....

also, 點解你果張安7絃相個樣咁似李準基gei?

匿名 說...

其實張相果個..真係李準基 =P

匿名 說...

無錯O個個唔係KUNGTA 唔知係MUD 7? HAHAHA
其實KUNGTA初出道仲係H。O。T。成員時仲好好地O架個樣! 宜家攪到人唔人鬼唔鬼咁!成個GAY佬咁!本來我好鍾意KUNGTA O架!宜家。。。NO WAY!
另外,我要聲討你認為F。4O個兩個白痴仔靚仔同型一O的都唔覺得。HAHAHAHAHAHAHA

素顏天使 說...

邊個係李準基????

兩張相我都係 google search 到的.

well anyway, 阿七炫張相改o左做佢唱片 cover 果張, 咪一樣咁七, che~

shogunb > I think your taste is funny too, "HAHAHAHAHAHAHA".

匿名 說...

o...原本係2個人...不過佢地都好適合用個7字~

匿名 說...

唔止男星,連d 港男都係丫~個個都腊起晒d頭髮,想典...?

匿名 說...

HAHAHAHAHA 唔係嬲啊?! 講吓笑咋喎!

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates