慘絕人寰

NDS animal crossing 個 save 死左呀!!!!



隻土撥鼠想出o黎鬧我都未鬧完就 hang 左啦!!!開唔返個 game。

好慘呀,我已經玩左兩個禮拜連屋都起到第三個 level,Tom Nook 個舖頭已經變埋 supermarket 先o黎死!!!嗚嗚嗚嗚嗚嗚~ :(

係咪用 R4 就會咁呢?

btw,我識開閘了,屋企有 Wi-fi,不過上親去都無人,有無人都(仲)有玩?

可以留低 friend code + character name + town name 比我,大家交流下,thank you。

我會即刻開多個新 save 囉而家!都係唔好,去買隻正版先,萬一又死咁我就喊都無謂!

我響同一張 R4 度開多o左個新角色,玩得返間屋但係無曬的錢同埋無曬o的用具/儲落果o的o野,點知隔無幾耐又再死多次,慘到爆!:'(

我開始明點解o的細路打 online game 唔見o左o的武器要跳樓啦。

以下是我的 friend code,有興趣可以 wi-fi 搵我。我用 R4 玩英文版 1.1。大多數平日晚上 9.30pm 後就會開 Wi-fi,因為我要看《奸人堅》。

Friend Code: 2965-6686-9742
Character Name: Trish(心型)
Town Name: SIN CITY

see you there!
匿名 說...

你好呀,我都有玩動物之森,玩咗快兩年(!!)咁滯。

so far 我玩正版咁耐未試過出現你既情況,不過一隻二百零蚊既 game 可以玩足兩年,乜都抵番晒啦。

我的 friend code 是 030157971677,村名係 kadono,主角叫 kiki,不過我不常開 wi-fi,妳想過來的話就先 email 我約定先,免得到時白等一場嘛!

email: anemone68@gmail.com

素顏天使 說...

Nikki > send 了 email 給你, 謝謝.

匿名 說...

妳可以上網download R4 最新version

KKdance 說...

thanks soooooooo much Patricia!
我收倒你寄俾我既叮噹啦!
好開心呀~~ >v<~~
計埋你寄俾我o個2隻, 我而家差一隻ja!
離目標不遠呢~ 真係好開心haha~!
多謝你呀! xoxo

Cheers, Karen

匿名 說...

hi~第一次留言你好嗎!

我之前用r4都有同你一樣o既情況,但我係用r4算新o既version都係咁...一換衫/一入able sister/一上二樓就hang
我當時已經供完起瑪6次樓, d furniture又多...而家買左正版,要由頭來過好慘,因為以前museum d野冇晒...而家秋天冇咩魚 & 化石...要等下年?!

諗住問人借部機,將d furniture搬過來新家

我都有friend code, 但唔係常開
FC:0301-7842-8321
NAME:(星)nicky(音符)
TOWN: PaRAdISe
FRUIT: cherry

唔知點解add唔到你, 佢話你個code有error??

素顏天使 說...

nicky > 唉, 唔洗 add 我啦, 勁灰, 我已經死左第三次啦!!! 要去買隻正版 game 先可以同你玩了, o徙晒樓上 Nikki 送比我o的道具呀. :(

匿名 說...

咁你快手買完一齊玩~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates