自己做個 brunch

星期日,11am 起身,算早,整o左個 brunch 比自己同男友。



其實主要係因為買 Parma Ham 果時又買o左o的靚火腿,Mortadella Bologna Sausage ($27.7/3塊),真係一隻巨腿上面即刻切落o黎o架!Mortadella Bologna 其實係一個類似米芝蓮評級果類o野o既機制,其實都唔係好知係咩,official site 寫意大利文(我又唔係 Soler,鬼識咩~),好食就得啦!火腿唔洗煮,就咁食就OK,如果金妹牌火腿o既香氣係值一粒星,咁呢隻火腿我諗有10粒!(老銅 Citysuper 意大利食品展會舉行至 2006.06.28,想食就快)

另外配o左提子 english muffin,開邊搽牛油放焗爐 180度焗 1 1/2 - 2分鐘就 OK,有蛋泥 (得返咁少係因為我煮果時忘記o左雪櫃得返一隻蛋=_=),有洋蔥炒鮮冬菇,仲有脫脂奶。

十分之豐富,飯都唔洗食!:D

*特別鳴謝林先生處女下海洗碗!:D
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates