自己做‧天山雪蓮煲蘋果茶



午餐 (一)

自己焗低能 pizza,同上次有咩唔同?係無咩唔同,分別只係多左兩條懶到切都無切o既蟹柳,同埋個餅底用o左第隻包,呢隻合桃麥包幾好味,o的街坊麵包舖買o既。丫同埋,o的芝士落少o左,因為我唔記得去買包新o既。

午餐 (二)

男友媽媽包o既粽,超好味~~ :D 我阿媽同細佬都有食,我阿媽仲誇到話叫男友媽媽下年包多廿隻比佢因為好好味,最多比返錢咁話。

有好多料o架,除o左糯米同綠豆之外,有舊唔算肥o既豬肉啦,咸蛋黃啦,冬菇絲啦,瑤柱絲啦,仲有粒栗子o添~



公司微波爐叮o既效果。



屋企蒸o既效果。

實驗證明蒸一定係好食過微波爐叮一萬倍。



晚餐,其實當時 6pm 係諗住食 tea,咁咁鬼多o野食,食飽o左自不然就食唔落晚飯啦~ 男友食o左個飽,我食o左件炸雞,正~

好熱氣,即晚就標粒大痱茲出o黎啦~~ 好痛!



所以呢夜晚我煲o左涼茶,呢個勁啦~

叫做天山雪蓮!!!!*o*

真o架!吉豬島 supermarket 買o既,好易煲,一紮貌似霸王花o既天山雪蓮 ($27/2紮),煲兩個生果 (梨 / 粟米 / 蘋果),同10粒左右蜜棗,10碗水,慢火煲 45 mins 就 OK。

甜甜o地,所以林生都肯飲。(佢唔飲所有有藥成分o既o野~)

功效呀?都係化痰止咳除熱氣果o的咁啦,唔通真係醫內傷咩~

飲唔晒放雪櫃可以擺 5 日,不過我今朝已經飲晒lu~
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates