世盃篇.荷蘭對塞爾維亞和黑山

我睇波,真係四年一度,女人為o左討好自己鐘意o既人呢,真係乜都做得出,譬如我,竟然去o左睇波,正確o的o黎講係學睇波,我鬼識睇咩,有o的女人又話睇靚仔,我從來都唔 buy 鬼佬,亞裔o既,係得日本同南韓我都有o的o的o的興趣目及下。

屋企無裝 cable TV,除o左去朋友屋企之外,另一選擇就係要出街睇,劈場太雜,其他如 outback 等洋食店消費又貴 (min. charge $128@ +10%),晚晚睇你都咪話,真係好甘。

所以,有波睇o既茶餐廳其實都係一個好選擇。

太古坊一帶,平時星期日晚一定鬼影都無隻,世盃期間,所有有波睇o既地方都爆,酒吧又爆,連茶餐廳都爆,爆到一個地步係去茶記食飯要晨早訂位!!!!!

呢間木偶平日食 lunch 都間唔時有o黎,老實講,我覺得算係難食果批,不過佢 一定有位 強勁冷氣 + 食得煙 係一個好大o既優點,所以枕住都會o黎食下。

8pm o黎到,十分好彩(!)分到一個 1 1/2 人卡位,搭檯搭到走廊都攝唔到人,門口仲貼埋滿座o既通告o添呀!90%男人,有少量睇波女士。煙霧瀰漫,佬味十足。

設有最低消費 $30@,所以,食住飯咁睇波,有「so」!



叫o左兩個小菜套餐,有一個小菜+一個中式湯+餐飲,呢味西蘭花炒斑片,賣相 OK,但係o的斑片入口即溶(!!!),甚怪!!!



o者o者雞煲,味道 OK,不過雞得好少,同埋好多碎骨。

中場過後叫o左杯紅豆冰o黎 share,完全係地獄!o的冰溶到好似擺o左半日咁樣,簡單o的o黎講係次一堆紅豆浸住o的奶白色o既水,真係比死更難受!

買單 $102,化算,但係唔好食。

我覺得今場算幾好睇啦,雖然入得一粒,但係多埋門,又踢得快,我好少睇波唔係發呆同埋做第o的o野 (e.g. 睇雜誌, 玩手提) 打發時間o架~ 真係睇晒全場!好叻!!!

------------------------

最 後,想問一問價,因為o黎o緊仲有 50 幾場,尋晚特登問過街邊o的 Cable TV promo. 檔,開價每月 $236+$30 ($30唔知乜鬼o野錢o黎),再加 $150 安裝費同埋簽成 18 個月約,個 sales 仲要一副唔憂做樣 (串到好似巴士阿叔事件果條四眼蛋散咁款),我o地當然睬佢都傻啦~

各位有裝 Cable TV o既 blog 友們,你地用緊甚麼 plan?

------------------------

木偶茶餐廳
地址:側魚涌英皇道951號地下
電話:2880 0883
菜式:葡國(?)

匿名 說...

算吧啦! i-cable好cheap o架!15號寄單o黎20號打o黎吹!internet不用多談! 一個字"廢" 勁慢! 宜家我屋企用什麼尊貴客戶plan$259.....

素顏天使 說...

shogunb > 我都有用過 i-cable,CS 超差,同埋我記得 cut 佢 service 要自己拎個 modem 去佢 service center,好麻煩。

匿名 說...

我細佬用緊$298(定$288?)有線上網連電視(用電腦睇), 都係在街上join.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates