自己做‧魚香茄子 + 粟米肉鬆玉子豆腐

又o黎家常小菜時間,整兩味,連醃需時約1小時。



魚香茄子

(實不相瞞,我都係第一次整魚香茄子,《食神》話齋,煮o野食呢回事,真係好講天份o既,kakakaka~)

材料:茄子兩條,免治豬肉 ( or 肉絲,depends 你鐘意咩啦~),男友同我都唔多食得辣所以我無落辣椒絲,落o左豆辦醬,仲有酒啦,蒜呀,乾荵,荵呀,薑呀果o的咁o野啦~

做法:

1) 免治豬肉用老抽,生抽,糖,麻油,胡椒粉,生粉撈勻醃 30mins 或以上。記得醃任何免治肉都要一路撈一路落o的o的o的水,落鑊炒果時就唔會痴埋一舊。

2) 茄子洗淨滾刀切件,浸鹽水 (作用係防鏽),備用。

3) 蒜一粒剁蓉,乾荵兩粒剁蓉,荵切粒,薑切片(林生唔食薑等佢自己可以揀走嘛~),實則你喜歡可以剁蓉。



4) 開油鑊爆茄子,轉色就剩起放吸油紙索油備用。(油呢,你唔怕肥的話其實應該落多o的,我怕,落得好少,所以炸出o黎個色唔靚)

5) 開油穫爆香蒜蓉、乾荵蓉、薑片、豆辦醬,落免治肉,炒至全熟。

6) 再落茄子,炒勻。落個獻汁 (老抽,糖,酒少許,水),炒勻,蓋鑊蓋,至汁收乾,落荵粒,兜勻,即成。

其實我落得唔夠多水,同埋落豆辦醬果時重手o左o的o的,所以比較乾身o左同埋辣o的,但係最緊要林生都鐘意食嘛,嘻嘻~



粟米肉鬆玉子豆腐

因為要就一就男朋友口味,所以我整o左呢個,小朋友風!

材料:玉子豆腐兩條($4),免治豬肉($5),罐頭忌廉粟米

做法:

1) 免治豬肉先用豉油糖生粉麻油醃 15 mins 或以上。

2) 玉子豆腐開袋後切件,兩面撲粟粉,備用。

3) 菜油開鑊煎玉子豆腐,兩面金黃就剩起,放吸油紙索油,備用。

4) 菜油開鑊先炒免治豬肉熟透,落忌廉粟米,我覺得半罐左右都夠,睇情況啦,兜勻,全部熱晒就熄火。

5) 玉子豆腐移去第隻碟,淋粟米汁(4),即成!

但係我做錯o左o的低能o野,我整完茄子先炒個粟米汁,搞到惹到o的茄子味,扣少少分啦~ 不過,林生依然好喜歡呢味,仲食o左兩碗飯o黎撈個汁,百年難得一見!大成功!~~~~ :D



呢個呢就唔係我煲o既,男友星期一返屋企食家姐 farewell 飯,我要開會,走唔甩,男友媽媽就叫男友拎o左壺湯比我飲,鮑魚雪耳瑤柱煲雞湯,我帶o左返公司微波爐返叮當 lunch,嘿嘿嘿嘿嘿嘿~ 你地唔恨得咁多o架啦~

嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻~ 多謝未來奶奶~ :D
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates